Puslapis 11

Kia Carens 2013

StandartinėParašytas: 08 Rgp 2013, 15:09
Robertas
Visiškai naujas Kia Carens – stilingas, erdvus ir praktiškas

Paveikslėlis

• Žemesnis, aptakesnis vienatūris automobilis su penkiomis arba septyniomis sėdynėmis

• Įspūdingai erdvus salonas ir universalumas dėl ilgesnės važiuoklės bazės

• Galimybė rinktis iš keturių variklių, kurių CO2 dujų išmetimo kiekis nuo 118 g/km


Visiškai naujas Kia Carens yra kompaktiškas MPV automobilis, kuris nuo pat pradžių buvo projektuojamas ir konstruojamas, siekiant patenkinti modernių šeimų poreikius. Naujojo trečiosios kartos Carens išskirtinės savybės – aptaki aerodinamika, „cab-forward“ tipo kėbulo dizainas, galimybė rinktis iš keturių transmisijų, maža CO2 dujų emisija (nuo 118 g/km), iki septynių sėdynių, didelis patogumą ir saugumą užtikrinančios įrangos pasirinkimas. Šis automobilis skirtas padaryti Kia prekinį ženklą patrauklų dar didesniam skaičiui klientų.

„Visiškai naujas Carens leido Kia vėl sugrįžti į svarbiausius ir konkurencingiausius Europos rinkos sektorius ir tapti stipriu varžovu savo klasės stipriausiems. Labai stilingos ir sportiškos išvaizdos naujasis Carens pasižymi erdviu ir universaliu salonu, kuriame yra penkios arba septynios sėdynės ir dideli bagažo skyriai. Šis modelis bus itin patrauklus šeimoms, kurioms patinka aktyvus gyvenimo būdas ir kurios neieško kompromiso tarp stiliaus ir praktiškumo. Naujasis Carens yra pagrindinis žingsnis Kia strategijoje, siekiant patekti tarp Top 10 automobilių gamintojų Europoje“, - aiškina Benny Oeyen, Kia Motors Europa Marketingo ir gamybos planavimo skyriaus viceprezidentas.

Dabartinis Kia Carens ilgis yra 4,5 metro ir jis yra 20 mm trumpesnis, 15 mm siauresnis ir 40 mm žemesnis už ankstesnės kartos modelį. Jo bendras aukštis (1610 mm) yra toks pat kaip ir Kia Soul ir jis yra vienas žemiausių automobilių savo klasėje – todėl modelio išvaizda dar sportiškesnė. Salonas yra labai erdvus, kadangi buvo padidinta modelio važiuoklės bazė (iki 50 mm) ir pritaikytas „cab-forward“ kėbulo dizainas, todėl A kolonos bazė atsirado virš priekinio rato centro linijos.
Paveikslėlis

Naujojo Carens išvaizdai šiuolaikiškumo suteikia standartiniai LED dienos šviesos žibintai ir papildomi LED galiniai kombinuoti žibintai.

„Mes tikimės, kad naujasis Carens, kuris pasižymi žemu CO2 emisijos lygiu, konkurencinga kaina ir bendra nuosavybės kaina, unikalia Kia 7 metų garantija, didesne likutine verte ir didesniu patrauklumu klientams, pritrauks į Kia salonus visoje Europoje naujų vartotojų grupę bei supažindins ją su Kia siūlomais privalumais”, - priduria p. Oeyen.

Atsižvelgiant į skirtingose rinkose teikiamus prioritetus, bus siūlomos septynios Kia Carens išorės spalvos – ryškiai balta (tolygi), šviesiai sidabrinė, titano sidabrinė (metalo) ir juodos vyšnios (perlamutras) bei trys naujos metalo spalvos: mėlyna (Powder Newport Blue), dangaus sidabrinė (Celestial Silver) ir galaktikos ruda (Galaxy Brown).

Universalumas dėl galimybės įrengti iki septynių sėdynių

Naujajame Carens ilga važiuoklės bazė ir naujausios pakavimo technologijos leido sukurti erdvų saloną, kuriame pakankamai daug vietos net septyniems keleiviams.

Siekiant užtikrinti gabenimo įvairiapusiškumą, kurio iš MPV tipo automobilių tikisi klientai, priekinės keleivio sėdynės atramą galima nulenkti į priekį, antrojoje eilėje yra trys stumdomos/sulankstomos sėdynės 33/33/33, o trečiojoje eilėje sėdynės (jeigu įrengtos) padalintos į 50/50 ir, esant reikalui, gali būti pilnai sulankstomos į bagažinės grindis.

Patogią aplinką vairuotojui ir keleiviams garantuoja standartinė oro kondicionavimo sistema (rankinė arba automatinė, priklauso nuo modelio), ventiliacijos angos automobilio gale ir papildomos šoninės langų uždangos. Specialus plačiakampis veidrodis viršutinėje konsolėje suteikia tėvams galimybę saugiai stebėti savo vaikus kelionėje.

Daiktų laikymo skyriai patogiai išdėstyti visame naujajame Carens: stalčiai po sėdynėmis, dėžės po grindimis, gili siaura talpykla centrinėje konsolėje ir didelės kišenės duryse.

Visi modeliai gali būti papildomai įrengti su šildomomis priekinėmis ir galinėmis sėdynėmis, o aukščiausios įrangosklasės automobiliuose priekinės sėdynės yra ventiliuojamos bei su elektrine sėdynės pailginimo ir juosmens atramos funkcija. Pirkėjai taip pat gali rinktis automobilį su šildomu vairu ir stebėjimo prietaisų skydeliu su 4,2 colio TFT LCD ekranu, kuriame pateikiamas aukšto ryškumo vaizdas.

Taip pat galima rinktis juodos arba juodos/smėlio spalvos sėdynes ir salono įrėminimą, kurie pagaminti iš įprasto audinio, austinio audinio arba odos - priklauso nuo modelio.
Paveikslėlis

Didelis aukštųjų technologijų pasirinkimas

Naujasis Carens pirkėjams siūlo didelį inovatyvių ir patogumą užtikrinančių aukštųjų technologijų pasirinkimą.

Kreiserinio greičio kontrolė su greičio ribotuvu visuose modeliuose įtraukta į standartinę įrangą. Kitos galimos technologijos: elektriniai stovėjimo stabdžiai, išmanusis raktas su variklio paleidimo/stabdymo mygtuku, šešių garsiakalbių garso sistema su papildomu stiprintuvu ir žemų tonų siųstuvu, priekinių durelių rankenų išorinis apšvietimas, papildomas elektrinis panoraminio vaizdo stiklinis stoglangis.

Variklių galingumo intervalas nuo 115 iki 177 AG

Europoje klientai galės rinktis iš keturių variklių. Du dyzeliai ir du benzininiai varikliai užtikrina didesnį galingumo intervalą nuo 115 AGiki 177 AG, konkurencingą kuro taupymą ir mažesnį išmetamų CO2 dujų kiekį nuo 118 iki 167 g/km modeliams su mechanine pavarų dėže.

Dyzelinis 1,7 litro talpos variklis jau dabar populiarus įvairiuose Kia automobiliuose visame pasaulyje, o naujajame Carens bus galimos dvi jo versijos. Mažo galingumo versija sukuria 115 AGmaksimalią galią bei 260 Nm maksimalų sukimo momentą. Didelio galingumo variklis pasiekia 136 AGgalią ir 330 Nm sukimo momentą. Atlikus šių variklių modifikaciją, sumažėjo išmetamų CO2 dujų kiekis abiejose versijose – iki 118 g/km mažo galingumo versijoje su ISG stabdymu/paleidimu, o tai yra net 19% mažiau nei jo pirmtako.

Abu benzininiai varikliai yra su tiesioginiu įpurškimu, siekiant padidinti galingumą, nedidinant sunaudojamo kuro kiekio. 1,6 litro talpos GDI variklis, kuris pirmą kartą buvo sumontuotas Kia Sportage automobilyje, o po to naujajame cee’d, pasiekia maks. 135 AGir 165 Nm. Atitinkamai 2,0 litro talpos variklis pasiekia 177 AGir 211 Nm maksimalų sukimo momentą.

Greičiausiai įsibėgėja 2,0 litrų talpos naujasis Carens modelis, kuris 100 km/val. pasiekia per 9,7 sekundes, o jo didžiausio greičio intervalas - nuo 181 iki 203 km/val.

Šešių pakopų pavarų dėžė visiems

Siekiant optimizuoti pusiausvyrą tarp eksploatacinių savybių ir ekonomiškumo, visuose naujuose Carens automobiliuose bus įrengta šešių pakopų pavarų dėžė. Mažas pirmos ir antros pavaros santykis sustiprina įsibėgėjimą mažu greičiu, o aukščiausia (šešta) pavara užtikrina mažus variklio apsisukimus, važiuojant dideliu kreiseriniu greičiu. Tai garantuoja mažesnį triukšmą salone bei mažesnį sunaudojamo kuro kiekį.

Galingiausi dyzeliniai ir benzininiai varikliai bus siūlomi su papildoma automatine pavarų dėže, kuri buvo sukonstruota ir pagaminta Kia. Ši šešių pakopų pavarų dėžė yra su rankiniu sportiniu režimu bei papildoma svirtimi ant vairo. O jos neįprastai kompaktiška konstrukcija idealiai tinka automobiliams su priekiniais varomaisiais ratais.

Išskirtinės konstrukcijos važiuoklė

Naujojo Carens pakaba ir važiuoklė buvo nuosekliai projektuojamos, siekiant užtikrinti jautrų valdymą, puikų stabilumą ir išskirtinę važiavimo kokybę bei subtilumą.

MDPS su elektra varomu krumpliaratiniu valdymu yra su sukimo momento/kampo davikliu, kuris apsaugo nuo šoninio vėjo gūsių. Vairą galima pilnai apsukti 2,7 pasukimo, be to,

galima reguliuoti jo aukštį ir atstumą iki jo. Nauja Kia FlexSteer™ sistema įtraukta į įrangą. Ji siūlo tris skirtingus vairavimo svorius, atitinkančius vieną iš kliento pasirinktų režimų: normalus, sportinis ir patogus.

Naujojo Carens priekyje sumontuota MacPherson pakaba padeda izoliuoti kelio smūgius, o gale sumontuotas CTBA (jungtinė pasukama sijos tipo ašis) stabilizatorius sukonstruotas dėl stipraus išilginės svirties ir pasukamos įvorės tarpusavio ryšio bei siekiant sumažinti nepriklausomą ratų pasisukimą ir tokiu būdu užtikrinti patogų bei valdomą važiavimą.

Europoje visuose modeliuose standartiškai sumontuota visų diskų stabdymo sistema – su 300 mm ventiliuojamais priekiniais ir 284 mm stabiliais galiniais diskais. Stabdymo sistemos veikimas taip pat palaikomas ABS antiblokavimo, elektroninių stabdžių jėgos paskirstymo ir avarinėmis „pagalbinių stabdžių“ sistemomis. Važiuojant 100 km/val. greičiu stabdymo kelias yra 40,8 metrų.

Standartinį ratlankių ir padangų komplektą sudaro 16 colių plieniniai ratlankiai su 205/55 R16 mažesnio pasipriešinimo padangomis arba panašaus dydžio lengvojo lydinio ratlankiai - priklauso nuo modelio. Siekiant patenkinti klientų poreikius, kaip papildomą įrangą siūloma įsigyti 17 colių sidabro arba 18 colių tamsiai pilko lydinio ratlankius su žemo profilio padangomis.

Aktyvios saugos sistemos žengia didelį žingsnį į priekį


Kia pasižymi kaip automobilių gamintoja, kuri taiko aukšto lygio aktyvias ir pasyvias apsaugos sistemas. Visiškai naujas specialiai naujajam Carens sukurtas kėbulo karkasas apima moderniausias Kia CAD technikas ir patirtį, įgytą konstruojant naujausius Kia modelius. Didelę naujojo kėbulo karkaso dalį sudaro didelio stiprumo plienas, todėl naujajam Carens buvo suteiktas 5 žvaigždučių įvertinimas, atliekant Euro NCAP susidūrimo saugumo bandymus.

Paveikslėlis

Naujajame Carens inovatyvios „aktyvios“ apsaugos funkcijos apima LDWS (Lane Departure Warning System) (išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistema) ir SPAS (išmanioji pagalbinė automobilio pastatymo sistema).

LDWS sistema naudoja į priekį nukreiptą vaizdo kamerą, kuri stebi automobilio padėtį eismo juostos atžvilgiu ir įspėja tuo atveju, kai netyčia išvažiuojama iš eismo juostos, važiuojant didesniu nei 60 km/val. greičiu. SPAS atlieka automatinį vairavimo valdymą ultragarsinių daviklių ir automobilio kompiuterio pagalba bei leidžia saugiai atlikti lygiagretaus automobilio statymo manevrą. Kompiuteris „perima“ vairavimą, o vairuotojui tereikia valdyti greitį ir stabdžius.

Saugumas, atliekant automobilio statymo manevrus, taip pat gali būti sustiprintas įrengus papildomą apsauginę galinio vaizdo kamerą, o matomumą važiuojant tamsiu paros metu gali pagerinti HID Xenon priekiniai žibintai.



Re: Kia Carens 2013

StandartinėParašytas: 08 Rgp 2013, 21:45
Tomas
Visai grazu ir atrodo patikima.... :up: