ldalius » 18 Gru 2012, 21:14
Sveikas, Tomai (beje nežinau iš kur mane žinai) reikalas tas, kad miestas miestui nelygus. Sutinku, kad kokiam Vilniuj ar Kaune ta rodyklė laikosi, bet mažesniam mieste kaip mano saran/galaxy/alambra varikliai net nesugeba savęs sušildyt. Su dirbančiu eberšpecheriu variklis dirbdamas su apkrova pasiekia 90 laipsnių per 5-6 nuvažiuotus km, o jei per visą miestą tiek km nėra???
Juk tuose paminėtuose minivenuose stovi golfo variklis su 40 procentu didesniu aušinimo skysčio kiekiu. Netgi golfą su veikiančiu termostatu užkurk ryte ir duok jam karksėt tuščia eiga - po pusvalandžio darbo labai abejoju ar bus temperatūra nors 60, o sharanui nei 40 nebus prie -10.
Kadangi daug tokių modelių pas mane ir diržus keičia, tai kai reikia nuorint sistemą iki galo po pompos keitimo, kad atsidarytų termostatas net vasarą turi keletą minučių laikyt apsūkas ne mažiau 2000 kad pasiektum darbinę temperatūrą.
Golfas ar audi a4 ar passat su tais pačiais varikliais ir 5-6 litrais antifrizo važinėja net žiemą su pasiekta 80-90 laipsnių temperatūra ir nėra juose nei jokių webastų, nei papildomų šildytuvų pakaitinimo žvakių pavidale aušinimo sistemoje, o va sharanas jau turėdamas 9 ar 10 litrų antifrizo, plius per dugną einančius neizoliuotus vamzdžius (kurie puikiai šildo mūsų gamtą) net savęs nebesugeba susišildyt. Ir keisk nekeitęs termostatus, nes mažasis aušinimo ratas ratas yra sudubliuotas atvirais vamzdžiais per dugną su antru pečiumi bagažinėje. Dariau eksperimentą atjungdamas tą sistemą, tai dar dar kentėt galima, bet tada webasta jau nebetenka prasmės. Keitęs aš saviškiam ne vieną termostatą (iš praktikos pripažistu tik Wahler) grynai vardan sportinio intereso ir kol važiuoji gerai, tik sustojai ir duok varikliui padirbt tuščia eiga ir matai kaip rodyklė krenta ant akių ir girdi kaip užsikuria webasta. Pabandyk su žiebtuvėliu sušildyt stiklinę vandens ir puskibirį
Kodėl konstruktoriai protingiau suprojektavo T4 idėdami eberšpecherį kur??? Ogi netoli variklio ir tokiu būdu prarandama daug mažiau šilumos sistemoje.
Taip kad galiu rašyt be galo savo bandymus, eksperimentus ir konstrukcijos ypatumus, tačiau visvien žiemą trys broliai vienatūriai sharan/galaxy/alhambra važinėjant trumpais atstumais su šiluma salone ir stabiliai laikoma darbine variklio temperatūra nedraugaus.