Puslapis 11

Metų variklis VW 1,4 l „TSI Twincharger”

StandartinėParašytas: 01 Lie 2009, 15:38
Robertas
Automobilių tema rašantys žurnalistai iš viso pasaulio metų varikliu išrinko „Volkswagen” sukurtą 1,4 l „TSI Twincharger” motorą.

Minėtas agregatas, naudojamas tokius automobiliuose kaip „Volkswagen Golf”, „Volkswagen Scirocco”, „Volkswagen Eos” ar „Seat Ibiza Cupra”, buvo pripažintas ir ekologiškiausiu bei nugalėjo 1,0-1,4 l klasėje.

„Tai meistriško darbo mažinant technologiją dydžio srityje rezultatas ir tikras inžinerijos pavyzdys. Šis variklis taps pagrindu aukšto efektyvumo ir mažo darbinio tūrio varikliams ateityje”, - pažymėjo rinkimų organizatoriai.

Geriausiu didelio pajėgumo varikliu buvo pripažintas „Mercedes” ir AMG 6,2 l kūrinys, naudojamas šio automobilių gamintojo CLK, E, S, SL, CL, CLS ir ML specialiuose AMG modeliuose.

Prizą už geriausią naują 2009 m. variklį gavo „Porsche”, sukūrusi 3,8 l plokščią šešių cilindrų agregatą, montuojamą 911-ame modelyje.

Apdovanojimai, kurių laimėtojus išrinko 65 žurnalistai iš 32 šalių, taip pat buvo skirti „Toyota”, BMW, PSA ir „Audi”.

Praėjusiais metais rinkimuose dominavo BMW, nugalėjusi 6 iš 12 nominacijų.

Žemiau pateikiame visą laimėtojų sąrašą.

Geriausias variklis
„Volkswagen” 1,4 l „TSI Twincharger”
(naudojamas „Volkswagen Golf”, „Volkswagen Eos”, „Volkswagen Scirocco”, „Volkswagen Touran”, „Volkswagen Tiguan”, „Volkswagen Jetta” ir „Seat Ibiza Cupra” modeliuose)

Geriausias naujas variklis
„Porsche” 3,8 l plokščias 6 cilindrų
(„Porsche 911″)

Geriausias ekologiškas variklis
„Volkswagen” 1,4 l „TSI Twincharger”

Geriausias didelio pajėgumo variklis
„Mercedes-AMG” 6,2 l
(„Mercedes CLK AMG”, „Mercedes E AMG”, „Mercedes S AMG”, „Mercedes SL AMG”, „Mercedes CL AMG”, „Mercedes CLS AMG” ir „Mercedes ML AMG”)

Geriausias iki 1,0 l
„Toyota” 1,0 l
(„Toyota Aygo”, „Toyota Yaris”, „Peugeot 107″, „Citroen C1″, „Subaru Justy”)

Geriausias nuo 1,0 l iki 1,4 l
„Volkswagen” 1,4 l „TSI Twincharger”

Geriausias nuo 1,4 l iki 1,8 l
„BMW-PSA” 1,6 l su turbina
(„Mini Cooper S”, „Mini Clubman”, „Peugeot 207″, „Peugeot 308″)

Geriausias nuo 1,8 l iki 2,0 l
„Audi” 2,0 l TFSI
(„Audi A4″, „Audi A5″, „Audi Q5″, „Volkswagen Scirocco”, „Volkswagen Golf Gti”)

Geriausias nuo 2,0 l iki 2,5 l
„Mercedes-Benz” 2,1 l dyzelinis
(„Mercedes C BlueEfficiency”, „Mercedes E BlueEfficiency”)

Geriausias nuo 2,5 l iki 3,0 l
BMW 3,0 l DI su dviguba turbina
(BMW 135, BMW 335, BMW X6, BMW Z4, BMW 730)

Geriausias nuo 3,0 l iki 4,0 l
BMW 4,0 l V8
(BMW M3)

Geriausias nuo 4,0 l
„Mercedes-AMG” 6,2 l

Paveikslėlis

Re: Metų variklis VW 1,4 l „TSI Twincharger”

StandartinėParašytas: 25 Bir 2010, 23:55
Robertas
Antrus metus iš eilės Pasaulio metų varikliu pripažintas koncerno "Volkswagen" sukurtas benzininis 1,4 litro "Twincharger" motoras su turbina. Be šio įvertinimo, vokiečių jėgainė 2010 metais pripažinta geriausia tarp 1-1,4 l darbo tūrio motorų.

72 narių tarptautinės komisijos atstovai iš 35 šalių pažymėjo esantys įkvėpti neįtikimos sąlyginai nediduko motoro galios - 183 AG.

"Volkswagen" produktas įveikė tokius "varžovus", kaip "Ferrari" 4,5 l V8 (iš "458 Italia" modelio) ir BMW 4,4 l V8 (iš X5 M bei X6 M modelių) jėgainės.

Nauju geriausiu pasaulio motoru, įveikęs 66 "konkurentus", tapo "Fiat" sukurtas 1.4 "MultiAir Turbo" variklis iš "Alfa Romeo MiTo"/"Giulietta" modelių.

Tris aukščiausius įvertinimus skirtingose kategorijose laimėjo BMW jėgainės. Dyzeliniai "Twin Turbo" 2 ir 3 l motorai pripažinti geriausiais atitinkamai 1,8-2 bei 2,5-3 l kategorijose. 4 l V8 agregatas išrinktas geriausiu 3-4 l motorų klasėje.

Kaip ir pernai, atmosferinis 6,2 l V8 agregatas, montuojamas "Mercedes-Benz" AMG serijos modeliuose, laimėjo didesnių nei 4 l variklių kategorijoje, geriausiu jis pripažintas ir sportinių motorų klasėje.

Pirmą vietą "iki 1 l" klasėje užėmė trijų cilindrų "Toyota" motoras iš "iQ" modelio, 1,4-1,8 l klasėje nugalėjo turbininis 1,6 l motoras, sukurtas bendromis BMW ir "PSA Peugeot Citroen" pajėgomis. Jis montuojamas ir "Mini", ir prancūzų modeliuose. Tarp 2-2,5 l motorų lygių neturėjo penkių cilindrų 2,5 l "Audi" agregatas iš sportinio TT RS modelio.

Geriausiu "žaliu" varikliu tapo benzininis 1,8 l motoras, esantis hibridinės "Toyota Prius" modelio jėgainės - kartu su elektros varikliu - dalimi.



FULL RESULTS:

Above 4-liters

1. Mercedes-AMG 6.2-litre (C 63 AMG, S 63 AMG, SL 63 AMG, CL 63 AMG, E 63 AMG, CLS 63 AMG, ML 63 AMG) 236
2. Ferrari 4.5-litre V8 (458 Italia) 146
3. Jaguar 5-litre V8 Supercharged (Jaguar XF, XJ, XK, Range Rover, Range Rover Sport) 126
4. BMW M 5-litre V10 (M5, M6) 84
5. BMW 4.4-litre DI Turbo (550i, 750i, X5, X6) 80
6. Porsche 4.8-litre Turbo V8 (Panamera, Cayenne) 79

3-liter to 4-liter

1. BMW 4-litre V8 (M3) 267
2. Porsche 3.8-litre flat six (GT3, 911 GT3 RS) 179
3. Nissan 3.8-litre Twin Turbo (GT-R) 156
4. Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo, 911 S Turbo GT2) 150
5. Porsche 3.8-litre flat six DI (911) 119
6. Porsche 3.4-litre flat six DI (Boxster, Boxster Spyder, Cayman S) 89

2.5-liter to 3-liter

1. BMW 3-litre DI Twin Turbo (135i, 335i, 535i, X5 35i, X6 35i, Z4) 332
2. BMW Diesel 3-litre Twin Turbo (335d, 635d, X3 35d, X5 40d, 740d) 278
3. Audi 3-litre DI Supercharged (S4, S5) 125
4. Jaguar/Ford/PSA Diesel 3-litre (Citroën C5, C6, Peugeot 407 Coupe, Jaguar XF, XJ, Range Rover Sport) 117
5. Porsche 2.9-litre flat-six DI (Boxster, Cayman) 109
6. Audi/VW 3-litre TDI (Audi A4, A4 Allroad, A5, A5 Sportback, A6, A6 Allroad, Q5, Q7, VW Touareg, Porsche Cayenne) 82

2-liter to 2.5-liter

1. Audi 2.5-litre five-cylinder turbo (Audi TT RS) 269
2. Mercedes-Benz Diesel 2.1-litre (C-Class, E-Class) 185
3. Subaru 2.5-litre flat-four turbo (Forester, Impreza, Legacy) 123
4. Ford 2.5-litre Hybrid (Ford Fusion Hybrid, Mercury Milan Hybrid) 110
5. BMW 2.5-litre DI six-cylinder (Z4 23i) 101
6. Honda Diesel 2.2-litre DTEC (Accord, Accord Type S, CR-V) 82

1.8-liter to 2-liter

1. BMW 2-litre Twin Turbo Diesel (123d, X1 23d) 293
2. Audi 2-litre four-cylinder TFSI (Audi A4, A4 Allroad, A5, A5 Sportback, A6, Q5, S3, VW Scirocco, Jetta, Passat, Tiguan, Golf, Seat Leon, Cupra R, Exeo, Skoda Octavia RS) 215
3. Audi 2-litre four-cylinder TFSI (Audi TT, VW Eos, Golf, Seat Leon, FR/Cupra, Seat Altea/XL/Freetrack) 156
4. Honda 2-litre four-cylinder i-VTEC (Civic Type-R) 150
5. Mitsubishi 2-litre Turbo (Evo, Lancer) 73
6. Subaru 2-litre Diesel (Impreza, Outlook, Forester, Legacy) 71

1.4-liter to 1.8-liter

1. BMW-PSA 1.6-litre Turbo (MINI Cooper S, Clubman Cooper S, Peugeot 207, 308, MINI JCW, Clubman JCW) 268
2. Toyota Hybrid 1.8-litre (Prius, Auris) 185
3. Audi 1.8-litre TFSI (Audi A5, A4, A3, TT, Seat Leon, Altea/XL/Freetrack, Exeo, Skoda Octavia, Superb, Yeti, VW Passat, Passat CC) 133
4. Mercedes-Benz 1.8-litre Supercharged (CLC, C-Class, SLK, E-Class) 98
5. Alfa Romeo 1.7-litre DI Turbo (159, Brera, Spider, Giulietta) 84
6. Volkswagen 1.6-litre TDi (VW Polo, Jetta, Passat, Audi A3, Seat Ibiza, Seat Leon, Altea/XL/Freetrack) 61

1-liter to 1.4-liter

1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Scirocco, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) 307
2. Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Alfa MiTo, Giulietta) 254
3. Volkswagen 1.4-litre TSI Turbo (VW Golf, Scirocco, Jetta, Skoda Superb, Octavia, Audi A1, Audi A3, Seat Leon, Altea/XL) 241
4. Volkswagen 1.2-litre TSI (VW Polo, Golf, Seat Ibiza ST, Skoda Octavia, Skoda Yeti) 146
5. Honda Hybrid 1.3-litre (Insight, Civic) 87
6. Fiat 1.4-litre Turbo (Fiat Punto Evo, Abarth 500, Abarth Grande Punto, Bravo, Linea, Lancia Delta, Alfa Romeo Mito, Giulietta) 70

Sub 1-liter

1. Toyota 1-litre three-cylinder (Toyota Aygo, IQ, Yaris/Vitz, Citroën C1, Peugeot 107, Subaru Justy) 301
2. Smart Diesel 799cc (Smart Fortwo) 247
3. Mitsubishi 999cc three-cylinder Turbo (Smart Fortwo) 237
4. Opel 1-litre three-cylinder Twinport (Opel Agila, Corsa, Suzuki Alto, Splash) 131
5. Mitsubishi 999cc three-cylinder (Smart Fortwo) 76
6. Kia 1-litre four-cylinder (Picanto) 75

Performance Engine

1. Mercedes-AMG 6.2-litre (C 63 AMG, S 63 AMG, SL 63 AMG, CL 63 AMG, E 63 AMG, CLS 63 AMG, ML 63 AMG) 220
2. Porsche 3.8-litre flat six (GT3, 911 GT3 RS) 125
3. BMW 3-litre DI Twin Turbo (135i, 335i, 535i, X5 35i, X6 35i, Z4) 67
4. Ferrari 6-litre V12 (599 GTB) 67
5. Nissan 3.8-litre Twin Turbo (GT-R) 64
6. BMW 4.4-litre V8 (X5 M, X6 M) 60

New Engine

1. Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Alfa MiTo, Giulietta) 228
2. Ferrari 4.5-litre V8 (458 Italia) 200
3. Volkswagen 1.2-litre TSI (VW Polo, Golf, Seat Ibiza ST, Škoda Octavia, Yeti) 134
4. Mercedes-Benz 4-litre Hybrid (S400) 76
5. VW 3-litre TSI Hybrid (VW Touareg, Porsche Cayenne) 71
6. BMW 4.4-litre V8 (X5 M, X6 M) 68

Green Engine

1. Toyota hybrid 1.8-litre (Prius, Auris) 216
2. Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Alfa MiTo Giulietta) 106
3. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Scirocco, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) 104
4. BMW Diesel 2-litre Twin Turbo (123d, X1 23d) 79
5. Honda hybrid 1.3-litre (Insight, Civic) 67
6. Mercedes-Benz Diesel 2.1-litre (C-Class, E-Class) 58

The International Engine of the Year Award 2010 - Overall Results

1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Scirocco, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) 384
2. BMW 3-litre DI Twin Turbo (135i, 335i, 535i, X5 35i, X6 35i, Z4) 365
3. Mercedes-AMG 6.2-litre (C 63 AMG, S 63 AMG, SL 63 AMG, CL 63 AMG, E 63 AMG, CLS 63 AMG, ML 63 AMG) 258
4. BMW Diesel 2-litre Twin Turbo (123d, X1 23d) 218
5. BMW M 4-litre V8 (M3) 169
6. Audi 2.5-litre five-cylinder turbo (Audi TT RS) 155
7. BMW-PSA 1.6-litre Turbo (MINI Cooper S, Clubman Cooper S, Peugeot 207, 308, MINI JCW, Clubman JCW) 153
8. Toyota 1-litre (Aygo, IQ, Yaris/Vitz, Citroën C1, Peugeot 107, Subaru Justy)

Paveikslėlis