Arnai, panašu, kad šnekate vardan šnekėjimo. Citroeno pakaba tikrai nėra kieta, kaip tik daugumos auto apžvalgininkų kritikuojama už didelį minkštumą ir svyravimą posūkiuose, bet visur įvardijama kaip komfortiska. Ratų bazė pas picasso yra ilgesnė nei pas zafirą, tad išsireiškimas
Del ilgesnes bazes vaziuoja tolygiau, taip nesokineja atrodo neįtikinamas. Aišku, galėjo tas picassikas ir kietokas pasirodyti, ir straksėti, juk pilna lietuvių kolhozo remontuotų/pagadintų mašinų rieda mūsų keliuose. Bet imant abi mašinas vienodai geros būklės - citrina važiuos minkščiau, nes ir bazė ilgesnė, ir pakabos derinimas prancūziškai minkštas o ne vokiškai standus.
Dėl variklių, aišku 1.6 benzinas yra stipriai per silpnas, iš benzinų asortimento geriausia rinktis 1.8, na o dyzeliai visi pakankamai dinamiški. Gaila neteko pačiam važiuoti su zafira 1.6 varikliu, kuris dar silpnesnis nei citroene stovintis. Nors citrike būna dviejų galingumų 1.6 varikliai, 88 ir 110ag, kai pas zafira 100ag.
Dėl ko sutikčiau, tai dėl vairo padėties, pigokų plastikų, ne visiem priimtinos priekinės panelės, trečios eilės nebuvimo. Nors kai pagalvoji, geriau jokios trečios eilės nei tik vaikams iki dešimties metų tinkama.
Dėl detalių kainų ir prieinamumo, tai nustebtum sužinojęs tikrąją padėtį, o ne garažinių dievų piešiamą, kuri labai gaji dar nuo tų laikų, kai ant marijos žemės pasirodė pirmieji užmušti BX'ai, XM'ai, GS'ai