Peugeot 807 vs Renault Espace IV

Vienatūrių dvikovos :punch:

Kuris geresnis?

Peugeot 807
15
50%
Renault Espace
15
50%
 
Viso balsų : 30

Re: Peugeot 807 vs. Renault Espace IV

Standartinė aroone » 22 Sau 2010, 09:27

Energetikas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Prasom paziureti dvikovas su kitais vienaturiais - uz Espace jau prisakiau uztenkamai, o apie Peugeot savo nuomone paminejau cia 8)
Zinok, pabandziau paziureti diskusija, taciau uztikus pasisakymu kaip "Fiat Ulysee rudija kaip ir kiti Fiatai" ar pan, kazkaip rankos nusviro. Tad geriau jau cia klok, kuo Espace pranasesnis uz EV2 o ne siusk mane "ten" skaityti.

2.Labai nesidomejau, bet ir taip buvo aisku kas laimes sioje vietoje, nes Espace IV pripazintas saugiausiu vienaturiu.
Net nezinau ka ir pasakyti...skaiciau skaiciau, bet niekaip kitaip nesugalvojau - sios dvikovos nugaletoju bus Espace, nes jis saugiausias? :^) Ir tai vienintelis dvikovos laimejimo krtiterijus? Tad ties siuo tasku galima butu kaip ir sustoti :clap:
Beje, apie pripazinima. Espace sio titulo nebeturi jau veik 4 metus. Vivat naujas karalius - Ford Galaxy :rock:

Pavyzdziui, kiek oro saugos pagalviu montuojama Peugeot 807 salone?
Nagi nagi .... panagrinekim
Espace - priekines, priekines sonines, sonines uzuolaidos per visa automobilio ilgi (standartas) bei vidurines eiles sonines pagalves (uzsakomos kaip papildoma iranga). Pirotechniniai saugos dirzu itempejai priekyje.
EV2 - priekines, priekines sonines, sonines uzuolaidos per visa automobilio ilgi (standartas). Pirotechniniai itempejai priekyje bei (demesio) - vidurineje eileje.
Taigi turime 6 vs 8 oro pagalves bei 4 vs 2 pirotechninius saugos dirzu itempejus.
Frontalinio smugio metu sonines pagalves niekuo nepadeda, taciau itempejai - labai. Soninio smugio atveju sonines pagalves apsaugo peciu sriti, taciau pirotechniniai itempejai irgi padeda sulaikyti kuna. Klausimas: kas yra saugiau bei svarbiau - didesne apsauga frontalinio smugio metu ar apsauga soninio smugio metu?

3.Kai nera argumentau - tai geriau neaptarineti :D Prasom paskaityti savo pirmaji posta apie slidinejima ir 4 val. kelione bei antraji apie vaiku palikima virtuveje... :rofl: Prie ko cia bagazas ir vairuojanti mama? Ar Jus slidineti (gal is po vakarykscio) veza namu seimininke :lol: (atleiskit, nesusilaikiau) As atsakiau i pirmaji Jusu argumenta - kelione 4val. slidineti ir vaiksciojima po automobili.

Kai brendama i asmeniskumus, pritariu - geriau tolimesnes diskusijos nepletoti.

4.Man kyla klausimas: ar tamsta skaitete KET, ar ju laikotes? Kokie cia dar vaiksciojimai i gala keliones metu?

Dar karteli atidziai perskaitykite mano pirmosios zinutes skirsni apie erdve tarp priekiniu sedyniu.

O stovint gali pereiti tie vienoje, tiek kitoje masinoje. Ir tikrai nepatikesiu, vazineju su minivenu astuntus metus - tikrai jokio poreikio, tuo labiau, butinybes vaikscioti i gala nera.
Galima patogiai. Taip pat galima ir atliekant jogos pratimus. Kai yra galimybes, atsiranda ir poreikiai. Juk dabar nepulsi sakyti, jog greicio palaikymo sistema niekam nereikalinga, nors dar visai neseniai kuo puikiausiai verteisi be jos ir net nekilo jokiu minciu jog kazkas ne taip.
aroone
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 20 Sau 2010, 09:13

Re: Peugeot 807 vs. Renault Espace IV

Standartinė aroone » 22 Sau 2010, 09:40

Arnas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):savo arsenale turintis nemazai geru dalyku didinanciu komforta ilgos keliones metu.

O kodel gi nepabandzius pavardyti ka turi Espace, o neturi EV2?
Taip greitai pervertus brosiuras, man uzkliuvo keli dalykai:
Espace turi galimybe uzsisakyti kaip papildoma iranga ekranus priekiniu sedyniu galvos atramose (vs ekrana ant lubu pas EV2)
EV2 turi papildomus stalciukus po priekinemis sedynemis (ziauriai patogi smulkmena. Dedama - sviesa atspindincios liemenes, prozektorius, svieciancios chemines lazdeles, maiseliai, skuduriukai).
EV2 turi diiiidele siukliadeze (lyginant su iprastomis peleninemis) vidurines eiles keleiviams (ziauriai reikalinga smulkmena ilgos keliones metu)
EV2 yra galimybe uzsisakyti priekine parkavimo kontrole (tikiu kad ji yra ir pas Espace, taciau niekur neradau nei brosiurose nei konfiguratoriuje)
EV2 sukiojasi priekines sedynes. Taciau kadangi si procedura yra gana komplikuota, i vertinima to netraukciau kaip privalumo
aroone
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 20 Sau 2010, 09:13

Re: Peugeot 807 vs. Renault Espace IV

Standartinė knakis » 22 Sau 2010, 16:39

jau zadejau deti pliusa uz espeisa,bet aroone argumentai sustabde :?: neturiu jokio is tu dvieju,bet bent jau isoriskai,mano skoniui,espase nelyginamai grazesnis. pezas kaip is kokiu 80`m pagal isore pries XXIIa espace :D peze net sedeti neteko,todel negaliu lyginti su espace.
reikes stebet siu dvieju dvikova,nes,bent jau pezas,man egzotika :clap: nededu pliuso nei vienam. kol kas 8)
knakis
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 01 Spa 2009, 12:04

Re: Peugeot 807 vs. Renault Espace IV

Standartinė Energetikas » 22 Sau 2010, 17:47

Na ir tingiu rasineti... Trumpai "primesiu":
1.Gal perkopijuoti kelis lapus i sia tema? Kazin ar cia mano citata: "Fiat Ulysee rudija kaip ir kiti Fiatai", tai nebutina ja vadovautis musu pokalbyje.
2.Parasiau "sioje vietoje", o ne "sioje dvikovoje", suprask: saugumo prasme.
3.Nezinau kas ten atskirai uzsakoma, bet Espace pamirsote pamineti dar ir galinese "stoikese" esancias... Beje, ar matete Espace IV susidurima su "Land Rover" - ispudingai atrodo: http://www.youtube.com/watch?v=rIKu1UDoa6s
4.Erdve tarp sedyniu ta pati, tik Espace yra pavaru perjungimo svirtis... Nu, nereikia man tarp ju vaikscioti :D
5.Ir kaip patogiai galima tarp tu sedyniu vaikscioti, kai salono aukstis vercia "trilinkam" susirietus "replioti"... :lol: Tegul buna tai Peugeot pliusas ;)
Tiesa, dar del dureliu atsidarymo, perkent minivena buvo vienas is prioritetu, kad galines durys neatsidarinetu "kaip mikriuke" (tuo labiau, jei jos dar tik vienoje puseje). Tuo metu rinkausi tarp Espace II, Pontiac Transporter ir Mitsubishi Space Wagon. Labiausiai stumdomos durys nepatiko mano brangiausiajai, o ir pats, turedamas patirties su valdisku auto stumdomu dureliu problemomis, labai jomis nesizavejau (visokie guoliukai, ju "vaiksciojimo" begeliai su rudijimo problemomis).
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso vadovas
Serviso vadovas
 
Pranešimai: 1005
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Clio IV 1,5dci

Re: Peugeot 807 vs. Renault Espace IV

Standartinė Energetikas » 22 Sau 2010, 20:58

Del komforto irangos: Espace IV - CO, NO jutikliai, sviesos, lietaus jutikliai, panoraminis stoglangis, automatinis elektrinis rankinis, padangu slegio kontrole, uzsitemdantys galinio vaizdo veidrodeliai... Cia tokie, biski mandresni "fintai" :D Apie autopilota su greicio ribojimo funkcija, navigacija, xenon, laisvu ranku iranga, DVD, parktronikus, sildomus stikus, veidrodelius, tikriausiai neverta net kalbeti ;)
Opel Zafira 2000 m. 1,8 16V
Vartotojo avataras
Energetikas
Serviso vadovas
Serviso vadovas
 
Pranešimai: 1005
Užsiregistravo: 23 Bal 2009, 16:57
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Renault Clio IV 1,5dci

Re: Peugeot 807 vs. Renault Espace IV

Standartinė aroone » 22 Sau 2010, 20:58

Energetikas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):1.Gal perkopijuoti kelis lapus i sia tema?

Na, kiek suprantu, ankstesnes diskusijos buvo "kas geriau/blogiau R.Espace'e lyginant su tuo ar anuo". Jei taip, tuomet tu keliu lapu nereikia. Yra naujas konkurentas Espace'ui, tad ir lyginkim pastaraji su anuo, kuo jis pranasesnis bei kurioje vietoje nusileidzia. Sudeliosim visus pliusus ir minusus, susumuosim taskus, o tuomet jau beliks nugaletojui tik fanfaras surasti.

3.Nezinau kas ten atskirai uzsakoma, bet Espace pamirsote pamineti dar ir galinese "stoikese" esancias...

jei teisingai supratau, tamsta minite sonines oro pagalves antros eiles soniniams keleiviams? jei mano spejimas teisingas - tuomet jos suskaiciuotos, t.y. butent tos dvi, kuriu EV2 neturi.

Beje, ar matete Espace IV susidurima su "Land Rover"
Na, tai vaizdziai parodo, kad Espace gerokai saugesnis uz moraliskai bei fiziskai pasenusi, bei maziausiai 10 metu technologiskai senesni automobili. Taciau niekaip netsako nei i viena sios temos gvildenama klausima.

4.Erdve tarp sedyniu ta pati, tik Espace yra pavaru perjungimo svirtis... Nu, nereikia man tarp ju vaikscioti :D
Niekas ir nelieplia ten vaikscioti. Taciau reiktu ivertinti ir tai, jog tokia galimybe naudojasi realus zmones, tame tarpe ir Chrysler'istai.
Is tos pacios kategorijos kaip ir tamstai praejimas tarp sedyniu, man niekaip nesuprantamas berods ir Espace turimas "privalumas" - atveriamas galinis stiklas. Kadaise turetas gerokai mazesnis P206SW irgi turejo si "privaluma", kuriuo niekad nesinaudojau - nepatogu per ji ka nors ideti i bagazine (na, nebent truksta vietos bagazines dangcio atidarymui). Klausimas tamstelei - ar naudojates galinio atveriamo stiklo suteikiamomis galimybemis .... juk i Espace del duru aukscio daug sudetingiau ka nors ideti (jei tai ne sketis ar laikrastis, o pvz "maiselis" maisto produktu ar lagaminas, kas siaip jau dazniausiai ten ir dedama)

Tiesa, dar del dureliu atsidarymo, perkent minivena buvo vienas is prioritetu, kad galines durys neatsidarinetu "kaip mikriuke" (tuo labiau, jei jos dar tik vienoje puseje). Tuo metu rinkausi tarp Espace II, Pontiac Transporter ir Mitsubishi Space Wagon. Labiausiai stumdomos durys nepatiko mano brangiausiajai, o ir pats, turedamas patirties su valdisku auto stumdomu dureliu problemomis, labai jomis nesizavejau (visokie guoliukai, ju "vaiksciojimo" begeliai su rudijimo problemomis).
Na pripazinkite, jei jums butu reikeje _tik_ patikimumo, butumete i Espace puse net neziureje, o rinkesi ka nors is "agurkiniu" Mercedes'u, senuju Audi 100/80, VW Golf II/III ar kokio apynaujo visiskai kompaktines klases automobilio be jokiu privalumu (jei rupi saugumas). Dabartiniai automobiliai, ar tai butu Toyota ar VW ar BMW, nebeblizga tokia kokybe, kuri juos isaukstino ... kaip bebutu gaila. Bet gal grizkime prie privalumu bei trukumu vardyjimo ir skaiciavimo?
aroone
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 20 Sau 2010, 09:13

Re: Peugeot 807 vs. Renault Espace IV

Standartinė aroone » 22 Sau 2010, 21:29

Energetikas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):CO, NO jutikliai
jei kalbate apie salono oro kokybes daviklius - nezinau, bent jau Peugeot berods to neakcentuoja, turbut ir neturi. Dedam pliusa Espace'ui

sviesos, lietaus jutikliai
yra, yra

panoraminis stoglangis, automatinis elektrinis rankinis,
yra trys stoglangiai, nera

padangu slegio kontrole, uzsitemdantys galinio vaizdo veidrodeliai
yra, yra

Apie autopilota su greicio ribojimo funkcija, navigacija, xenon, laisvu ranku iranga, DVD, parktronikus, sildomus stikus, veidrodelius, tikriausiai neverta net kalbeti ;)

yra autopilotas, yra greicio ribojimo funkcija (keista si funkcija siaip, ir jos tikslingumu labai abejociau ....), yra greicio virsyjimo signalizatorius ir visa kita taip pat, iskaitant parkavimo kontrole priekyje bei gale.

Prie EV2 noreciau pamineti didesne salono konfiguraciju ivairove (jei tai ne 6vietis variantas) - galimybe tureti 8vieti salona
12V lizdus priekyje, ant vairuotojo sedynes bei tarp 2'os - 3'ios eiles (tikiu kad ir Espace ju turi daugiau nei viena, taciau idomu but suzinoti kiek)
Saldoma detuve gerimams
aroone
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 20 Sau 2010, 09:13

Re: Peugeot 807 vs. Renault Espace IV

Standartinė Arnas » 22 Sau 2010, 21:35

Energetikai, turbut turejei valdiska kokiu 1980 metu forda su 500 000 rida, jei su stumdomomis durimis problemu buvo :D
Tokios problemos paprasciausiai nera... neturiu ka bepridurti... :lol:
Chrysler Town&Country "American Vans edition" / Daug Chrysler minivenu 2001-2012. Klaipeda.
Vartotojo avataras
Arnas
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 997
Užsiregistravo: 01 Spa 2009, 13:36
Miestas: Klaipeda

Re: Peugeot 807 vs. Renault Espace IV

Standartinė knakis » 23 Sau 2010, 01:17

aroone (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Saldoma detuve gerimams

:o issamiau prasyciau :clap:
ar tai kazkokia "skyle" i kuria idedi buteli (1?) ir jis vaziuojant saldomas? temp reguliuojasi? gal ir sildyti galima? idomu idomu 8)
klausimas energetikui apie tuos panoraminius stoglangius. ar pas ji yra kazkokia uzuolaida? ta prasme jei nenoriu kad saule sviestu i plike,turiu kaip apsisaugoti? chrysleryje tas stoglangis aisku gerokai mazesnis,bet man jo per 3m reikejo tiek,kad nusipirkes patikrinau ar veikia ir uztraukiau "uzuolaida" ;) iki siol neprireike papildomo apsvietimo :x
knakis
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 01 Spa 2009, 12:04

Re: Peugeot 807 vs. Renault Espace IV

Standartinė aroone » 23 Sau 2010, 02:37

knakis (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
aroone (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Saldoma detuve gerimams

:o issamiau prasyciau :clap:
Kondicionieriaus (vasara .... saldoma daug daugiau, nei kad paduodamas oras i salona) arba lauko (ziema) saltu oru saldomas uzdaras skyrius, esantis po pavaru svirties konsole, i kuri tvarkingai telpa 3 redbull skardines, arba dvi saujos Snicker'iu (ar panasiu bjaurybiu), arba daug dideliu Skittles maiseliu. Temp viduje rankomis nereguliuojama, tagi visciuko ar zuvies neuzsaldysi. Nesildoma.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
aroone
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 20 Sau 2010, 09:13

AnkstesnisKitas

Grįžti į Palyginimas

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Google [Bot]