Ford C-MAX 2010

Paveikslėlis Windstar, Galaxy, Focus C-MAX, S-MAX

Ford C-MAX 2010

Standartinė Robertas » 15 Geg 2010, 14:34

"Metų automobilis" 2010m

Paveikslėlis
Neseniai pristatytos pirmosios naujojo „Ford C-Max“ nuotraukos. Sulaukta įvairių atsiliepimų. Dabar turime galimybę peržiūrėti ir septynviečio, „Ford Grand C-Max“ vaizdus – koks šį kartą bus automobilių mėgėjų verdiktas?
Paveikslėlis

Pirmas žvilgsnis į naująjį modelį – jau pažįstamas, kinetinis „Ford“ dizainas. Panašios kėbulo linijos jau matytos „Mondeo“ ar „Kuga“ modeliuose. Palyginus su mažuoju broliu, „Grand C-Max“ turi stumdomas šonines duris, suteikiančias galimybę lengviau ir patogiau patekti į automobilio saloną. Vienatūrio galinė stogo dalis nėra itin nuleista – taip sukuriama erdvė keleiviams, sėdintiems trečioje sėdynių eilėje.
Paveikslėlis


Automobilio viduje dėmesį patraukia moderni ir prabanga dvelkianti apdaila, daugybę mygtukų turintis prietaisų skydelis ir jo centre sumontuota masyvi, įvairių sistemų valdymo rankenėlė.
Paveikslėlis

Variklio duomenys bus įprasti benzino ir dyzelinių agregatų iš Focus ir Kuga, taip pat "Ford" naujas 1,6 litro Ecoboost.
Paveikslėlis

Jei jums patinka naujasis „Ford“ dizainas, turite gausią šeimyną ir ieškote erdvaus automobilio – „Ford Grand C-Max“ turėtų būti įtrauktas į galimų jūsų pasirinkimų sąrašą.






Penkiavietis „C-Max“ išliko panašių išmatavimų kaip ir ankstesnis modelis. „Ford“ gamoje atsiradęs septynvietis 4,52 m ilgio „Grand C-Max“ už savo mažesnį „brolį“ yra 110 kg sunkesnis, 14 cm ilgesnis ir 5,8 cm aukštesnis. Tačiau tai ne vieninteliai skirtumai – „Grand“ versija turi stumdomas galines duris, kitokio dizaino galinius žibintus ir langus.
Benzininių variklių gamą sudaro keturių cilindrų 1.6 l „Ecoboost“ (150 arba 180 AG) ir 1.6 l „Duratec“ (105 ir 125 AG) agregatai. Dyzelinių variklių pasiūloje – 1.6 l (95 ir 115 AG) ir 2.0 l (115, 140 ir 163 AG) „Duratorq TDCi“ agregatai. Jėgos agregatai derinami su mechanine 6 laipsnių „Durashift“ arba su automatine 6 laipsnių „PowerShift“ pavarų dėže.
-
„Ford C-Max“ vizitinė kortelė

Variklio darbinis tūris: 1596 cm3
Degalai: benzinas
Galia: 110 kW/150 AG/5700 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 240 Nm/1600-4000 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė
Varantieji ratai: priekiniai
Ilgis: 4380 mm
Plotis: 2067 mm
Aukštis: 1626 mm
Važiuoklės bazė: 2648 mm
Svoris: 1385 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 9,4 sek.
Vidutinės degalų sąnaudos: 6,6 l/100 km
Bagažinės tūris: 432 l
Kaina: 79,5 tūkst. Lt (bazinė versija – nuo 55,5 tūkst. Lt)
-


„C-Max" dėl „vietos po saule" teks kovoti su tokiais modeliais kaip Mazda 5, Opel Zafira , „Renault Scenic", „Toyota Verso" ar „Volkswagen Touran".


Smulkiau aprašyta: http://auto.delfi.lt/tests/ford-c-max-v ... d=38373645
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1288 ... 1&sk=Ratai

C-MAX ---> Nuotraukos
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Ford C-MAX 2010

Standartinė sakner » 19 Geg 2010, 13:10

Mano nuomonė: stumdomos durys turėjo būt pas atnaujintą Galaxy (ką apdairiai padarė VW ir Seat), šio C-max priekis atrodo liuks, galas nevykęs (realybeje gal visai kitaip bus), Mazda 5 iš galo geriau atrodo (sakau taip, nors esu Ford gerbėjas). Man šis c-max nelimpa.
sakner
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 11 Kov 2010, 22:38

Re: Ford C-MAX 2010

Standartinė Robertas » 09 Spa 2010, 10:34

„Ford“ Vokietijos rinkoje paskelbė naujojo „C-Max“ ir septynvietės šio modelio versijos „Grand C-Max“ kainas.

Kompaktinį vienatūrį „C-Max“ bus galima rinktis iš trijų įrangos lygių: „Ambiente“, „Trend“ ir „Titanium“. Variklių gamą sudarys benzininiai 1.6 l „Duratec“ (105 ir 125 AG) ir 1.6 l „EcoBoost“ (150 ir 180 AG) bei dyzeliniai 1.6 l „Duratorq“ (95 ir 115 AG) ir 2.0 l „Duratorq“ (115, 140 ir 163 AG) agregatai.

Pigiausia „Ford C-Max“ versija su 1.6 l, 105 AG Vokietijoje kainuoja nuo 18,6 tūkst. eurų (64,2 tūkst. Lt). O pigiausiu dyzeliniu pasirinkimu taps „C-Max“ su 1.6 l, 95 AG varikliu – 20,3 tūkst. eurų (70,2 tūkst. Lt).

Septynviečio „Grand C-Max“ kaina Vokietijoje prasideda nuo 20,1 tūkst. eurų (69,4 tūkst. Lt).

Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Ford C-MAX 2010

Standartinė Robertas » 07 Vas 2011, 15:05

C-Max pademonstravo savo technines naujoves, pažiūrėkite video:




Žurnalisto vertinimas: http://www.autoreviu.lt/portal/index/article/10452

Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW


Grįžti į Ford atsiliepimai

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Registruotų vartotojų nėra