Puslapis 11

Automobilių kokybė: vokiečiai pakilo, japonai nukrito

StandartinėParašytas: 11 Geg 2010, 22:39
Robertas
Remiantis labiausiai automobilizuotos Europos šalies - Vokietijos - duomenimis, patikimiausiais galima vadinti "Mercedes-Benz" bei BMW markių automobilius, o dažniausiai sugedę šalikelėje praėjusiais metais stovėjo "Chevrolet Matiz", "Renault Kangoo", "Ford Transit" bei "Opel Vectra" modeliai.

Tokie rezultatai gauti išanalizavus "Geltonųjų angelų" - didžiausio Vokietijos automobilininkų klubo ADAC pagalbos tarnybos 2009 metų darbo duomenis apie automobilių iki 6 metų senumo gedimus.

Remiantis daugiau nei 2 mln. gedimų, pranešimų apie kuriuos sulaukė ADAC, statistika, darytina išvada, kad patikimiausiai praėjusiais metais vokiečiams tarnavo "Mercedes-Benz" modeliai. Jie mažiausiai gedo kompaktinių bei vidutinių automobilių klasėse, taip pat tarp sportinių modelių ir kabrioletų.

Po "Mercedes-Benz" patikimumo lentelėje vietas užėmė BMW (pergalės dviejose kategorijose) ir - kiek netikėtai - anksčiau gedimais garsėję "Citroen" automobiliai (taip pat laimėjo dviejose klasėse), o reitingų apačioje - "Chevrolet", "Renault" ir "Opel" modeliai.

Beje, šešiose kategorijose iš 8 laimėjo vokiški automobiliai. Gana prastai pasirodė iki tol gerai patikimumo reitinguose vertintos japonų gamybos mašinos.

Tarp subkompaktinių modelių patikimiausias praėjusiais metais buvo "Citröen C1", aplenkęs "Fiat Panda" ir "Volkswagen Fox". Daugiausiai pagalbos skambučių ADAC pagalbos tarnyba sulaukė iš "Chevrolet Matiz" ir "Smart fortwo" savininkų.

Kompaktinių modelių klasėje pirmas trejetukas išsidėstė taip: "Mini", "Ford Fusion" ir "Mitsubishi Colt", reitingo gale - "Fiat Punto" ir "Honda Jazz".

Populiariausioje Europoje vadinamojoje "golfo" klasėje karaliavo vokiški modeliai. Mažiausiai nusiskundimų gedimais sulaukta iš B klasės "Mercedes-Benz", "Audi A3" ir 1-osios serijos BMW vairuotojų. Nepatikimiausias šioje klasėje Vokietijoje buvo "Peugeot 307".

Tarp vidutinės klasės modelių savo savininkams mažiausiai problemų kėlė C klasės mersedesai bei 3-iosios serijos BMW ir "Audi A6", o daugiausiai - "Opel Vectra", taip pat "Ford Mondeo" ir "Toyota Avensis".

Tarp sportinių automobilių ir kabrioletų nugalėjo SLK ir CLK klasių "Mercedes-Benz", o daug gedimų turėjo "Peugeot 207 CC".

Krosoverių kategorijoje pirmavo BMW X3 ir X5, taip pat "Nissan Quashqai", o štai nepatikimiausiais pripažinti "Toyota RAV4" ir "Hyundai Tuscon".

"Citröen C4/Xsara/Picasso" triumfavo kompaktinių krosoverių klasėje, o štai "Opel Zafira" ir "Renault Kangoo" liko gale. Tarp didesnių minivenų laimėjo "Volkswagen Sharan", kaip ir "brolis dvynys" "Seat Alhambra", paskutinėje vietoje čia - "Ford Transit", aplenkęs "Ford S-MAX" ir "Fiat Ducato".

Iš viso 2009 m. ADAC pagalbos tarnyba sulaukė daugiau nei 3,9 mln. pagalbos skambučių - 6 proc. daugiau nei 2008 m. Remiantis statistika, daugiausiai problemų vokiečiams vairuotojams kilo dėl elektronikos - 40,8 proc. Antroje vietoje (10,8 proc.) atsidūrė variklio paleidimo sistemos gedimai, trečioje (7,6 proc.) - variklio defektai.
Šaltinis: ve.lt
PaveikslėlisPaveikslėlis