Energetikas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Mano siemet, vasara
Kazkaip niekur neradau, kad rasytu apie Xenon aukscio reguliavimo tikrinima (idomu, kaip ji ruosiasi tikrinti
), Siaip tas dalykas veikia. O neramina katalizatorius (ispjauti abu - tikrai nezino, kad turi buti du
), o jei reikes viena idesiu, kaina nuo 180 Lt... Kazin kaip reaguos i numeriu apsvietima LED lemputemis, nejau ir jas reikes pasikeisti - kazkokia nesamone, tikiuosi salono LED lempuciu tikrai nereikes keisti...
Čia bendrai visiems reguliuojamiems žibintams
Ypatingas dėmesys žibintams Pasak bendrovės „Transporto studijos" vyriausiojo eksperto Ramūno Vėlavičiaus, nuo kovo 1-osios pagal papildytą techninės apžiūros atlikimo tvarką keičiasi ir patikros technologijos. Pavyzdžiui, papildomai bus tikrinamas šviesos srauto pokrypio reguliavimo mechanizmas, ko iki šiol nebuvo daroma. Jei artimųjų šviesų normų neatitikimai sudarė 18 proc. visų techninei apžiūrai teikiamų automobilių, tikėtina, kad po kovo 1-osios šių trūkumų skaičius gali padidėti. „Toks teiginys pagrįstas ne vienerių metų praktika", - sako R.Vėlavičius. Po eismo įvykio žibintų neskubama keisti, bandoma juos atgaivinti ir prikelti antram gyvenimui. Ne visada žibintai pilnai atstatomi. Jie suremontuojami tik tiek, kad statiškai įtvirtinti tinkama kryptimi skleistų šviesos srautą, bet keisti jo padėties gamintojo skirtais įtaisais negalima. Nuo kovo 1-osios techninei apžiūrai nepakaks, kad statiškai įtvirtintas žibintas skleistų šviesą teisinga kryptimi. Jo srautas dar privalės reguliuotis įtaisais, įrengtais gamintojo. Žibintai su kaitrinėmis lemputėmis lengvajame automobilyje įprastai turi reguliavimo įtaisus, įrengtus vairuotojui kairėje pusėje. Tai sukamas ratukas ar perstumiama svirtelė. Pakeitus jos padėtį šviesos srauto pokrypis keičiasi. Pakrovus automobilį privalu tinkamai sureguliuoti žibintus, kad nebūtų akinami priešpriešais atvažiuojantys kiti eismo dalyviai. Jeigu žibintų reguliavimo mechanizmas neveikia, susidėvėjęs ar sulūžęs, automobilio valdytojas privalės jį pakeisti. Nesant galimybės atskirai pakeisti reguliavimo mechanizmo teks keisti visą žibintą.
Visą straipsnį galite rasti
http://www.balsas.lt/naujiena/719749/te ... t=dieninis