Puslapis 12

Karštą dieną automobilis sustojo

StandartinėParašytas: 18 Sau 2012, 23:38
Robertas
Pateikiu vieną atsiliepimą apie karštas dienas, šią šaltą žiemą:

Vieną karštą vasaros dieną autostrados įkalnėje pakliuvau į galingą kamštį. Dvi eilės iš trijų uždarytos remontui, tad nenutrūkstamas trijų eilių automobilių srautas turėjo susisprausti į vieną eilę. Vairuotojai kultūringi, važiuoja principu „vieną praleidau – aš važiuoju, vieną praleidau – vėl važiuoju“, tačiau mašinų visvien susigrūdo šimtai (autostrada M62 šalia Manchester). Ir štai kokią užkaitusių ir šiaip sugedusių mašinų „parodą“, išsirikiavusią kraštinėje avarinėje eilėje, teko stebėti. Aš pats persirikiavau į pirmą eilę tik tam, kad galėčiau matyti tuos nelaimėlius ir užsirašinėti markes ir modelius. Britanijoje automobilio registracijos numeris parodo automobilio pirmos registracijos metus, tad nesunku nustatyti jo amžių. Ką spėjau – užsirašiau. Ne visų numerius sužiūrėjau, kaip ir ne visų automobilių kuro tipą spėjau pastebėti, tačiau ką spėjau – tą užsirašiau. Beveik visi stovėjo arba su atidarytais variklio dangčiais, arba su bala apačioje. Kaip iš eilės užsirašiau, tai taip ir pateiksiu. „Kamščio“ (maždaug 3 km ilgis) data – 2011-ų metų liepos mėnuo.
VW Golf V TDI (2005)
Citroen Berlingo HDI (2004)
Toyota Avensis (1997)
Ford Focus (1999)
VW Passat 1.8T
Fiat Punto (2000)
Rover 25 (2004)
VW Polo (2003)
Audi A5 2.0T (2010)
Fiat Seicento (2000)
Peugeot 206 (1999)
BMW 320 benzininis (2008)
Land Rover Freelander dyzelinis (2001)
Senovinis MG benzininis (turėtų būti apie 1965)
Mercedes-Benz E230 (metų nesužiūrėjau, kėbulas W124)
Renault Laguna benzininė (2003)
BMW 520 benzininis (1997)
Pirtis – ne visiems sveika ir ne visi ją mėgsta...
-----
Tokiame kamštyje būna, kad ir dvi, ir tris valandas prastovi... :cry: Įdomių dalykų galima prisižiūrėti.
Dėl mašinų eksploatacijos, tai aš viską suprantu, nu bet mielieji - kai perkaitusi sustoja nepilnų metų senumo, XXI amžiaus Audi A5, tai apie ką kalbėt? Apie kokią kokybę? O ką galvot, kai kelkraštyje matai sugedusią pusės metų Audi R8? Arba kai benzino kolonėlėje nebeužsiveda naujutėlis Rolls-Royce Phantom? Sugedęs Feraris manęs jau net nebestebina - labiau stebiesi, kai sugenda rimtos naujos mašinos... :shock:
Tad senas Avensis - kur kas patikimesnis už daugelį naujų automobilių. Bent jau aš taip manau... :roll: Aš ir sakau - kai mašinas ėmėsi konstruoti ne inžinieriai, o buhalteriai, tai čia jau gero nelauk



Galite drasiai reikšti savo nuomuonę :)


Paveikslėlis

Re: Karštą dieną automobilis sustojo

StandartinėParašytas: 19 Sau 2012, 09:43
romas
Avensiai prasidejo nuo 98 galo, cia kazkoks naujokas eksperimentinis praslydo su registracija,
o siaip,mano galva, senos stojo tik del senu radiatoriu, kurie atitarnave buvo, nuo uzkaitusio skyscio nebeatlaike spaudimo, ir plyso.
Na, o naujos, gaminamos tik servisams gyvuoti.
Cia buvo tik mano asmenine nuomone, paremta daugelio remontininku isvadomis apie naujas auto.... :)


tesiam toliau........... ;)

Re: Karštą dieną automobilis sustojo

StandartinėParašytas: 19 Sau 2012, 12:14
Arnas
Mano nuomone tokia:
Is vienos puses, gamintojai dabar suteikia vis ilgesnes garantijas. O juk jie labai moka skaiciuoti kokia yra garantiju kaina. Lygtai patikimumas turetu gereti?
Is kitos puses, labai daznai, noredami is "s.." isspausti vaska, gamintojai persistengia. Pvz, i 1,4 motora nori pakinkyti 170 arklius. Kai kurie irenginiai tokiu budu gaunasi sudetingi ir neilgaamziai.
Todel daznai vairuotojai pakalba, kokie patikimi ir geri (o daugumoje atveju turima galvoje - paprasti, su ilgaamziskumo atsarga ) buvo seniau gaminti modeliai. Gedimu budavo ir tada, taciau del konstrukcijos paprastumo dazniausiai patys juos ir sutvarkydavom. ;)

Re: Karštą dieną automobilis sustojo

StandartinėParašytas: 19 Sau 2012, 12:31
nartelis
Jei vasarą pakliūnu į kamštį, tada paprasčiausiai įjungiu visu pajėgumu pečiuko ventiliatorių ir įjungęs šilumą atidarau langus. Padeda. :)

Re: Karštą dieną automobilis sustojo

StandartinėParašytas: 19 Sau 2012, 13:50
Robertas
nartelis (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Jei vasarą pakliūnu į kamštį, tada paprasčiausiai įjungiu visu pajėgumu pečiuko ventiliatorių ir įjungęs šilumą atidarau langus. Padeda. :)


Čia karšta dieną stovėdamas kamštyje darai? :o

Re: Karštą dieną automobilis sustojo

StandartinėParašytas: 19 Sau 2012, 20:52
nartelis
Taip, karštą dieną. Geriau truputį nepatogumo, nei pvz. trūkusi aušinimo skysčio šlanga, ar, tfu tfu tfu dar blogiau, išsižiojęs pečiuko radiatorius.
Ne kasdien vasarą kamščiuose reikia stovėt :) . Marijampolėj kamščių kaip ir nebūna :D , bet į Vilnių ar į Kauną nuvykus, dar piko metu, tada dieve padėk :(
Nereikia nei vasaros, per Vėlines kiek automobilių netoli kapinių pakelėse su atidarytais kapotais stovi? Manau, kad ne kartą matėte :)

Re: Karštą dieną automobilis sustojo

StandartinėParašytas: 19 Sau 2012, 22:46
romas
Narteliui - kiek teko pastebeti, kazkaip lagunos 90-99m uzkliudavo stovincios kamsciuose, su pakeltais kapotais.
su savo senute mazda 626 panasiai taip ir darydavau, nes radiatorius buvo "ant garbes zodzio", o ir tu mazgociu galvos buvo plonasienes, trukinedavo.
su carina nebuvo tokiu bedu - radiatorius naujas,zarnos patikimos, ventiliatorius puikiai ausindavo, taip kad reikia daryti isvadas - jei ausinimo sistema tvarkinga, nereikia kankintis kamsciuose.
O su voyageriu ziuresiu, reikia vasaros sulaukti, kol kas kamsciuose visa sistema suveikia. :)

toliau

Re: Karštą dieną automobilis sustojo

StandartinėParašytas: 19 Sau 2012, 23:08
nartelis
Dar vienas espace minusas- tai išsiplėtimo bakelio kamštis. ten labai kieta spyruoklė ir tik susidarius labai aukštam slėgiui atidaro vožtuvą. Girdėjau, kad renault sunkvežimių išsiplėtimo bakelių kamščiai tinka, ten spyruoklė silpnesnė ir anksčiau vožtuvas atsidaro, kažkaip pagal spalvą galima atskirti. Espace turbūt rudos spalvos tas kamštis. Šiaip tai jis turėtų išsiardyti, ir tikriausiai būt galima įdėti silpnesnę spyruoklę. turėčiau atsarginį, bandyčiau išardyt.

Re: Karštą dieną automobilis sustojo

StandartinėParašytas: 20 Sau 2012, 09:26
romas
ne tik espace minusas, aplamai renault auto minusas su issipletimo bakeliu kamsciais - keisti tenka kiekvienais metais, kaip ir su apiputimo reguliatorium.Isvis Espace su sildymu salone problema kazkokia, nera salono ventiliacijos, kol neatidarai galiniu "fortkiu", sala gale sedintys... :)
Cia turiu galvoje 2,3 espace.
Bet tai cia jau ne i tema.... ;)

toliau

p.s.belekuriam "srote" gausi ta kamsti, o ir naujas 13lt, berods

Re: Karštą dieną automobilis sustojo

StandartinėParašytas: 20 Sau 2012, 16:11
Kva
Man va ir kamsciu nereikejo, turejau ekstremalia situacija, teko i narbuto kalna ant 5000 rpm uzvaziuoti, ko pasekoje truko slanga ausinimo ir teko riedeti i servisa...