Visų pirma tavo meistrus pasiūsčiau rūšiuot šiukšlių prie konteinerių, nes neimanoma padaryt tokios nesamonės, ką rašai, kad nesugebėjo degimo kampo pastatyt. Yra pora niuansų, bet jei kompas mato skaičius, tai vadinasi tik meistrų nežinojimas jiems neleido padaryt savo darbo. Dabar neskelbsiu, kur jų klaida buvo daroma, bet tai akivaizdu. Turėjęs ne vieną tokį, kuriam nesireguliavo degimas ir visiems sureguliavau.
Dabar tavo pirma klaida, tai kad nemato kuro temperatūros, nes arba nusprogęs daviklis siurblio galvoj arba jis rodo nesamones - pajungus kompą turi matyt. Bet kokiu atveju kūrimuisi įtakos tas daviklis duoda.
Kitos dvi klaidos buvo dėl blogo degimo kampo ir ko gero buvo žaista užkūrinėt variklį su atjungtu antifryzo temperatūros davikliu.
Tavo vietoje pasiimčiau iš meistrų senąjį kuro siurblį (kuris 100 procentų yra geras) ir dar atsiimčiau pinigus už siurblio keitimą.
Balti dūmai ir šalto variklio pasipurtymas tai arba myžantys purkštukai arba vėlyvas degmo kampas, nedirbanti pakaitinimo žvakė ir aišku neatmetu sumažėjusios kažkurio cilindro kompresijos. Jei jau isiurbimo kolektorius buvo sąžiningai užaugintas Š, tai stūmoklinė irgi ne pačias geriausias dienas gyvena