Peugeot 5008 septynvietis
Parašytas: 01 Lie 2009, 16:06
Automobilis sukonstruotas ant padidintos 308 modelio platformos ir gali būti 5 arba 7 vietų. Jo ilgis – 4,53 metro, plotis – 1,64 metro, tai leidžia jam atsistoti greta tokio modelio kaip „Citroen C4 Grand Picasso“.
Naujajame modelyje vairuotojas puikiai matys kelią – priekinio stiklo plotas siekia 1,7 kvadratinio metro, be to, čia yra panoraminis stogas.
Jeigu automobilis 5 vietų, jo bagažinės tūris sieks 823 litrus, o sulanksčius visas antrosios ir trečiosios eilės sėdynes, šis rodiklis išaugs iki 2 506 litrų. Be to, čia daug įvairių nišų smulkiems daiktams.
Ir išore, ir vidumi naujasis vienatūris panašus į 3008 visureigio modelį. Panaši priekinė kėbulo dalis ir centrinė konsolė. O galas labiau primena universalą 308.
Pavarų dėžės valdymo rankena įtaisyta aukštai tarp sėdynių, 5008 modelis turi projekcinį displėjų, sistemą, leidžiančią kontroliuoti atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio, bei ESP sistemą, turinčią ir žiemos darbo režimą.
Po gaubtu – tokie pat varikliai, kaip ir „Peugeot 308“. Benzinu varomi du 1,6 litro tūrio variklio variantai – 120 AG galios atmosferinis ir 150 AG galios su turbostiprintuvu. Dyzeliai – 1.6 Hdi arba 2.0 Hdi, kurių galios diapazonas – nuo 110 iki 163 AG. Su visais varikliais montuojama 6 bėgių mechaninė arba tiek pat laipsnių automatinė pavarų dėžė.
Premjera numatyta rudenį vyksiančioje Franfurto automobilių parodoje, o pardavimuose naujasis „Peugeot“ modelis turėtų pasirodyti metų pabaigoje.
Trečios eilės sėdynių tilps ne aukštesni kaip 1,70 keleiviai.
Priekis primena greitojo traukinio lokomotyvą. Į vairuotojo pusę pasukta centrinė konsolė palengvina jos valdymą. Deja, pavarų dėžės svirtis uždengia klimato kontrolės reguliavimą.
Peugeot bagažinės dydį galima keisti pagal poreikį, o dugnas liks plokščias. Kraulumas – 652 kg
http://www.netcarshow.com/peugeot/2010-5008/