Puslapis 11

Naujasis Peugeot 5008 apžvalga

StandartinėParašytas: 24 Rgs 2017, 15:02
Robertas
Paveikslėlis

Didesnė prošvaisa, erdvė, bagažo talpa, tie patys kritikų liaupsinami novatoriški (teko pakovoti su korektoriumi dėl siūlomo žodžio navarotiški) interjero sprendimai ir ekonomiški varikliai – atrodo, kad „Peugeot“ tiesiog pragmatiškai apskaičiavo, kaip atsiriekti dar didesnį pyrago gabalą karščiausioje SUV rinkoje, kur jos 3008 modelis jau sukėlė ažiotažą neįprastu dizainu ir drąsiais sprendimais, dėl kurių tapo šių metų geriausiu Europos automobiliu.


Taikydami į dar vieną miesto visureigių segmento kraštą prancūzai pagamino didesnės šeimos poreikius tenkinančią 3008-ojo versiją, palikdami visus pasiteisinusius sprendimus ir pridėdami dar keletą geresnių. Pirmosios kartos 5008 taip pat buvo šeimyninis modelis, atspindėjęs tuomečius vienatūrių mados klyksmus. Atėjus krosoverių poreikio laikams, „Peugeot“ tiesiog sėkmingai prisitaikė prie paklausos. Ar iš tiesų sėkmingai? Prekyba tik įsibėgėja, tad akivaizdžiais skaičiais žongliruoti dar nepavyks, tačiau, mano subjektyviu vertinimu, šis automobilis turi beveik visus sėkmei reikalingus komponentus.

Reikalingi komponentai


Naujasis „Peugeot 5008“ siūlomas su turbobenzininiais trijų cilindrų „Pure Tech“ 1.2 litro darbinio tūrio 130 AG arba keturių cilindrų 1.6 litro 165 AG varikliais bei 1.6 litro 100 ir 120 AG arba 2 litrų 150 bei 180 AG turbodyzelinėmis jėgainėmis. Silpniausi motorai gali būti derinami su 5 arba 6 pavarų mechaninėmis greičių dėžėmis, taip pat galima rinktis ir 6 laipsnių „automatą“.

Paveikslėlis

Kaip ir 3008-asis, taip ir jo didysis brolis varomi tik priekiniais ratais, tačiau net 23,6 cm prošvaisa ir galimybė papildomai užsakyti „Advanced Grip Control“ sistemą, tiksliau paskirstančią sukimo momentą tarp vedančių ratų, valdikliu nurodžius kelio sąlygas – asfaltą, žvyrą, sniegą ir pan. – praplečia pravažumo galimybes dar labiau.

Ratų bazė, palyginus su 3008-uoju, tapo 165 mm didesnė (2840 mm) ir tai ir yra ta didžiausia pridėtinė vertė automobilyje. Žinoma, šeštoji ir septintoji sėdynės skirtos smulkaus sudėjimo individams arba, labiausiai tikėtina, vaikams (bet tik pasiekusiems amžių, kai nebereikia vaikiškos kėdės). Bandymo metu sugebėjome trys 182-185 cm ūgio žmonės susėsti vienas paskui kitą, tačiau tai jau pareikalavo tam tikrų išlygų – pageidautinos trumpesnės kelionės arba aukoti kažkurio vieno iš tų trijų komfortą.

Geriausiai jaučiasi keleivis priekyje, sėdintysis už jo keliais ima remtis į nemažą plotą „sudeginantį“ ant krėslo atlošo sumontuotą atlenkiamą staliuką ir visi kompromisai tada keliauja trečiojo nenaudai. Tiesa, pati kompromisų galimybė yra pagirtina dėl slankiojančios antrosios sėdynių eilės – galima pasirinkti tarp didesnio komforto keleiviams ir didesnės erdvės automobilio gale. Be to, kiekviena sėdynė gali būti atskirai lankstoma bei turi „Isofix“ standarto vaikiškų kėdučių spyneles.


Dar vienas erdvės kompromisas: užsakius didelį panoraminį stoglangį (už papildomus 1058 eurus, taip pat sumontuojami išilginiai stogo bagažinės laikikliai) erdvė galvoms taip pat mažėja. Prioritetai, prioritetai...

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/testai/peugeo ... d=75817125