Zinok, pabandziau paziureti diskusija, taciau uztikus pasisakymu kaip "Fiat Ulysee rudija kaip ir kiti Fiatai" ar pan, kazkaip rankos nusviro. Tad geriau jau cia klok, kuo Espace pranasesnis uz EV2 o ne siusk mane "ten" skaityti.Energetikas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Prasom paziureti dvikovas su kitais vienaturiais - uz Espace jau prisakiau uztenkamai, o apie Peugeot savo nuomone paminejau cia
Net nezinau ka ir pasakyti...skaiciau skaiciau, bet niekaip kitaip nesugalvojau - sios dvikovos nugaletoju bus Espace, nes jis saugiausias? Ir tai vienintelis dvikovos laimejimo krtiterijus? Tad ties siuo tasku galima butu kaip ir sustoti2.Labai nesidomejau, bet ir taip buvo aisku kas laimes sioje vietoje, nes Espace IV pripazintas saugiausiu vienaturiu.
Beje, apie pripazinima. Espace sio titulo nebeturi jau veik 4 metus. Vivat naujas karalius - Ford Galaxy
Nagi nagi .... panagrinekimPavyzdziui, kiek oro saugos pagalviu montuojama Peugeot 807 salone?
Espace - priekines, priekines sonines, sonines uzuolaidos per visa automobilio ilgi (standartas) bei vidurines eiles sonines pagalves (uzsakomos kaip papildoma iranga). Pirotechniniai saugos dirzu itempejai priekyje.
EV2 - priekines, priekines sonines, sonines uzuolaidos per visa automobilio ilgi (standartas). Pirotechniniai itempejai priekyje bei (demesio) - vidurineje eileje.
Taigi turime 6 vs 8 oro pagalves bei 4 vs 2 pirotechninius saugos dirzu itempejus.
Frontalinio smugio metu sonines pagalves niekuo nepadeda, taciau itempejai - labai. Soninio smugio atveju sonines pagalves apsaugo peciu sriti, taciau pirotechniniai itempejai irgi padeda sulaikyti kuna. Klausimas: kas yra saugiau bei svarbiau - didesne apsauga frontalinio smugio metu ar apsauga soninio smugio metu?
3.Kai nera argumentau - tai geriau neaptarineti Prasom paskaityti savo pirmaji posta apie slidinejima ir 4 val. kelione bei antraji apie vaiku palikima virtuveje... Prie ko cia bagazas ir vairuojanti mama? Ar Jus slidineti (gal is po vakarykscio) veza namu seimininke (atleiskit, nesusilaikiau) As atsakiau i pirmaji Jusu argumenta - kelione 4val. slidineti ir vaiksciojima po automobili.
Kai brendama i asmeniskumus, pritariu - geriau tolimesnes diskusijos nepletoti.
4.Man kyla klausimas: ar tamsta skaitete KET, ar ju laikotes? Kokie cia dar vaiksciojimai i gala keliones metu?
Dar karteli atidziai perskaitykite mano pirmosios zinutes skirsni apie erdve tarp priekiniu sedyniu.
Galima patogiai. Taip pat galima ir atliekant jogos pratimus. Kai yra galimybes, atsiranda ir poreikiai. Juk dabar nepulsi sakyti, jog greicio palaikymo sistema niekam nereikalinga, nors dar visai neseniai kuo puikiausiai verteisi be jos ir net nekilo jokiu minciu jog kazkas ne taip.O stovint gali pereiti tie vienoje, tiek kitoje masinoje. Ir tikrai nepatikesiu, vazineju su minivenu astuntus metus - tikrai jokio poreikio, tuo labiau, butinybes vaikscioti i gala nera.