Dėl pasaulinio viešpatavimo dabar aktyviai kovoja JAV automobilių gamintojas „General Motors" ir japonų „Toyota". Tiesa, įspūdingų rezultatų abu automobilių pramonės gigantai pasiekė pardavinėdami skirtingų segmentų ir skirtingų jiems priklausančių prekių ženklų mašinas. Deja, panašu, kad „Toyota" šioje kovoje pralaimi, nes artimiausiu metu Europoje neliks vieno iš koncernui priklausančių prekių ženklų - 2013 m. iš Europos pasitrauks „Daihatsu". Planuojama, kad procesas nebus ilgas ir pardavimai vienu metu bus nutraukti visuose pardavimų centruose.
Beje, iš JAV rinkos „Daihatsu" pasitraukė dar 1992 m., o 2006 m. šio prekių ženklo neliko Australijoje.
Šiuo metu „Toyota" automobiliai taip pat parduodami su „Scion" ir „Lexus" prekių ženklais