Šį savatgalį Leipcige (Vokietija) prasidėjusį tarptautinį autosaloną "Volkswagen" išplatino informaciją apie naują miniveno "Touran" kartą.
Ypatingų pokyčių Volfsburgo koncernas nesiūlo. Atvirkščiai - sėdintis viduje žmogus gali pagalvoti, kad tai - "Golf" vidus. Viduje matome atnaujintą priekinę panelę su nauju Multi funkciniu vairu "pasiskolintu" iš golf. Mašinos priekis irgi primeną "golfą", o gale atsirado šviesos diodų žibintai. Spoileris pagerina aerodinamines savybes. Apskritai vienatūrio eksterjeras - niekuo neišsiskiriantis, netgi nuobodus.
Variklių gama - plati. Bazinis motoras bus benzininis 1,2 l 105 AG (78kw) ir 175 Nm maksimalaus sukimo momento agregatas su turbina. Vidutinės kuro sąnaudos - 6,4 l šimtui kilometrų kelio. Kiti du benzininiai varikliai - 140 ir 170 AG. Bus ir keturi "dyzeliai" - 90, 105, 140 bei 170 AG.
Tarp bazinės įrangos bus kondicionierius, CD sistema, elektra valdomi langai ir sėdynės, dekoratyvinės chromuotos apdailos medžiagos. Visa tai - mažiau nei už 19 tūkst. eurų.
Bus ir brangesnės versijos su dvigubos sankabos sistemą turinčiu "automatu", palydovinė navigacijos įranga, kelio linijas sekanti ir apie jų kirtimą perspėjanti "Lane Assist" sistema. Touran bus naujovė Dynamic Light Assist sistema, kuri padeda kontroliuoti žibintų aukštį, kad neakintų priešais važiuojančių vairuotojų.