„Metų automobilio 2011“ finalinis septynetukas

Visos forumu naujienos bus talpinamos čia! :swear:

„Metų automobilio 2011“ finalinis septynetukas

Standartinė Robertas » 06 Gru 2010, 13:00

Paveikslėlis
Liko septyni modeliai, pretenduojantys tapti Lietuvos „Metų automobiliu 2011“. Į jų tarpą įsiliejo ir du vienaturiai automobiliai. Konkurse toliau varžysis „Alfa Romeo Giulietta”, BMW 5-os serijos sedanas, „Dacia Duster”, „Ford C-Max”, „Kia Sportage”, „Nissan Juke” ir „Opel Meriva”.

Į finalinį etapą nepateko ir iš rinkimų iškrito šie modeliai: „Audi A1”, „Citroen C3”, „Hyundai ix35”, „Honda CR-Z”, „Jaguar XJ”, „Jeep Grand Cherokee”, „Kia Venga”, „Mazda5”, „Mini Countryman”, „Mitsubishi ASX”, „Nissan Micra”, „Nissan Murano”, „Nissan Navara”, „Nissan NV200”, „Nissan Pathfinder”, „Nissan X-Trail”, „Nissan Qashqai”, „Nissan Qashqai+2”, „Opel Astra”, „Peugeot RCZ”, „Seat Exeo”, „Subaru WRX STI”, „Toyota Auris HSD”, „Volkswagen Sharan” ir „Volkswagen Touareg”.

„Metų automobilio 2011“ konkursą organizuoja Lietuvos žurnalistų autoklubas, o šiemet automobilius bando bei vertina devynių žurnalistų komisija: Gitana Bukauskienė („Laima”), Ramūnas Fetingis (BTV laida „Autopilotas“), Linas Butkus („Playboy“), Renaldas Gabartas (interneto portalas „Alfa”), Mindaugas Grinius („Lietuvos rytas”), Dainius Leonavičius (LNK laida „Ne vienas kelyje“), Artūras Pakėnas („Autosportas”), Gediminas Petryla („Autocar“) ir V.Valiukevičius („Keturi ratai“).

Pirmą kartą per visą konkursų istoriją renginio finalas, kuriame paaiškės „Metų automobilis 2011“ ir daugelio kitų svarbiausių nominacijų laureatai, gruodžio 15 d. vyks LNK studijoje.

Pernai „Lietuvos metų automobiliu 2010“ išrinktas „Subaru Legacy“.


Paveikslėlis
„Nissan Juke“

Paveikslėlis
„Alfa Romeo Giulietta“

Paveikslėlis
„Opel Meriva“

Paveikslėlis
„Dacia Duster“

Paveikslėlis
„Ford C-MAX“

Paveikslėlis
BMW 520D

Paveikslėlis
„Kia Sportage“
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: „Metų automobilio 2011“ finalinis septynetukas

Standartinė Robertas » 13 Gru 2010, 15:06

S. Brundza: „Saugumas – pagrindinis kriterijus“


Trečiadienį, gruodžio 15 d., tiesiogine transliacija iš LNK studijos finišuos tradicinis „Metų automobilio 2011“ konkursas, kurį nuo 1997-ųjų rengia Lietuvos žurnalistų autoklubas. Finaliniame vakare, kurį pirmą kartą šių konkursų istorijoje galės matyti visi norintys, bus karūnuotas ne tik pagrindinės renginio nominacijos laimėtojas, bet ir paskelbtas „Tautos automobilis 2011“, „Metų visureigis 2011“, „Verslo klasės automobilis“, sportiškiausias, saugiausias ir visų kitų kategorijų laimėtojai.

Jau kelerius metus iš eilės išrinkti saugiausią automobilį patikėta žinomam verslininkui Stasiui Brundzai.

„Automobilio saugumas – man svarbiausias kriterijus, - sako S. Brundza, dabar sukantis galvą kuriam automobiliui iš 32, dalyvaujančių šiame konkurse, atiduoti pirmenybę. – Automobilių saugumo ir saugumo keliuose problemomis intensyviai domiuosi jau daugelį metų ir tam skiriu nemažai laiko. Išsamiau nagrinėdamas Lietuvos žurnalistų autoklubo surengtam „Metų automobilio 2011“ konkursui pateiktų automobilių technines charakteristikas ir kitus duomenis negaliu nepasidžiaugti gamintojų kasmet vis didesniu dėmesiu, skiriamu saugumo problemoms. Ir kartu apima didžiulis nusivylimas, kad mūsų šalies automobilių parko atnaujinimo programos ne tik kad neskatinamos, o tiesiog žlugdomos.“

S. Brundza vieną po kitos vardina problemas, kodėl šalies keliais vis dar rieda tiek daug mašinų, kurios seniai turėtų būti nusipelniusios užtarnauto poilsio. Ne tik rieda, bet ir kelia pavojų kitiems eismo dalyviams, išreikštą nesibaigiančiomis grafomis avarijų suvestinėse. Tuo tarpu kitų šalių vyriausybės visokeriopai skatina naujų automobilių įsigijimą.

Vienas tituluočiausių šalies automobilininkų S. Brundza pateikia ne vieną pavyzdį, kaip sparčiai naujų automobilių gamyboje diegiamos ne tik pasyvaus saugumo, bet ir keleivių, vaikų, susidūrimo atvejų su pėsčiaisiais ir kitos programos.

„Kaip pavyzdį paimkime tik vieną – „Opel Corsa“ automobilį. Jei 1997 metų laidos šiam modeliui automobilių saugumą nustatanti „Euro NCAP“ organizacija suteikė dvi žvaigždutes, tai 2006 m. – jau penkias. Vien dėl to mažiau nei dešimties metų skirtumą turinčių šių dviejų to paties modelio automobilių nėra net ką lyginti.“

S. Brundzos nuomone, dar ryškesnis Korėjos automobilių gamintojų progresas, ir ne vien saugumo atžvilgiu. Todėl pašnekovo nuomone nieko stebėtino, jog korėjiečiai jau pasivijo daugelį ilgai liaupsintų japoniškų ir europietiškų modelių ir labai sėkmingai su jais konkuruoja įvairiose pasaulio rinkose. O kurį iš 32 konkurse dalyvaujančių automobilių S. Brundza paskelbs saugiausiu šį trečiadienį?

„Šiandien įvardyti dar negaliu, nes papildomai teks išstudijuoti keletą dokumentų, tačiau po ilgos analizės ir bandymų susidariau lyderių penketuką, vieną iš kurių ko gero įvardysiu saugiausiu. Tai (abėcėlės tvarka) „Alfa Romeo Giulietta“, „Audi A1“, BMW 5, „Honda CR-Z“ ir „Jaguar XJ“, - paslapties skraistę atidengia S. Brundza.
delfi.lt

Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW


Grįžti į Auto naujienos

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Bing [Bot], FaceBook [Linkcheck]