Puslapis 11

"Common rail" sistema: dinamiška, ekonomiška, ekologiška

StandartinėParašytas: 18 Kov 2010, 23:40
Robertas
Įpurškimo sistema (Common Rail)
Naujos įpurškimo sistemos iš Bosch kaip „Common Rail“, padarė dyzelinius variklius labiau dinamiškais, švaresniais ir tylesniais. Tokia nauda įtakojo 50 procentų Vakarų Europos vairuotojų. Ir dar daugiau, ši sistema dabar yra standartas moderniems sunkiojo transporto mašinų ir laivų varikliams.

Kaip veikia įpurškimo sistema

Common Rail reiškia “paskirstymo vamzdelis”. Slėgis sudaromas, kai dyzelinis kuras yra nuolatos pumpuojamas į paskirstymo vamzdelį. Šiame aukšto slėgio vamzdelyje laikomas kuras, reikalingas pateikimui į visus cilindrus. Įpurškimas atliekamas esant slėgiui iki 1600 barų purkštuve. Įpurškimas gali būti padalintas į kelias fazes (pvz., išankstinį, pagrindinį ir papildomą), norint pasiekti idealų sudeginimo procesą. „Common Rail“ sistema optimizuoja sudeginimo procesą, pagerina variklio darbą ir sumažina emisiją.

„Common Rail“ sistemos pranašumai
Šios Bosch pažangios įpurškimo technologijos dėka visada yra įpurškiamas tinkamas kuro kiekis tinkamiausiu metu. Todėl dyzeliniai varikliai, aprūpinti šia technologija, suteikia realų vairavimo dinamiškumą ir tolygų variklio darbą. O be to, taupo daug kuro: su tiesioginio įpurškimo sistema, dyzeliniai automobiliai sunaudoja 30% mažiau kuro negu benzininiai automobiliai. Visa tai ne tik daug taupo, bet ir mažina emisiją bei saugo aplinką.

Dyzelinių automobilių ateitis
Nuo 1997 Bosch kompanija varikliuose pradėjo diegti „Common Rail“ sistemas ir pasiekė gerų rezultatų. Laikmetyje, kai jaučiama gamtinių resursų stoka, kyla kuro kainos ir griežtėja aplinkos taršos taisyklės, dyzelinis kuras įgavo naują reikšmę ateičiai, suteikdamas mažesnį kuro sunaudojimą ir mažesnį CO2 išmetimą į aplinką. O be viso to, kad yra puikus dyzelinių variklių stovio ir dizaino pagerėjimas, vairavimas tikrai teikia malonumą!