Variklis darbinej temberaturoj, peciukas blogai sildo

Sprendžiame visus gedimus čia :headbang:

Variklis darbinej temberaturoj, peciukas blogai sildo

Standartinė edge2 » 29 Lap 2013, 21:02

užkurus variklį, ant laisvu apsukų, pradedant kilti temperatūrai pečiukas šildo. pakilus temperatūrai iki darbinės temperaturos perčiukas atvėsta/nebešildo.
edge2
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 29 Lap 2013, 20:57
Miestas: Klaipeda
Automobilis: Seat Alhambra 1.9 TDI 85 kw 2001

Re: Variklis darbinej temberaturoj, peciukas blogai sildo

Standartinė romas » 29 Lap 2013, 22:48

edge2 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):užkurus variklį, ant laisvu apsukų, pradedant kilti temperatūrai pečiukas šildo. pakilus temperatūrai iki darbinės temperaturos perčiukas atvėsta/nebešildo.


mazai info,- ar skyscio uztenka, ar laikant aukstesnius sukius irgi tas pats darosi.....???
Chrysler Voyager 97m
3.3 b - dujos, rudas
romas
Mechanikas
Mechanikas
 
Pranešimai: 453
Užsiregistravo: 14 Kov 2011, 22:45

Re: Variklis darbinej temberaturoj, peciukas blogai sildo

Standartinė andrius » 30 Lap 2013, 10:25

o pradedant vaziuot temperatura nekrenta?o peciukas ir nesildo?bandyk pasizet skyscio lygi bakeli,jai ten viskas ok,tai zek termostata gal atsidares arba peciukas kemsasi kai ipila sistemos sandariklio pigaus tai uzkemsa peciuka.
Seat Alhambra 1.9tdi 85kw 2001metai
Vartotojo avataras
andrius
Mechanikas
Mechanikas
 
Pranešimai: 263
Užsiregistravo: 25 Spa 2012, 15:46
Miestas: kaunas
Automobilis: SEAT ALHAMBRA 2001metu 1.9tdi 85kw

Re: Variklis darbinej temberaturoj, peciukas blogai sildo

Standartinė ldalius » 02 Gru 2013, 22:07

edge2 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):užkurus variklį, ant laisvu apsukų, pradedant kilti temperatūrai pečiukas šildo. pakilus temperatūrai iki darbinės temperaturos perčiukas atvėsta/nebešildo.

panašūs simptomai būna, kai nėra variklio aušinimo sistemoje geros cirkuliacijos dėl slėgio nebuvimo (nesandari išsiplėtimo bakelio probkė) arba kai dėl atsiradusio oro kamščio variklyje sutrinka cirkuliacija (pramušta galvos tarpinė)

Nors yra ir kitų niuansų, ko per atstumą nenustatysi
Vartotojo avataras
ldalius
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 680
Užsiregistravo: 12 Lap 2012, 21:34
Miestas: Panevezys
Automobilis: Pilkas dyzelis

Re: Variklis darbinej temberaturoj, peciukas blogai sildo

Standartinė ARUNASAS » 21 Gru 2013, 23:32

Sveiki kolegos,jau kuri laika gyvenu su problema susijusi su manuoju auto.Turiu galaxy kuris nuo 2000m. 1.9 tdi.,tai taipat problemos su salono sildymu.Nu siektiek placiau,iki darbo vazineju apie 10 min.kelio,ir apsilus masinai syla ir salonas,netgi esant darbinei temperaturai syla salonas normaliai,bet tik pradejus greiciau paspaust akseleratoriaus pedala pradeda temperatura kilt iki 90 laipsniu ir toje riboje laikosi tada pradeda vest peciuko puciamas oras. Bet kai susvelninu vaziavima buna, kad kartais ir nukrenta temperatura iki darbines ribos tada vel syla,bet isvaziavus is posukio nesinori vel spaust ,baimindamasis kad sulauksiu salto oro i salona. Man daug kas sake kad vandens pompa nesukelia slegio ar prasisuka.Tai buvo uzsakyta nauja vandens pompa ir siandien ja pakeiciau ir uzpilde sistema vandeniu testavau.Kol sildziau varikli aukstesniomis apsukomis kuri tai laika salonas buvo siltas ir smagu,galvojau busiu issprendes beda,bet ne.Pradejus vaziuot lyg vel tas pats kartojasi.Grizus namo pabandziau esant laisvam begiau laikyt apsukas apie 3500-4000 ,tai nuo darbines temperaturos rodykle nukrito iki gal 65 panasiai ir salonas jau nebesilde ,poto atleidus pradejo kilt vel i normalia padeti rodykle.Toliau jau nebeziurejau ar salonas silde ar ne,nebeuzteko kantrybes :) Tai galvoju kad dar po sistemos isleidimo yra susidare kokie oro kamsciai ,kaip cia geriau nuorinti sistema.Dar galvoju kad reiktu pasikeist termostata,del sventos ramybes .Pries ta remonta buvo taip, kad pastoviai reikejo dapilineti skyscio paskutiniu metu tai galvojau kad per pompa leidzia,ber ardydamas radau prasitrynusia per koki 10 metu vandens zarna einancia i radiatoriu ir maza ciurksle bego skystis na cia ta reikala sutvarkiau ir skystis nebedingsta.Laukiu kokiu turite minciu.
ARUNASAS
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 21 Gru 2013, 23:04
Miestas: Taurage
Automobilis: RENAULT ESPACE

Re: Variklis darbinej temberaturoj, peciukas blogai sildo

Standartinė ldalius » 22 Gru 2013, 00:50

šitie varikliai nusiorina labai lengvai - vienas užkaitinimas iki darbinės temperatūros (termostato atsidarymo), pora kartų atsuki kamšti bakelio ir galutinai dapili skysčio kai atvėsta variklis tarkim ryte ir viskas. Termostatą keist irgi vienas malonumas lyginant su senesniais varikliais.

Tavo vietoje pabandyčiau pavažinėt kokią dieną su kitu išsiplėtimo bakelio kamščiu (tarkim pasikolinus iš ko nors), o paskui atlikčiau testą dėl oro burbulų patekimo į bakelį iš variklio.

Tačiau ši tavo pasakyta frazė (bet tik pradejus greiciau paspaust akseleratoriaus pedala pradeda temperatura kilt iki 90 laipsniu ir toje riboje laikosi tada pradeda vest peciuko puciamas oras. Bet kai susvelninu vaziavima buna, kad kartais ir nukrenta temperatura iki darbines ribos tada vel syla), optimizmu nekvepia, nes tai vos ne pirmas pramuštos tarpinės požymis
Vartotojo avataras
ldalius
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 680
Užsiregistravo: 12 Lap 2012, 21:34
Miestas: Panevezys
Automobilis: Pilkas dyzelis

Re: Variklis darbinej temberaturoj, peciukas blogai sildo

Standartinė romas » 22 Gru 2013, 12:51

ldalius (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):šitie varikliai nusiorina labai lengvai - vienas užkaitinimas iki darbinės temperatūros (termostato atsidarymo), pora kartų atsuki kamšti bakelio ir galutinai dapili skysčio kai atvėsta variklis tarkim ryte ir viskas. Termostatą keist irgi vienas malonumas lyginant su senesniais varikliais.

Tavo vietoje pabandyčiau pavažinėt kokią dieną su kitu išsiplėtimo bakelio kamščiu (tarkim pasikolinus iš ko nors), o paskui atlikčiau testą dėl oro burbulų patekimo į bakelį iš variklio.

Tačiau ši tavo pasakyta frazė (bet tik pradejus greiciau paspaust akseleratoriaus pedala pradeda temperatura kilt iki 90 laipsniu ir toje riboje laikosi tada pradeda vest peciuko puciamas oras. Bet kai susvelninu vaziavima buna, kad kartais ir nukrenta temperatura iki darbines ribos tada vel syla), optimizmu nekvepia, nes tai vos ne pirmas pramuštos tarpinės požymis


pritariu Idaliui , pries pompos keitima , jau panasus simptomai buvo (galvos tarpine). teks skrost lavona, deja. :worried:
Chrysler Voyager 97m
3.3 b - dujos, rudas
romas
Mechanikas
Mechanikas
 
Pranešimai: 453
Užsiregistravo: 14 Kov 2011, 22:45

Re: Variklis darbinej temberaturoj, peciukas blogai sildo

Standartinė ARUNASAS » 05 Sau 2014, 23:26

Sveiki,nu va aplanke mano ta galaxy bedos pries pat sventes. Ir jus teisus buvot ,kad variklio tarpine pradegusi.Buvo pradeje siektiek stumt vandeni lauk.Kai pasikeiciau variklio tarpine ir pasibaige problemos su sildymu,dabar malonu ir vaziuoti.Visas remontas kainavo apie 200 euru,vien tarpines kaina 55 euru,bei slifavimas variklio galvos 60 euru ir dar kt. Dekui jums uz pagalba.
ARUNASAS
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 21 Gru 2013, 23:04
Miestas: Taurage
Automobilis: RENAULT ESPACE

Re: Variklis darbinej temberaturoj, peciukas blogai sildo

Standartinė Robertas » 06 Sau 2014, 18:32

ARUNASAS (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Sveiki,nu va aplanke mano ta galaxy bedos pries pat sventes. Ir jus teisus buvot ,kad variklio tarpine pradegusi.Buvo pradeje siektiek stumt vandeni lauk.Kai pasikeiciau variklio tarpine ir pasibaige problemos su sildymu,dabar malonu ir vaziuoti.Visas remontas kainavo apie 200 euru,vien tarpines kaina 55 euru,bei slifavimas variklio galvos 60 euru ir dar kt. Dekui jums uz pagalba.


Ar čia man vienam atrodo, kad pigiai pataisė? Ir ne Lietuvoje :^)
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3115
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Variklis darbinej temberaturoj, peciukas blogai sildo

Standartinė ldalius » 06 Sau 2014, 21:14

nebent pas lietuvius garažiuke
Vartotojo avataras
ldalius
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 680
Užsiregistravo: 12 Lap 2012, 21:34
Miestas: Panevezys
Automobilis: Pilkas dyzelis

Kitas

Grįžti į Gedimai-pagalba

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Google [Bot]