"Nelygiu keliu važiuojant bilda ratai" ir "Netolygiai nudilusios padangos" - šiais atvejais dažniau kalti gal ne amortizatoriai, o važiuoklė, tai yra sailentblokai, šarnyrai, atraminės gumos ir (antruoju atveju) nesutvarkytas ratų išvirtimas
Jei kiekvieną kartą, kai kas nors važiuoklėje bildės, keisime amortizatorius, tai eksploatacija tikrai gerokai pabrangs
Tiesa, padangų netolygus dėvėjimasis dėl amortizatorių tai gal reikėtų patikslinti - dyla ne kraštai ar vidurys tolygiai, bet išilgai rato sukimosi krypties ruožais (gabalais) ar kaip čia tiksliau išsireiškus
Ta prasme, ratas šokinėja ir į kelio dangą liečiasi ne visas ratas, o vietomis, kurios ir išdyla greičiau. Ar aš neteisus?
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V