Elektromobilių bumas-Elektromobiliai ekonomiški

Visos forumu naujienos bus talpinamos čia! :swear:

Re: Elektromobilių bumas-Elektromobiliai ekonomiški

Standartinė Robertas » 17 Bir 2010, 21:06

Europa ruošia elektromobiliams tam tikrus standartus

Europos Sąjungos (ES) valdžia ketina įvesti vieningus elektromobilių saugumo standartus ir jų naudojimo taisykles. Šaltinių Europos Komisijoje (EK) teigimu, "būtina apginti 500 mln. ES gyventojų nuo techninių naujovių keliamo pavojaus".

Ketinama dokumentais įvardinti visus potencialius elektromobilių keliamus pavojus ir jų išvengimo būdus.

Šioje reikalavimų strategijoje - apie 40 punktų. Pavyzdžiui, nustatomi reikalavimai minimaliam elektromobilių garsui (šios transporto priemonės absoliučiai nekelia triukšmo, tad yra pavojingo pėstiesiems), elektros įtampos saugumui.

Beje, vienas iš svarbesnių punktų - dėl vieningos elektromobilių įkrovimo stočių sistemos visoje ES teritorijoje, mat, EK atstovų teigimu, be reglamentavimo vieningos elektromobilių infrastruktūros įgyvendinimas neįmanomas.


Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Elektromobilių bumas-Elektromobiliai ekonomiški

Standartinė Robertas » 29 Bir 2010, 14:59

Elektomobiliai- greitai nuvertės

Svajojančius iš benzinius ar dyzelinius variklius turinčių automobilių persėsti į elektromobilius ekspertai perspėja apie galimus nuostolius. „Ateities transporto priemonėmis“ vadinamos mašinos kol kas tebėra neadekvačiai brangios, todėl prognozuojama, kad jų nuvertėjimas bus labai greitai ir „skausmingas“.

Kompanijos „Glass‘s“ specialistų skaičiavimai rodo, kad už šiandien įsigytą elektromobilį po penkerių metų antrinėje rinkoje bus galima gauti viso labo apie 10 proc. tos kainos, kurią reikia mokėti šiuo metu už naują mašiną.

Viena svarbiausių tokio drastiško nuvertėjimo priežasčių – akumuliatorius. Kol kas jų kaina didžiulė, o resursai gana kuklūs. Elektromobilių konstruktoriai pripažįsta, kad maždaug po 8 metų eksploatacijos akumuliatorių neišvengiamai teks keisti. T.y. už šią detalę pakloti apie 9500 eurų. Tiek investuoti į gerokai padėvėtą mašiną atrodo ne itin racionalu.

Kita vertus, tokias prognozes lemia faktas, kad masinė elektromobilių gamyba iš esmės dar tik prasideda, todėl natūralu, kad visa kas su jais susiję yra brangu. Kai bendras tokio tipo mašinų „tiražas“ visame pasaulyje pasieks bent jau milijoną vienetų per metus, kainos neabejotinai smuks, o praraja tarp naujų ir naudotų elektromobilių sumažės.
Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Elektromobilių bumas-Elektromobiliai ekonomiški

Standartinė Robertas » 07 Lie 2010, 19:09

Japonai įkrauna elektromobilius per tris minutes

Japonijos bendrovė „JFE Engineering”, besispecializuojanti energetinių sprendimų srityje, sukūrė įrenginį, kuris gali įkrauti elektromobilių akumuliatorius 50 proc. per tris minutes. Akumuliatorių įkrauti 70 proc. užtrunka 5 minutes, skelbia „CrunchGear”.

Anot įrenginio išradėjų, būtent tiek laiko vairuotojai sugaišta, kol degalinėje prisipila benzino ar dyzelino.

Anot portalo, technologija buvo išbandyta įkraunant automobilio „Mitsubishi i-MiEV” akumuliatorių. Po penkias minutes užtrukusios procedūros automobilis sugebėjo nuvažiuoti 80 kilometrų, kai su visiškai įkrautu akumuliatoriumi jis sugeba nuvažiuoti apie 160 km.

Bendrovė „JFE Engineering” kitų metų balandį planuoja pradėti masinę kroviklių gamybą. Tiesa, kol kas planuojama, kad įrenginys bus diegiamas tik Japonijos elektrodegalinėse.

Šioje perspektyvioje rinkoje dirba ne tik „JFE Engineering”. Praėjusių metų pabaigoje „Nissan” pristatė akumuliatorius, kuriuos galima pakrauti 80 proc. per 25 min., tačiau įkrauti galima tik naudojant specialią įrangą.
REKLAMA

Namų sąlygomis elektra varomų automobilių „Nissan Leaf” ir „Chevrolet Volt” baterijas tenka krauti apie 7 valandas.
delfi.lt
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Elektromobilių bumas-Elektromobiliai ekonomiški

Standartinė Robertas » 03 Rgp 2010, 17:21

Sukurtas bevielis elektromobilių ir hibridų kroviklis

Netrukus elektrines ir hibridines transporto priemones, matyt, bus galima įkrauti jų neprijungus prie tinklo. Tam reikės tiesiog atvažiuoti į bevielio įkrovimo stotelę ir kiek palaukti, neišlipus iš automobilio ir nejungus jokių laidų – tokią sistemą sukūrė „Evatran“, kompanija iš Virdžinijos (JAV).

Įkrovimui naudojamas gerai žinomas elektromagnetinės indukcijos principas, kuomet elektromagnetinis laukas pirminėje apvijoje sukuria elektromagnetinį lauką (o tuo pačiu ir elektros srovę) antrinėje apvijoje. Sistemos efektyvumas yra 80 proc., bet gamintoja iki komercinio gaminio sukūrimo tikisi pasiekti ir 90 proc.

Sistemą sudaro trys pagrindiniai komponentai: specialus adapteris, sumontuotas transporto priemonėje, parkavimosi blokas – tai plokščias pagrindas, virš kurio sustoja automobilis, ir elektros tiekimo ir valdymo sistema – ji yra prijungta prie elektros tinklo. Iš esmės parkavimosi blokas bei adapteris – tai tarsi dvi to paties transformatorius apvijos.

Transporto priemonei sustojus, parkavimosi blokas pakyla taip, kad atstumas iki automobilio dugno būtų keli centimetrai, o valdymo blokas pradeda tiekti reikiamo dažnio elektros srovę, kuri indukuoja srovę adapteryje, ir taip yra kraunami automobilio akumuliatoriai.

Bevieliai įkrovikliai jau naudojami naudojami nešiojamų elektronikos prietaisų, tokių kaip mobilieji telefonai, mp3 grotuvai pakrovimui, bet vis dažniau mėginama tokias sistemas kurti ir galingesniems aparatams.

Tačiau viena iš pagrindinių problemų – nėra tiksliai žinoma, koks yra stiprių elektromagnetinių laukų poveikis gyviems organizmams.
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Elektromobilių bumas-Elektromobiliai ekonomiški

Standartinė Robertas » 16 Rgs 2010, 20:52

„Daimler“ nori „Renault-Nissan“ elektromobilių

„Daimler AG“ tyrimų vadovas Thomas Weberis paskelbė, kad Vokietijos kompanija išplės bendradarbiavimą su „Renault-Nissan“ aljansu ir elektromobilių srityje, rašo „Reuters“.

Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ kartu su partneriais iš Japonijos „Nissan“ dar balandį susitarė su „Daimler“ dėl bendradarbiavimo kuriant mažus automobilius, komercines mašinas ir variklius. Dabar šis susitarimas bus išplėstas.

Tokių veiksmų imamasi dėl vis griežtėjančių ekologinių reikalavimų automobiliams. „Daimler“ gamina „Smart“ ir „Mercedes-Benz“ automobilius, o šių markių modelių gamos CO2 emisijos vidurkis pernai siekė 160 g/km. Iki 2012 m. šis skaičius turi sumažėti iki 140 g/km, priešingu atveju kompanijai gresia baudos.

Iki 2020 m. Europos Sąjungoje tikimasi pasiekti, kad naujų automobilių CO2 emisija būtų apie 95 g/km.

„Mes negalime pasiekti šio tikslo be elektromobilių“, – sakė T.Weberis.

Jis pripažino, kad naujos (elektromobilių – red. past.) technologijos dar yra vystymosi stadijoje, o „uždirbti pinigų iš šių automobilių nebus lengva“. Todėl „Daimler“ nusprendė, kad platesnė partnerystė su „Renault-Nissan“ padės sumažinti išlaidas.

Kovo mėnesį „Daimler“ taip pat susitarė su Kinijos kompanija BYD dėl elektromobilių gamybos. Tuomet „Daimler“ tvirtino, kad iki 2020 m. Europoje jie yra užsibrėžę pasiekti 150-200 tūkst. elektra varomų automobilių pardavimus.

PaveikslėlisPaveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Elektromobilių bumas-Elektromobiliai ekonomiški

Standartinė Robertas » 12 Lap 2010, 14:07

Vokietis per metus elektriniu sportiniu automobiliu "Tesla Roadster" nuvažiavo 65 t. km.

Fraiburgo gyventojas Hansjorgas von Gemingas per metus savo sportiniu elektriniu automobiliu „Tesla Rodster" nuvažiavo 65 000 km. Tai - didžiausia rida iš visų „Tesla" automobilių, parduotų Europoje po 2008 m.
Von Gemingas tapo pirmasis vokietis, įsigijęs „Teslą". Vokietis automobilį įsigijo 2009 m., nes beveik metus svarstė ir abejojo ar kelionės metu pavyks elektromobilį įkrauti. Supratęs, kad jam tereikia rasti paprasčiausią rozetę, jis elektromobilį įsigijo ir pradėjo keliauti, automobilį įkraudamas ne tik viešbučiuose, bet ir pakeliui stovinčiose fermose.
Kiek kartų per metus jam teko įkrauti savo automobilį, nepranešama, tačiau įvertinus tai, kad „Tesla" elementų užtenka maždaug 230 km kelio, galima spėti, kad buvo sustota 280 kartų.
2010 m. vasarą „Tesla" pristatė rinkai patobulintą elektromobilio versiją „Tesla Roadster 2,5". Automobilis gavo 288 AG variklį, 100 km/val. greitį pasiekiantį per 3,7 s. Buvo patobulinti ir elementai. Dabar automobilis vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 390 km.

PaveikslėlisPaveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Elektromobilių bumas-Elektromobiliai ekonomiški

Standartinė aleks » 12 Lap 2010, 18:58

teko Vilniui matyt ta Tesla Rodsteri kai dragino su benzininiais auto http://www.15min.lt/naujiena/gazas/nauj ... 219-121250 ispudingas aparatas, patiko :) nerealiai renka greiti ir be jokiu pasaliniu garsu kaip kokia skraidanti lekste, laimejo pries visus benzininius
Vartotojo avataras
aleks
Autošaltkalvis
Autošaltkalvis
 
Pranešimai: 60
Užsiregistravo: 24 Bal 2009, 17:58
Miestas: Vilnius
Automobilis: Skoda Yeti

Re: Elektromobilių bumas-Elektromobiliai ekonomiški

Standartinė Robertas » 10 Gru 2010, 16:20

"Protingame mieste" elektromobiliai galės dalinsis energija


Japonijos Jokohamos miesto municipalitetas ir kompanija "Nissan" imasi vykdyti projektą "Smart City", skirtą optimizuoti elektros energijos srautus megapolyje.

Automobilių gamintojo teigimu, jų sukurti elektromobiliai "Nissan Leaf" taps svarbia "protingo miesto" grandine - jie ne tik patys vartos elektros energiją, bet ir ją atiduos. Žinia, elektros atsargos elektromobiliuose naudojamos tik jiems judant, o štai stovint "Leaf" modelius bus galima prijungti prie miesto elektros tinklo ir esant būtinybei pasidalinti jų akumuliatoriuose sukaupta energija su kitais.

Be to, projektu "Smart City" numatyta "maitinti" elektromobilių įkrovimo stoteles saulės energija.

Taip pat ketinama kurti elektra varomų taksi automobilių tinklą - šios mašinos ne važinės po miestą ieškodamos klientų, o stovės įkrovimo vietose prijungtos prie elektros tinklo. Naudodamasis GPS sistema keleivis sužinos, kur stovi artimiausia taksi elektromobilis ir išsikvies jį internetu.
Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Elektromobilių bumas-Elektromobiliai ekonomiški

Standartinė Robertas » 04 Sau 2011, 12:40

Elektromobilių krovimo stotis: tai ne degalinė degaline!


Praėjusių metų pabaigoje, Majamyje (JAV) surengtoje dizaino parodoje, „Audi“ pristatė futuristinę elektromobilių krovimo stotelę, pavadintą „e-den“. Kodėl tokiam infrastruktūriniam elementui skiriamas toks dėmesys? – Visų pirma, dėl to, kad jis gerokai skirsis nuo dabartinių degalinių. Elektromobilių akumuliatoriai kraunami nepalyginamai ilgiau, nei pildomas degalų bakas. Todėl tenka pagalvoti, ką vairuotojas gali veikti tuo metu ir ką ateities elektros krovimo stotelės turėtų jiems pasiūlyti?

„Audi“ dizaineriai sukūrė krovimo stotelę, kurioje yra speciali patalpa su mediniais baldais, augalais. Čia siūlomas maistas, laikraščiai ir knygos. Tai tarsi sveikatingumo oazė, kurioje savo „akumuliatorius“ galėtų pasikrauti ir vairuotojas. Štai kodėl čia tinka Edeno vardą primenantis pavadinimas.

Dizaineriai pasirinko blizgančių stiklų apdailą, primenančią amerikietiškas šeštojo dešimtmečio degalines. Stotelėje puikuojasi koncepcinis elektromobilis „Audi e-tron Spyder“, šalia jo styro senovinis benzino siurblys. Bet jis yra paslėptas po stikliniu gaubtu, tarsi muziejinis eksponatas.

„Audi“ valdybos narys Peteris Schwarzenbaueris sako, kad šiuo projektu siekiama atkreipti dėmesį į iššūkius, kuriuos kelia elektromobilizacija. Jie nori atkreipti ne tik vairuotojų, bet ir akumuliatorių krovimo paslaugas teiksiančių kompanijų dėmesį. „Audi“ 2012 metais ketina pristatyti mažomis serijomis gaminamą serijinį super elektromobilį „R8 e-tron“.


Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Elektromobilių bumas-Elektromobiliai ekonomiški

Standartinė giedrius » 05 Sau 2011, 18:43

na gal ir as kada elektine tacka nusipirksiu, kai ji tokio kosmoso nekainuos, ir kai nuvaziuoti galima bus zmogiska atstuma su ja, o ne po 80, 100km...
giedrius
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 25 Rgp 2010, 10:33

AnkstesnisKitas

Grįžti į Auto naujienos

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Bing [Bot], FaceBook [Linkcheck], Google [Bot]