Parkavimo sistemos montavimas į Chrysler Voyager
Parašytas: 18 Lie 2012, 21:37
Taigi aprašysiu kaip sekėsi susimontuoti parktroniką į savo Chrysler Voyager. Montavau štai tokią parkavimo sistemą.
Pirmiausia nusiėmiau bamperį, nes už jo prie pat prisiglaudęs balkis. Nuimti visai nesudėtinga atsuki kelis varžtelius ir nusiima.
Nusiėmiau lempą. Prie jos atbulinės eigos laidų reikia jungti užmaitinimą. Lempa nusiima taip pat nesunkiai, du kaištelius reikia ištraukti ir ji išimta. Nereikia bijoti, kad kaišteliai sunkiai traukiasi, tai galima padaryti su replėmis.
Nuėmus lempą skirtingai, nei mazdos MPV lempa visi laidai sueina i jungtį (fiškę), mazdoje kiekvienai lemputei ateina atskiri laidai. Kaip surasti Voyager kurie laidai yra atbulinės eigos, neturint testerio išsprendžiau taip: paėmiau LED lempute ir jungiau nuo fiškes per visus kontaktus, kol užsidegė lemputė. Aišku prieš tai įjungęs atbulinę pavarą
Kas neturės ir tokių priemonių, tai pasakysiu, kad jungiau prie juodo ir šviesiai žalio laido. Laidai jungėsi juodas su juodu ir šviesiai žalias su raudonu. Atrodė taip:
Toliau priėjo eilė bamperyje pragręžti skyles. Man pats nemaloniausias darbas, nepatinka grežioti automobilį . Pagal instrukciją atstumai tarp daviklių rekomenduojami 30-40cm. Kadangi automobilis ne iš mažųjų , tai aš dariau 42cm tarp skylių ir stengiausi kuo aukšiau bamperyje skyles daryti. Gavosi taip:
Uždėjus bamperį pasirodo davikliai vis tiek per žemai, jie atsirėmė į bamperį ir iššoko lauk... Teko prie bamperio įpjauti putplasčio vietas, kad davikliams būtų vietos:
Na ir pabaigai liko pats smagiausias darbas laidus pravedžioti. Parkavimo sensorių laidai į saloną buvo vedami per ventiliacijos angą automobilio kairėje, po bamperiu. Pačias smegenis įstačiau kur statosi keltuvas, ten yra pakankamai vietos:
Daviklių aukštis nuo žemės gavosi toks:
LED ekranėlį pastačiau čia:
O bendras vaizdelis automobilio va toks:
Pirmiausia nusiėmiau bamperį, nes už jo prie pat prisiglaudęs balkis. Nuimti visai nesudėtinga atsuki kelis varžtelius ir nusiima.
Nusiėmiau lempą. Prie jos atbulinės eigos laidų reikia jungti užmaitinimą. Lempa nusiima taip pat nesunkiai, du kaištelius reikia ištraukti ir ji išimta. Nereikia bijoti, kad kaišteliai sunkiai traukiasi, tai galima padaryti su replėmis.
Nuėmus lempą skirtingai, nei mazdos MPV lempa visi laidai sueina i jungtį (fiškę), mazdoje kiekvienai lemputei ateina atskiri laidai. Kaip surasti Voyager kurie laidai yra atbulinės eigos, neturint testerio išsprendžiau taip: paėmiau LED lempute ir jungiau nuo fiškes per visus kontaktus, kol užsidegė lemputė. Aišku prieš tai įjungęs atbulinę pavarą
Kas neturės ir tokių priemonių, tai pasakysiu, kad jungiau prie juodo ir šviesiai žalio laido. Laidai jungėsi juodas su juodu ir šviesiai žalias su raudonu. Atrodė taip:
Toliau priėjo eilė bamperyje pragręžti skyles. Man pats nemaloniausias darbas, nepatinka grežioti automobilį . Pagal instrukciją atstumai tarp daviklių rekomenduojami 30-40cm. Kadangi automobilis ne iš mažųjų , tai aš dariau 42cm tarp skylių ir stengiausi kuo aukšiau bamperyje skyles daryti. Gavosi taip:
Uždėjus bamperį pasirodo davikliai vis tiek per žemai, jie atsirėmė į bamperį ir iššoko lauk... Teko prie bamperio įpjauti putplasčio vietas, kad davikliams būtų vietos:
Na ir pabaigai liko pats smagiausias darbas laidus pravedžioti. Parkavimo sensorių laidai į saloną buvo vedami per ventiliacijos angą automobilio kairėje, po bamperiu. Pačias smegenis įstačiau kur statosi keltuvas, ten yra pakankamai vietos:
Daviklių aukštis nuo žemės gavosi toks:
LED ekranėlį pastačiau čia:
O bendras vaizdelis automobilio va toks: