Opel Zafira nuo 2005 m.

PaveikslėlisSintra, Zafira, Meriva, Agila

Opel Zafira nuo 2005 m.

Standartinė Robertas » 17 Lap 2008, 18:10

Dabartinės „Zafira“ sėkmė „Volkswagen“ paskatino sukurti septynvietį „Touran“, o pavydo apimta „Renault“ pristatė „Grand Scenic“. Septynviečius vienatūrius savo modelių gamose taip pat turi „Peugeot“ ir „Toyota“, o artimiausiu metu prie šios kompanijos prisijungė ir „Mazda“.
Paveikslėlis

Debiutas: 2005 m. liepos mėn.
Segmentas: kompaktiniai vienatūriai
Konkurentai: „Volkswagen Touran“, „Toyota Corolla Verso“, „Renault Grand Scenic
Varikliai: benzininiai:1,6 ltr. (105 AG), 1,8 ltr. (140 AG), 2,2 ltr. (150 AG), 2,0 ltr. turbininis (200 AG)
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (100 AG), 1,9 ltr. (120 AG), 1,9 ltr. (150 AG)
Išmatavimai: ilgis 447 cm, plotis 178 cm, aukštis 164 cm; bazė 270 cm
Svoris: 1’360 kg

Galima sakyti, kad dabartinės „Zafira“ pasirodymas prieš šešerius metus smarkiai pakeitė visą kompaktinių visureigių segmentą – tai buvo pirmas kompaktinis vienatūris, kuriame tilpo net septyni keleiviai. Be to, jis buvo itin patogus ir paprastas naudoti. Ir pakeisti dizainą Opel buvo No Problems .

Pagrindinis naujosios „Zafira“ kūrėjų tikslas buvo padaryti šį vienatūrį stilingesnį, saugesnį, žaismingesnį bei geriau valdomą. Didžiausias dabartinio modelio privalumas yra jo funkcionalumas – nors automobilis yra gana neblogai valdomas, tačiau čia buvo likę daug erdvės tobulėjimui. Naujosios „Zafira“ valdymui „Opel“ inžinieriai teigia skyrę nemažai dėmesio.

Dabartinės „Zafira“ sėkmė „Volkswagen“ paskatino sukurti septynvietį „Touran“, o pavydo apimta „Renault“ pristatė „Grand Scenic“. Septynviečius vienatūrius savo modelių gamose taip pat turi „Peugeot“ ir „Toyota“, o artimiausiu metu prie šios kompanijos prisijungė ir „Mazda“.


Dabartinės „Zafira“ sėdynių išdėstymo sistema „Flex-7“ sulaukė tokio pasisekimo, kad naujajame modelyje paprasčiausiai nebuvo reikalo ją iš esmės keisti. Ši sistema yra labai paprasta naudoti, nes „Zafira“, kitaip nei kituose septynviečiuose kompaktiniuose vienatūriuose, nereikia išiminėti atskirų sėdynių. Naujosios „Zafira“ vidurinėje eilėje įtaisytos trys sujungtos, o galinėje – dvi atskiros sėdynės.

Esant reikalui, galines sėdynes galima įleisti į grindyse esančias nišas ir taip gauti didelę erdvę bagažui. Norint pervežti itin gremėzdišką krovinį, vidurinį suolą galima pastumti ir nulenkti į priekį. Šitaip nulenktos sėdynės atlieka ir apsauginės pertvaros vaidmenį – atskiria vairuotoją ir priekinį keleivį nuo krovinių skyriaus, kuris, „Opel“ teigimu, yra didžiausias kompaktinių vienatūrių klasėje.

Paveikslėlis

Naujoji „Zafira“ yra šiek tiek erdvesnė – bazė pailgėjo 9 mm, o plotis padidėjo 25 mm. Kadangi visos trys sėdynių eilės išdėstytos amfiteatro principu, priekyje sėdintis keleivis neužstoja vaizdo. Be to, sėdynes galima dar įvairiau stumdyti ir taip lengvai manipuliuoti salono erdve. Iš „Astra“ perimta „Flex-Organizer“ sistema leidžia bagažinėje patogiai pritvirtinti įvairius krovinius.

Siekiant sukurti sportišką išvaizdą, automobilis tapo 12 mm žemesnis, tačiau „Opel“ teigia, kad dėl to erdvė galvai nė kiek nesumažėjo. Nors septyniems suaugusiems šis vienatūris gali pasirodyti ankštokas, tačiau jame patogiai įsitaisys penki suaugę ir pora vaikų.

Dabartinė „Zafira“ sudaro įspūdį, kad jos konstruktorių kūrybingumas baigėsi sėdynių išdėstymu, nes automobilio interjeras yra pakankamai funkcionalus, tačiau nuobodokas. Naujojo modelio salonas perėmė nemažai „Astra“ elementų ir tapo nuotaikingesnis, draugiškesnis ir dar geresnės kokybės. Vairuotojo sėdėsena truputėlį pažemėjo, tuo tarpu pavarų dėžės rankena įmontuota šiek tiek aukščiau – centrinės konsolės apatinėje dalyje. Rankinio stabdžio forma, kaip ir „Renault“ atveju, primena lagamino rankeną.

Nors įvairius jungiklius bei jų išdėstymą „Zafira“ paveldėjo iš „Astra“, tačiau į priekį pastumtas priekinis panelis vienatūryje sukuria didesnės erdvės įspūdį. „Opel Zafira“ taip pat išsiskiria puikiai atrodančiomis ventiliacijos angomis, kitokia prietaisų skydelio apdaila bei centrinėje konsolėje įmontuotu informacijos displėjumi.


Šiuo metu „Opel“ planuoja pilkai melsvos, smėlinės bei medžio anglies spalvų interjerus su medžio arba aliuminio apdaila. Tiek interjere, tiek ir eksterjere galime rasti nemažai chromo akcentų.

Į standartinę „Zafira“ įrangą greičiausiai bus įtrauktos šešios oro pagalvės, tačiau šoninės oro pagalvės nepakankamai apsaugo galinėje eilėje sėdinčius keleivius. Automobilis bus aprūpintas moderniomis saugumo sistemomis, saugančiomis keleivių sprandus bei vairuotojo kulkšnis. „Opel“ atstovai teigia, kad naujoji „Zafira“ saugiai atlaiko smūgį į priekinę dalį važiuojant 68 km/val. greičiu, tuo tarpu „Euro NCAP“ reikalavimas yra 64 km/val.

Pagal skyrelius įvairioms smulkmenoms susidėti „Zafira“ nusileidžia „Renault Scenic“, tačiau tarp priekinių sėdynių įtaisyta gana didelė dėžutė visokiausiems niekučiams. Taip pat bus galima papildomai užsisakyti vadinamąjį „Šviesos ir bagažo“ paketą, į kurį įeina du pusiau padalinti liukai bei stoge įtaisytas bagažo skyrelis.

Natūralu, kad automobilis perėmė „Astra“ variklius bei pavarų dėžes, tačiau reikia nepamišti, kad „Zafira“ sveria 70-100 kg daugiau. Vienatūris komplektuojamas su keturiais benzininiais ir trimis dyzeliniais varikliais. Už papildomą mokestį dyzelinės jėgainės gali būti komplektuojamos su žalingųjų dalelių filtrais. „Zafira“ turės penkių ir šešių laipsnių mechanines bei keturių ir šešių laipsnių automatines greičių dėžes. Taip pat bus galima užsisakyti ir sportiškesnę pastandintą bei sužemintą pakabą, kuri bus įtraukta į kitąmet pasirodysiančios „Zafira VXR“ standartinę įrangą.

Išrankiems pirkėjams bus siūloma kompiuterizuota amortizatorių valdymo sistema IDS, kuri integruoja traukos, stabilumo ir ABS sistemas. Su IDS automobilis tampa manevringesnis bei geriau reaguoja į vairuotojo veiksmus.

Per šešerius metus buvo parduota net 1,4 mln. pirmosios kartos „Zafira“, todėl galima tikėtis, kad naujasis modelis dar labiau padidins septynviečių vienatūrių populiarumą

Techniniai duomenys: http://www.opel.lt/site/local_image/pricepdf/zafira.pdf
Techniniai duomenys: http://www.autodina.lt/lt.php/automobil ... el-zafira/


Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Detales parduoda UAB Autoreka
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Serviso bosas
Serviso bosas
 
Pranešimai: 2900
Images: 25
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 17 kartus
Gavęs padėkų: 20 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Opel Zafira

Standartinė modernas2006 » 12 Gru 2008, 16:59

Išvizda taigaliu pasakyt, kad tikrai nebloga :) Nepažystu, kad kas turėtų tai apie gedimus nelabai ir žnau :?
Tepalai automobiliui Castrol | Mobil | Liqui moly
modernas2006
Mechanikas
Mechanikas
 
Pranešimai: 229
Užsiregistravo: 20 Lap 2008, 18:18
Miestas: Pilviskiai
Padėkojo: 0 kartus
Gavęs padėkų: 0 kartus

Re: Opel Zafira

Standartinė Klaustukas » 28 Sau 2010, 14:18

Na, kodel tiek mazai siame puslapyje zmoniu pasisakanciu apie si automobili...? Negi niekas nevazineja.... :D Nes, zadu pirkti opel zafira 2006-09, dyzelis, automobilis atrodo visai neblogas, tik dar neteko bandyti vaziuoti su juo, internete radau skelbima, tai noreciau apie ji suzinodi daugiau, kaip vaziuoja, ar silta masina, nes didesni automobiliai, kiek girdejau is pazystamu nera labai silti. :?: Ir siaip ka manot apie si auto, kokie gedimai pasitaike ir pan. Nes noreciau ant dienu nuvaziuoti ir apziureti ji... Laukiu patarimu, bei pasiulymu. Is anksto dekui. :)
Klaustukas
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 19:02
Padėkojo: 0 kartus
Gavęs padėkų: 0 kartus

Re: Opel Zafira

Standartinė Klaustukas » 03 Vas 2010, 14:13

Darau isvadas, kad zmones nevazineja su siuo auto, jei ne vieno komentaro nera... :?: Bet gatvese tikrai ju matau, ir ne viena. O man taip reiketu patarimu...
Klaustukas
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 19:02
Padėkojo: 0 kartus
Gavęs padėkų: 0 kartus

Re: Opel Zafira

Standartinė Energetikas » 04 Vas 2010, 21:43

Klaustukas rašė:Darau isvadas, kad zmones nevazineja su siuo auto, jei ne vieno komentaro nera... :?: Bet gatvese tikrai ju matau, ir ne viena. O man taip reiketu patarimu...

Gatvese tai vazineja, bet i forumus gal laiko nelieka landyti...visa laisva laika uzima automobilio remontas... :D
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 975
Images: 1
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Padėkojo: 1 kartus
Gavęs padėkų: 5 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Grand Espace IV 2,2dci

Re: Opel Zafira

Standartinė Robertas » 09 Vas 2010, 00:03

Klaustukas rašė:Darau isvadas, kad zmones nevazineja su siuo auto, jei ne vieno komentaro nera... :?: Bet gatvese tikrai ju matau, ir ne viena. O man taip reiketu patarimu...


Sausos informacijos mestelėsiu:


2005 m. plačiajai visuomenei pristatyta „B“ karta. Toliau montuojami ECOTEC serijos varikliai. Benzininiai: 1,6 l, 77 105 AG; 1,8 l, 140 AG; 2,0 l, 200 AG su turbininiu įpūtimu; 2,2 l, 150 AG. Dyzeliniai: su turbininiu įpūtimu ir common rail įpurškimo sistema 1,9 l, 100 AG arba 120 AG (skiriasi reguliavimas ir įpūtimo spaudimas).

Paskutinė naujovė – 2006 m. benzininio 2 l variklio su turbininiu įpūtimu galia išaugo iki 240 AG (OPC modifikacija), dyzelinio 1,9 l, su turbininiu įpūtimu ir common rail įpurškimo sistema – iki 150 AG.

Atliekant su „Zafira A“ avarinius „EuroNCAP“ bandymus buvo nesklandumų: patentuota paminų suskleidimo sistema PRS (Pedal Release System) neveikė kaip reikėjo, mašina už atsparumą smūgiams iš priekio uždirbo tik tris žvaigždes. Atlikus tam tikrus PRS pakeitimus ir pakartojus bandymus, rezultatai buvo geresni: keturios žvaigždutės, bet bendra priekio deformacija ir toliau liko ties kritine riba. Matyt dėl to oficialiuose leidiniuose buvo palikti pirmojo bandymo rezultatai, tačiau svarbiausia ne tai. Labai svarbu išsiaiškinti, ar perkama mašina nėra buvusi rimtoje avarijoje. Rekomenduotina prieš perkant atlikti ne tik kėbulo, bet ir elektroninio saugos pagalvių bloko diagnostiką. Jis apskaičiuotas keturiems kartams, todėl keičia jį retai (nerentabilu). Diagnostiniai prietaisai turėtų „papasakoti“ visą automobilio istoriją, jei tik blokas nebuvo keistas. Jei sumontuotas „naujas“ blokas, visos tiesos sužinoti nepavyks. Kita vertus, jei ant kėbulo aiškios korozijos žymės, galima įtarti šią mašiną pabuvojus avarijoje, nes net pirmųjų metų mašinos yra gavusios 12 metų garantiją nuo korozijos.

Zafira“ sukurta panaudojus „Astra“ platformą ir naudojant ne vieną šio modelio agregatą, todėl ir abiejų modelių problemos panašios. Laimė, jų nedaug. Daugiau dėmesio reiktų skirti skersinio stabilumo stabilizatorių stovams, kurių gyvybingumą lemia vairavimo stilius. Jos gali tarnauti ir 30 000, ir 60 000 km. Vairo antgaliai turėtų tarnauti iki 70 000 km. Gerokai ilgiau tarnauja vairo prievado kardano velenas – jis yra salone, tad purvas ir drėgmė jį veikia mažiau. Jei po 90 000 km pradės belsti, tai bus aiškus ženklas, kad laikas jį keisti.

Sudėtinga nuspėti, kiek tarnaus „Zafira A“ priekinės pakabos statramsčių atramos ir jų guoliai. Pasitaikydavo atvejų, kai jie buvo keičiami po 15 000 km, o kai kuriems savininkams detalės be vargo atlaikydavo ir 80 000 km. Dažniau mazgas pažeidžiamas po stiprių smūgių, po kurių atrama praranda formą, į guolius patenka purvo. „Zafira B“ tokių problemų neturi – atramos konstrukcija pakeista, o atraminio guolio skersmuo pasidarė daug didesnis, todėl išaugo ir leidžiamos apkrovos.

Kitos pakabos detalės tiek rūpesčių nekelia. Amortizatoriai tarnauja apie 80 000 km, atraminės gumos – daugiau kaip 120 000 km, o rutulinių atramų turėtų užtekti visam „Zafira“ amžiui. Pastarosios „pasiskolintos“ iš gerokai sunkesnės „Omega“, todėl „Zafira“ patiria mažesnes apkrovas. Užpakalinė H formos sija apie save primins tik sulankstyta, o atraminės užpakalinės pakabos gumos tarnauja daugiau negu 180 000 km.

Visi benzininiai „Zafira“ varikliai: 1,6 l, 100 AG (X16XEL arba Z16XE); 1,8 l, 125 AG (X18XE1 arba Z18XE) ir 2,2 l, 147 AG. (Z22SE); „Zafira B“: 1,6 l, 105 AG (Z16XEP); 1,8 l, 140 AG. (Z18XER); 2,0 l turbininis 200 AG. (Z20LER) ir 2,2 l, 150 AG. (Z22YH) – priklauso vienai serijai ECOTEC ir jautriai reaguoja į kurą su padidintu smalų kiekiu. Jei pilatės abejotinos kokybės benzino, kas 30 000 km reiktų plauti purkštukus. Tada nuo kreipiančiųjų įvorių ir vožtuvų nuplaunamos nuodegos, o tai sumažina jų užstrigimo tikimybę. Nesunku atspėti, kas atsitiktų susidūrus vožtuvui ir stūmokliui.

Tai pat reiktų nepamiršti ir apie KPM diržą. „Zafira A“ jis keičiamas kas 60 000 km, „Zafira B“ – kas 120 000 km, kartu su įtempimo skriemuliais ir pompa, kuri labai retai kada atlaiko du diržus. Montuojant pompą labai svarbu tinkama orientacija, kitaip gali kilti problemų su diržo įtempimu. Jei bus apsirikta, plaukiojančio tipo įtempimo skriemulys arba neįtems diržo, arba jį užspaus jo paties spyruoklė.

Variklio periferija ganėtinai patikima. Pasitaikė tik keli degimo modulio gedimo atvejai; degimas gali „šlubuoti“ dėl nuo šiukšlių kure apdegusių žvakių. Jei, dirbdamas tuščia eiga variklis trūkčioja, o įsibėgėjant mėgina gesti – aiškus ženklas, kad laikas į servisą. Beje, apie tai turėtų informuoti ir deganti lemputė „Check Engine“.

Apie dyzelinius variklius informacijos turima mažiau, tačiau pranešimų apie rimtus gedimus nebuvo.

Sankabaturėtų tarnauti apie 150 000 km. Maždaug tuo pat metu pradeda leisti skysčius ir pavarų dėžės prievado riebokšliai. Patikimai tarnauja ir MPD, ir APD, ir granatos, aišku, jei nepažeistos guminės apsaugos.

Priekiniai stabdžių diskai keičiami, kai jų storis sumažėja iki 23 mm. Paprastai toks nusidėvėjimas „pasiekiamas“ einant į pabaigą antram trinkelių, kurių užtenka 50 000–60 000 km, komplektui. Užpakalinės trinkelės tarnauja 55 000–65 000 km. Jas keičiant reiktų išvalyti ne tik suportus, bet ir stovėjimo stabdžio mechanizmą. Iki 2001 m. gamintose „Zafira“ koroduodavo stovėjimo stabdžio ašys, bet pakeitus tiekėją problemos nebeliko.

Įdomu tai, kad gimtojoje Vokietijoje „Zafira“ nėra labai vertinamas modelis, tačiau jį įsigiję mūsų tautiečiai patenkinti.

http://www.sekunde.lt/content.php?p=read&tid=9193
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Detales parduoda UAB Autoreka
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Serviso bosas
Serviso bosas
 
Pranešimai: 2900
Images: 25
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 17 kartus
Gavęs padėkų: 20 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Opel Zafira nuo 2005 m.

Standartinė Klaustukas » 27 Vas 2010, 13:00

Dekui Robertui :) Ta info kazkiek pravers.
Klaustukas
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 19:02
Padėkojo: 0 kartus
Gavęs padėkų: 0 kartus

Re: Opel Zafira nuo 2005 m.

Standartinė televizorius » 25 Kov 2010, 09:57

Tai vat, prieš kelias dienas iš savo avensis verso persėdau į 2006m zafyra, kolkas įspūdžiai tik teigiami, automobilis lb minkštas patogus, su ypač puikiu ir galingu 110kw dyzeliu,trauka įspūdinga kaip ir tyla salone, dab teks atliks einamuosius darbus veliau galėsiu pranešt apie kainas, tiek žinių
televizorius
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 17 Lap 2009, 21:33
Padėkojo: 0 kartus
Gavęs padėkų: 0 kartus

Re: Opel Zafira nuo 2005 m.

Standartinė Robertas » 25 Kov 2010, 12:29

televizorius rašė:Tai vat, prieš kelias dienas iš savo avensis verso persėdau į 2006m zafyra, kolkas įspūdžiai tik teigiami, automobilis lb minkštas patogus, su ypač puikiu ir galingu 110kw dyzeliu,trauka įspūdinga kaip ir tyla salone, dab teks atliks einamuosius darbus veliau galėsiu pranešt apie kainas, tiek žinių


Kaip gerai pakeitei automobilį ir nereikia keisti klubo. :) Lauksim žinių :nod:
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Detales parduoda UAB Autoreka
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Serviso bosas
Serviso bosas
 
Pranešimai: 2900
Images: 25
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 17 kartus
Gavęs padėkų: 20 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Opel Zafira nuo 2005 m.

Standartinė televizorius » 29 Kov 2010, 17:46

Na atsiliepimai kuo puikiausi, automobilis komfortiskas tik reik gero servisiuko kuris tvarkytu vilniuj padoriai, imesiu keleta foto :
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
televizorius
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 17 Lap 2009, 21:33
Padėkojo: 0 kartus
Gavęs padėkų: 0 kartus

Kitas

Grįžti į Opel

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias