Puslapis 11

Ar šiuolaikiniai vyrai – nemoka net rato pasikeisti?

StandartinėParašytas: 13 Lap 2015, 14:58
Robertas
Nemokama pagalba kelyje ir šiuolaikinis gyvenimo būdas išlepino vairuotojus, kurie pagalbos prašo net ir dėl primityvių automobilio gedimų. Meistrai pasakoja, kad vis daugiau pasitaiko kuriozinių atvejų, kai kreipiamasi dėl neužsivedančio automobilio, nors nepastebima, kad bake tiesiog nėra kuro.
Techninę pagalbą kelyje suteikiančių įmonių atstovai tikina sulaukiantys vis daugiau iškvietimų. „Dabar automobiliai sutverti taip, kad vairuotojas sugeba tik vairuoti, o jei kas nutinka – iškart kreipiasi pagalbos. Kuo toliau, tuo daugiau sulaukiame iškvietimų. Per parą bent kartą mūsų mašina išvažiuoja padėti“, – teigia Mažeikiuose įsikūrusios įmonės „Saukla“ savininkas Saulius Klanas. „Galiu pasakyti atvirai – žmonės vis labiau atbunka. Jei kas nors pasakė, kad raudona mėsa kenksminga – niekas jos nebeperka. Jei kas pasakys, kad pavojinga keisti ratą – nebekeis ir lauks pagalbos. Seniau važiuodami į Vokietiją stebėdavomės ir juokdavomės, kad vokietis nebemoka pasikeisti nuleisto rato. Matau, kad dabar į panašias situacijas patenka ir tautiečiai“, – LRT.lt kalba įmonės „Pelana“ savininkas Antanas Drupas.
Pasak A. Drupo, pastaruoju metu nemažai darbo tenka, kai iškviečiama turint nemokamą draudimo paslaugą, kuria ir naudojasi vairuotojai: „Atvažiuoji ir matai, kaip rimtas verslininkas dirba kompiuteriu ir nesipurvina rankų, kostiumo. Jis žino, kad per tam tikrą laiką bus suteikta pagalba, todėl dirba savo darbus, o mes – savo.“ Kaip teigia pašnekovai, bene dažniausiai vykstama vairuotojams padėti dėl neužsivedančio automobilio, nuleistų padangų, važiuoklės, pasibaigusio kuro ar įvykus autoįvykiui. „Tipinis variantas – nuleido padanga, ir vairuotojas neturi ratų ar kėliklio pakelti automobilį. Būna, kad automobilio slenkstis tiek surūdijęs, kad net nėra į ką atremti kėliklio“, – atvejus vardija S. Klanas. Jo teigimu, draudimų paslaugos iš tiesų išlepino vairuotojus, ypač vyrus. „Vyrai yra lepesni nei moterys. Moterys gal ne visiems darbams turi užtektinai jėgų, bet jos viską supranta. Vyrai galbūt ir galėtų padaryti, bet paprasčiausiai išlepo. Būna visko – kartais moterys, nesulaukusios, kol mes atvyksime, pačios pasikeičia ratą, o vyrai tiesiog laukia valandą mašinoje, kol atvažiuosime“, – pasakoja S. Klanas. Penkerius metus šiuo darbu užsiimantis S. Klanas prisimena ir kuriozines situacijas, kai skundžiamasi dėl neužsivedančio automobilio, tačiau net nepastebima, kad bake tiesiog nėra kuro. Pasak A. Drupo, tie, kurie bent šiek tiek domisi technika, dažniausiai nekviečia specialistų ir viską susitvarko patys. „Kartais ratai būna užveržti išties stipriai, todėl tenka pavargti ir specialistams, kurie turi tinkamus įrankius. Jei reikėtų atlikti programuotojo darbą, aš irgi nesugebėčiau – kviesčiau specialistą, kuris darbą atliks greitai ir kokybiškai. Neišmanantys gali padaryti dar daugiau žalos – pastatys kėliklį į netinkamą vietą ir sulankstys automobilio slenkstį. Tada jau kvies tarnybą, kuri atliks tai, kas priklauso“, – aiškina A. Drupas.

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/laisva-pavara/ ... d=69559716

Paveikslėlis