2006 m. pabaigoje vienatūris Touran modelis buvo atnaujintas tiek išoriškai, tiek techniškai. Pasikeitė priekinės ir galinės dalies dizainas, papildyta spalvų ir salono apdailos medžiagų gama, atsirado naujos modernios papildomos įrangos, šiek tiek pasikeitė prietaisų skydelio išvaizda.
„Touran” vienatūris – pirmasis „Volkswagen”automobilis, kuriame įkūnyta išskirtinė techninė naujovė – „Park Assist” (statymo pagalbos) sistema, automatiškai surandanti vietą aikštelėje ir padedanti į ją pastatyti automobilį per keliolika sekundžių.
Išskirtiniai antrosios kartos „VW Touran“ bruožai – blizgančios chromo radiatoriaus grotelės, naujas buferis ir stilingi žibintai, kurie gali būti ir su biksenoninės šviesos prožektoriais, pasisukančiais pagal posūkio trajektoriją ir primenančiais „Eos” modelio „žvilgsnį”. Galinė vienatūrio dalis taip pat išsiskiria į akį krintančiais naujais žibintais ir analogiškai kaip priekinės dalies modifikuotu buferiu.
Naujasis „VW Touran” išsiskiria ir daugybe modifikuotų interjero elementų, ir dar didesniu kiekiu nei pirmtako serijinės įrangos komponentų.
Dar vienas „VW Touran” privalumas – trys antrosios eilės ir dvi trečiosios eilės keleiviams skirtos sėdynės. Visos šios sėdynės lengvai ir patogiai transformuojasi ir tokiu būdu sudaro galimybę padidinti kroviniams skirtą erdvę iki 1989 litrų tūrio.

Kėbulo tipas Minivenas arba vienaturis
Manualas: http://depositfiles.com/ru/files/5180860