Puslapis 11

Peugeot 3008 SUV

StandartinėParašytas: 17 Sau 2009, 16:23
Robertas
„Peugeot 3008“ – SUV, vienatūrio ir hečbeko mišinys
Būtent taip prancūzai apibūdina visiškai naują automobilį, kurį pakrikštijo „Peugeot 3008“ vardu. Naujasis modelis Europos prekybininkų sales turėtų pasiekti jau šią vasarą. Panašiu metu, vėliausiai rudenį, „Peugeot 3008“ atkeliaus ir į Lietuvą.
Naujojo prancūzų automobilio ilgis siekia 4,37, plotis – 1,84, o aukštis – 1,64 m. Nenulenkus galinių sėdynių bagažinės tūris yra 512, o jas nulenkus padidėja iki 1604 l.
Bus kur susidėti daiktus ir salone. Centrinėje konsolėje, kuri tęsiasi iki galinių sėdynių, yra įtaisyta milžiniška daiktadėžę, į kurią tilps iki 13,5 l tūrio daiktų. O viso salone esančių daiktadėžių tūris siekia beveik 50 l.
Po automobilio variklio dangčiu bus montuojamas vienas iš šešių variklių: trijų benzininių (1,6 l/120 AG/160 Nm, 1,6 l/150 AG/240 Nm ir 1,6 l/156 AG/240 Nm) bei trijų dyzelinių (1,6 l/110 AG/240 Nm, 2,0 l/150 AG/340 Nm ir 2,0 l/163 AG/340 Nm). Priklausomai nuo motoro automobilis bus komplektuojamas su 5 arba 6 bėgių mechanine bei 6 laipsnių automatine transmisija.
Dar viena „Peugeot 3008“ naujovė yra „Grip Control“ sistema. Jos dėka vairuotojas gali pasirinkti vieną iš penkių važiavimo režimų: standartinį (Standard), sniego (Snow), bekelės (Off Road), smėlio (Sand) ar ESP sistemos išjungimą (ESP off).
Priklausomai nuo komplektacijos „Peugeot 3008“ turės ant priekinio stiklo informaciją atvaizduojančią sistemą (Head up Display), atstumo palaikymo iki priekyje važiuojančio automobilio sistemą („Distance Alert) ar elektronikos valdomą automatinį rankinį stabdį.
Taip pat bus galima užsisakyti ir sistemą, kuri stovint įkalnėje ir atleidus stabdžio pedalą, neleidžia automobiliui pajudėti maždaug 2 sekundes (hill assist). Erdvės mėgėjams yra numatytas ir 1,60 kvadratinių metrų panoraminis stoglangis.
Prancūzai taip pat teigia, kad „Peugeot 3008“ taps pirmuoju serijiniu „PSA Peugeot Citroen“ koncerno hibridiniu automobiliu. Anot jų, tai įvyks jau 2011 metais. Tuomet rinkoje debiutuos dyzelinio ir elektros variklių hibridas. Kiek vėliau gamintojai žada ir vien elektros energija varomą „Peugeot 3008“ automobilį.


PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis


Saugumo testas:

http://www.euroncap.com/results/peugeot/3008/361.aspx


Video:


Re: Peugeot 3008 SUV

StandartinėParašytas: 22 Spa 2009, 14:51
Robertas
Italijos žurnalistų įvertinimas

Prestižinis 24-asis „Auto Europa 2010“ apdovanojimas Florencijoje atiteko naujajam „Peugeot 3008“. Šis UIGA (Asosiacijos „Unione Italiana dei Giornalisti dell‘Automobile“, jungiančios daugiau kaip 200 žurnalistų, rašančių automobilizmo tema) apdovanojimas kasmet įteikiamas vienam iš naujų modelių, pristatytų Italijos rinkoje nuo praėjusių metų rugsėjo 1 d. iki rugpjūčio 31 d.

Pranešime spaudai rašoma, kad šį kartą iš 19 kandidatų, besivaržiusių dėl 2010-ųjų nugalėtojo titulo, išrinktas „Peugeot 3008“.

Žiuri pripažinimo „Peugeot 3008“ sulaukė dėl šių savybių: koncepcijos originalumo, aukšto lygio technologijų, stiliaus, aerodinaminių savybių, automobilio kokybės, žemų kuro sąnaudų ir taršos, saugumo, įrangos, moduliariškumo ir kainos bei vertės santykio.

Pasak UIGA prezidento, „Auto Europa“ apdovanojimas pirmą kartą įteikiamas „crossover“ tipo automobiliui (tai tarsi mažo visureigio, vienatūrio ir kompaktinės klasės automobilio derinys). Tai antras kartas, kai „Peugeot“ gavo „Auto Europa“ titulą – praeitą kartą „Peugeot 207“ buvo tapęs 2007-ųjų laimėtoju.

„Peugeot 3008“ gaminamas Sochaux gamykloje Prancūzijoje. Prieš jo pristatymą rinkai buvo gauta daugiau nei 40 tūkst. užsakymų visoje Europoje. Per šiuos metus planuojama parduoti 90 tūkst. šio modelio vienetų. „Peugeot 3008“ Lietuvoje kainuoja nuo 59,4 tūkst. Lt

Re: Peugeot 3008 SUV

StandartinėParašytas: 03 Lap 2009, 12:30
Robertas
PEUGEOT 3008
Nėra labai išvaizdus, tačiau praktiškas, su puikia apdaila, maloniai važiuoja.

Du nuliai „Peugeot“ pavadinime, kaip ir 1007 atveju, žymi modelį, praplečiantį kompanijos sudėtį. Ši automobilių grupė, kurią sudaro 308 platformos šeimyna, papildyta padidinto pravažumo modeliu 3008. Be jo, šiuo metu dar gaminami 308 hečbekas, universalas ir SW. Netrukus grupė bus praplėsta RCZ kupė ir penkių arba septynių vietų MPV modeliu, kurio pasirodymo laukiama rudenį.
Tai didžiulė C segmento automobilių grupė, apie kurią pardavėjams gali tekti aiškinti sukandus dantis. Tačiau nėra abejonės, kad rinkoje didėja tokių mišrūnų kaip 3008 paklausa. Pastarąjį modelį įkvėpė NISSAN Qashqai. Tačiau kitaip nei „Nissan“, „Peugeot“ išsisuko nuo minties, kad SUV savininkai iš tiesų nori keturių varančiųjų ratų. Kompanija siūlo šį aukštą penkiavietį modelį su padalijamu užpakaliniu dangčiu, turintį tik priekinius varančiuosius ratus. Vis dėlto išvysime ir hibridinę versiją, žadančią 109 g/km CO2 emisijas. Jos dyzelinis variklis ir gale montuojamas elektrinis motoras suks visus keturis ratus. Tačiau automobilis nebus skirtas bekelei.
Novatoriškas dyzelinis hibridas numatytas 2011 metams. Šiuo metu galima rinktis 110 AG 1,6 HDi ir 150 AG HDi dyzelinius, 120 ir 150 AG 1,6 litro benzininius motorus. Visi jie montuojami su šešių laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis. 2.0 HDi galima rinktis su įprastu automatiniu mechanizmu, o 1.6 HDi — su automatizuota mechanine pavarų dėže, kuri gerokai sumažina CO2 emisijas.
3008 modelyje debiutuoja keletas šiai klasei neįprastų technologijų. Tarp jų rasite dinaminę pasvirimo kontrolės sistemą („Dynamic roll control“) (žiūrėkite lentelėje), informaciją ant priekinio stiklo rodančią sistemą („Head-up display“), kuri nurodys laiko tarpą tarp jūsų ir priekyje važiuojančios transporto priemonės, ir sukibimo kontrolės sistemą („Grip control“) (panašią į stabilumu ir pravažumu besirūpinančią „Land Rover“ „Terrain response“ sistemą). Pastaroji 3008 leidžia veiksmingiau susidoroti su šlapia žole, sniegu ir purvu.
Automobilis, turėdamas gana siaurą atstumą tarp ratų, dantytas groteles ir blankią užpakalinę dalį, nesudaro labai patrauklaus pirmojo įspūdžio. Tačiau susižavėjimas juo stiprės įsėdus į vidų.
Patraukliame prietaisų skyde rasite prašmatniai atrodančias, pamušalu aptrauktas keleivių laikymosi rankenėles, gražios išvaizdos prietaisus ir naują, stilingą pavarų svirtį. Be to, šio „Peugeot“ salono apdaila yra gan aukšto standarto. Solidumu, medžiagų patrauklumu ir dėmesiu smulkmenoms jis tikrai galėtų rungtis su įprastais aukščiausios kokybės modeliais.
Komplimentus galima sakyti ir modelio savybėms kelyje. 3008 puikiai važiuoja ir yra tylus. Tiek 150 AG turbobenzininis, tiek 1.6 HDi turbodyzelinis motoras dirba tyliai ir ryžtingai. Jie užtikrina didesnį forsavimą nei galėtumėte tikėtis žinodami į svorį, su kuriuo jie turi susidoroti.
Iš minėtų dviejų variklių benzininis yra vikresnis. Jo smarkumo pakanka panaudoti dinaminei pasvirimo sistemai. Ji ne tik riboja automobilio palinkimą, bet ir stebėtinai efektyviai apsaugo nuo nepakankamo pasukamumo. 1.6 HDi veikia be šios technologijos, tačiau dirba gan sklandžiai. Mažos degalų sąnaudos, CO2 emisijos ir kaina jam užtikrins didžiausią paklausą.
Tačiau labiausiai viliojanti 3008 savybė turėtų būti praktiškumas. Modelis turi SUV būdingą kilstelėtą sėdėjimo padėtį, jis yra erdvus, o universalumą sustiprina sumani papildoma bagažinės dugno konstrukcija. Viena ranka jos aukštį galite sureguliuoti trimis padėtimis. Viena iš jų lygiuojasi su žemutine galinio borto dalimi. Tokiu atveju konstrukciją galėsite panaudoti sėdėti iškylų metu.
Tarp kitų patogumų — į plokščią padėtį nulenkiamos galinės sėdynės, sulankstoma priekinė keleivio sėdynė, anga slidėms, žibintuvėlis ir bagažo kabliai. Keistos išvaizdos ar ne, tačiau automobilis galėtų tapti nepakeičiama šeimynine transporto priemone.

VERTINIMAS 3,5/5

MUMS PATIKO
Patrauklus salono dizainas.
Puiki apdaila.
Naudingas universalumas.
Rafinuotumas.

MUMS NEPATIKO
Gremėzdiškas dizainas.
Tik penkios sėdynės.

FAKTŲ LENTELĖ
PEUGEOT 3008 1.6 HDi 110
Kaina 66 000 Lt
Maks. greitis 180 km/h
0–100 km/h 12,2 sek.
Degalų sąnaudos 5,1 l/100 km
CO2 emisijos 137 g/km
Svoris 1 425 kg
Variklis 4 cil., 1 560 cm3, turbodyzelinis
Komponuotė Priekyje skersai, priekiniai varantieji ratai
Galia 110 AG (80 kW) esant 4 000 aps./min.
Sukimo momentas 260 Nm esant 1 750 aps./min.
Pavarų dėžė 6 laipsnių mechaninė
Degalų bakas 60 l
Bagažinė 210 l
Ratai 16 col., lieti
Padangos 215/60 R16

Re: Peugeot 3008 SUV

StandartinėParašytas: 04 Lap 2009, 18:01
Rolandas
Jo neblogai atrodo ,tik kazko nelabai tikiu kad kaina tokia gali but jo ir dar dyzelinio .Seip as kai ieskojau naujos masinos tai buvo galvojama ir apie "pezo"407 , bet kaina pasirode labai jau per stora, jei gerai pamenu prasidejo nuo 78000,o cia tik 66000net keista.

Re: Peugeot 3008 SUV

StandartinėParašytas: 04 Lap 2009, 18:38
Robertas
Rolandas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Jo neblogai atrodo ,tik kazko nelabai tikiu kad kaina tokia gali but jo ir dar dyzelinio .Seip as kai ieskojau naujos masinos tai buvo galvojama ir apie "pezo"407 , bet kaina pasirode labai jau per stora, jei gerai pamenu prasidejo nuo 78000,o cia tik 66000net keista.


Tamsta teisus, apsilankius Pezo psl. ju kaina:
Akcijinė kaina:
73342 Lt

Tai strapsnio autorius kažkur nuklydo ....

Re: Peugeot 3008 SUV

StandartinėParašytas: 04 Lap 2009, 22:26
Rolandas
Na va tai cia dar uz tiek kazi ar nupirksi nes paprastai jie prigalvoja paimt pinigu uz splava ar koky atsargini rata :D ir akcijos buna pasibaigusios :D

Re: Peugeot 3008 SUV

StandartinėParašytas: 24 Rgp 2010, 13:00
Robertas
Jei benzininiai hibridiniai automobiliai jums ne prie širdies, „Peugeot“ siūlo pirmą pasaulyje dyzelinį hibridą „3008Hybrid4“.
Didinti straipsnio tekstą Mažinti straipsnio tekstą

Šiame automobilyje suderinti 2,0 l. dyzelinis 163 Ag. ir 37 Ag. elektrinis motorai. Dyzelinis suka priekinius, o elektrinis galinius automobilio ratus. Taigi, „3008Hybrid4“ yra visais keturiais ratais varomas automobilis. Bendra automobilio galia siekia 200 Ag ir net 500 Nm sūkimo momentą.

Automobilyje naudojama šešių bėgių robotizuota mechaninė greičių dėžė ir antros kartos start/stop sistema taupanti kurą sustojus sankryžose. Ji dirba su dyzeliniu varikliu.
Gamintojo nuotr./Pirmasis dyzelinis hibridas - „Peugeot 3008 Hybrid4“

Pirmasis dyzelinis hibridas - „Peugeot 3008 Hybrid4“

O elektrinis variklis turi stabdžių jėgos regeneracijos sistemą kuri po sėdynėmis esančius nikelio akumuliatorius pakrauna esant perteklinei energijai.

„3008Hybrid4“ automobilis gali važiuoti varomas vien dyzeliu, vien elektra ar abiem varikliais keturių varančių ratų rėžimu. Šiuos rėžimus vairuotojas galės rinktis prie pavarų svirties esančiu jungikliu. Vien elektra galima nuvažiuoti 4,5 km.

Pasak gamintojo, vidutinės šio automobilio kuro sąnaudos yra viso labo 3,8 l/100 km ir į aplinką išmeta 99 g/km CO2 dujų. O dinaminės savybės ne tokios prastos – 8,8 sek. iki 100 km/h ir 209 km/h maksimalus greitis.

Tokią pat hibridinę sistemą „Peugeot“ naudos ir naujame 508 modelyje, o taip pat ir kitose PSA gaminamuose automobiliuose – „Peugeot“ ir „Citroen“.

Gamyba prasideda 2011 metų pavasarį kompanijos „Sochaux“ ir „Mulhouse“ gamyklose Prancūzijoje.


Paveikslėlis

Re: Peugeot 3008 SUV

StandartinėParašytas: 24 Geg 2016, 11:26
Robertas
Naujos kartos „Peugeot 3008“ šoka į visureigių segmentą

Kompanija „Peugeot“ pirmadienį Paryžiuje pristatė naujos kartos kompaktišką miesto visureigį „3008“. Antrosios kartos modelis, pagamintas ant koncerno modulinės platformos EMP2, atsisveikino su mažųjų minivenų pasauliu ir nėrė į sparčiausiai populiarėjantį – mažųjų SUV – segmentą.

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/ ... d=71349164


Paveikslėlis