Puslapis 12

Ford galaxy 1.9 eberspacherd3wz

StandartinėParašytas: 17 Gru 2012, 18:51
Andrius25
Sveiki. Pries kelias dienas prijungiau savo eberspacher. Uzvedus salta automobili jis varikli ikaitina mazdaug tik iki 50-60 laipsniu gana greitai, ir atsijungia. Taciau, dabar,kai salta, vazinejant mieste, variklis vistiek labai greitai atvesta, temperaturos rodykle nukrenta beveik ant dugno. Ar sis sildytuvas neturetu palaikyti tos temperaturos, iki kurios pasildo? gal cia jame kokios bedos?

Re: Ford galaxy 1.9 eberspacherd3wz

StandartinėParašytas: 17 Gru 2012, 22:30
Tomas
BUTINAI pasikeisk termostata ir rodykle visada stoves per viduri....

Re: Ford galaxy 1.9 eberspacherd3wz

StandartinėParašytas: 18 Gru 2012, 14:38
Andrius25
iki darbines temperaturos variklis pasyla, tik reikia pravaziuoti koki 30km trasoje,termostatas geras. Cia su situo peciuku kazkas... pasildo kol temperaturos rodykle pakyla iki 50 kazkuz laipsniu ir issijungia... kartais net nepakyla rodykle...

Re: Ford galaxy 1.9 eberspacherd3wz

StandartinėParašytas: 18 Gru 2012, 14:40
Tomas
Kartoju, pasikeisk termostat ir rodykle pakilus iki vidurio, ji nebenukris... Man tas pats buvo, kai vairavau galaksy...

Re: Ford galaxy 1.9 eberspacherd3wz

StandartinėParašytas: 18 Gru 2012, 15:04
Andrius25
na bandysim tada. dekui.

Re: Ford galaxy 1.9 eberspacherd3wz

StandartinėParašytas: 18 Gru 2012, 18:39
ldalius
termostato keitimas šitos bėdos neišspres ir žiemą važinėjant vien po miestą niekada šis variklis šioje mašinoje nepasieks 90 laipsnių kai lauke žemiau nei -10.
O eberšpecheris viduje turi du daviklius, kurių vienas perjungia šildymo galingumą į mažesnį pajėgumą ir pasiekus apie 75 laipsnius kitas daviklis jau gesina pečių. Tačiau antifrizo temperatūrai nukritus žemiau 60 jei dirba variklis eberšpeceris vėl turi užsikurt.

O dėl termostato - pažiūrėk ar apatinė radiatoriaus šlanga šalta ar jaučiasi šiluma kai tarkim temperatūra bus 60 ar 70. Jei šlanga visiškai šalta, tai termostato keist neskubėk, o jei jausi apatinėje šlangoje šilumą - termostatą į šiukšlyną

Re: Ford galaxy 1.9 eberspacherd3wz

StandartinėParašytas: 18 Gru 2012, 19:53
Tomas
Sveikas ir cia Daliau. Deja, man pakeitus termostat, mieste ar ne mieste vazinejant, rodykle visada stovedavo per viduri...

Re: Ford galaxy 1.9 eberspacherd3wz

StandartinėParašytas: 18 Gru 2012, 21:14
ldalius
Sveikas, Tomai (beje nežinau iš kur mane žinai) reikalas tas, kad miestas miestui nelygus. Sutinku, kad kokiam Vilniuj ar Kaune ta rodyklė laikosi, bet mažesniam mieste kaip mano saran/galaxy/alambra varikliai net nesugeba savęs sušildyt. Su dirbančiu eberšpecheriu variklis dirbdamas su apkrova pasiekia 90 laipsnių per 5-6 nuvažiuotus km, o jei per visą miestą tiek km nėra???
Juk tuose paminėtuose minivenuose stovi golfo variklis su 40 procentu didesniu aušinimo skysčio kiekiu. Netgi golfą su veikiančiu termostatu užkurk ryte ir duok jam karksėt tuščia eiga - po pusvalandžio darbo labai abejoju ar bus temperatūra nors 60, o sharanui nei 40 nebus prie -10.

Kadangi daug tokių modelių pas mane ir diržus keičia, tai kai reikia nuorint sistemą iki galo po pompos keitimo, kad atsidarytų termostatas net vasarą turi keletą minučių laikyt apsūkas ne mažiau 2000 kad pasiektum darbinę temperatūrą.

Golfas ar audi a4 ar passat su tais pačiais varikliais ir 5-6 litrais antifrizo važinėja net žiemą su pasiekta 80-90 laipsnių temperatūra ir nėra juose nei jokių webastų, nei papildomų šildytuvų pakaitinimo žvakių pavidale aušinimo sistemoje, o va sharanas jau turėdamas 9 ar 10 litrų antifrizo, plius per dugną einančius neizoliuotus vamzdžius (kurie puikiai šildo mūsų gamtą) net savęs nebesugeba susišildyt. Ir keisk nekeitęs termostatus, nes mažasis aušinimo ratas ratas yra sudubliuotas atvirais vamzdžiais per dugną su antru pečiumi bagažinėje. Dariau eksperimentą atjungdamas tą sistemą, tai dar dar kentėt galima, bet tada webasta jau nebetenka prasmės. Keitęs aš saviškiam ne vieną termostatą (iš praktikos pripažistu tik Wahler) grynai vardan sportinio intereso ir kol važiuoji gerai, tik sustojai ir duok varikliui padirbt tuščia eiga ir matai kaip rodyklė krenta ant akių ir girdi kaip užsikuria webasta. Pabandyk su žiebtuvėliu sušildyt stiklinę vandens ir puskibirį

Kodėl konstruktoriai protingiau suprojektavo T4 idėdami eberšpecherį kur??? Ogi netoli variklio ir tokiu būdu prarandama daug mažiau šilumos sistemoje.

Taip kad galiu rašyt be galo savo bandymus, eksperimentus ir konstrukcijos ypatumus, tačiau visvien žiemą trys broliai vienatūriai sharan/galaxy/alhambra važinėjant trumpais atstumais su šiluma salone ir stabiliai laikoma darbine variklio temperatūra nedraugaus.

Re: Ford galaxy 1.9 eberspacherd3wz

StandartinėParašytas: 18 Gru 2012, 21:35
Tomas
As visus tavo postus, Daliau, esu perskaites VW forume... Ten as taip pat Tomas vardu, netgi Administratorius... Esi kietas mechanikas, ir masinu specas, su kuriuo tikrai nenoriu gincytis.... :tmi:
P.S. VW forume , as "turiu Sharana" o is tikruju as turejau Galaxy, kas yra tas pats, o man pavyko ji pakeisti i Zafyra ir kol kas labai nesigailiu.... :clap:

Re: Ford galaxy 1.9 eberspacherd3wz

StandartinėParašytas: 18 Gru 2012, 21:45
ldalius
jei zafyra dyzelinė su 2 litr 74kw motoru, tai sveikinu su geru pasirinkimu.

Beje pas mane irgi Galaxy ir pilnai jam pasidarau diagnostiką VCDSe įrašęs sharan :D

Beje šitame forume netyčia apsilankiau ieškodamas info kaip pasikeisti salono pečiuką (tiksliau man apie šį forumą pasakė vienas mano pažistamas klijentas su buvusia ta pačia bėda), nes pas mane jis irgi buvo kiauras (salono ardymas ne mano sritis, bet gėda buvo duoti mašiną draskyt kitiems, kai pas mane ant galinio stiklo puikuojasi automobilių remonto reklama), tačiau realybėje jį pakeisti galima lengvesniu metodu, nei čia radau kažkieno aprašytus vargus ypač sunkiai prieinamam pečiuko apatiniam varžtui sujungime su vamzdeliais. Ir beje yra dar keletas niuansų palengvinančių visą darbą. Visai pečiuko keitimo procedūrai pirmąsyk ardydamas saloną užtrukau tik 6 valandas su keliais parūkymais