Puslapis 11

Citroen Xsara Picasso vs Opel Zafira

StandartinėParašytas: 12 Spa 2009, 09:58
Robertas
Nauja dvikova:
Citroen Xsara Picasso vs. Opel Zafira


Paveikslėlis
Paveikslėlis

Praėjusioje dvikovoje Chrysler Voyager IV vs. Renault Espace IV! "ginklai žvangėjo , kraujas liejosi" . Pamatysim, ar šioje dvikovoje taip pat bus karšta.... :)
Privalu :!: lyginti argumentuotai :swear:

Re: Citroen Xsara Picasso vs. Opel Zafira

StandartinėParašytas: 22 Lap 2009, 21:06
Lijana
As atiduočiau balsa uz Zafira, man ji patikimesne, nes Citroenai megsta labiau gesti ;)

Re: Citroen Xsara Picasso vs. Opel Zafira

StandartinėParašytas: 23 Lap 2009, 01:46
Arnas
Neturiu nei vieno. Taciau teko su abiem vaziuoti.
Uz Citroeno vairo jauciausi kaip vaziuociaiu su kokia niva - kietoka pakaba, salono pasmases papigiaja padarytos, neiprasta ir nejauki priekine panele, vairas is vis kaip pas Laza - stovi daugiau gulsciai nei vertikaliai. 1.6 variklis per silpnas ( kam is vis tokius deda?) . Tolimu kelioniu tikrai su juo nedaryciau. Isskyrus visai malonu sedyniu veliura ir versta oda - gero ispudzio nepaliko.
Zafiroje patiko labiau. Del ilgesnes bazes vaziuoja tolygiau, taip nesokineja. Nors labai minksta irgi nera. 1.8 variklis visai pakenciamai vaziuoja, taciau 2.0 butu pats tas. Vairuotojo vieta man pasirode visai patogi ir net maloni. Be to ir 7 vietos kartais gali praversti. Net nekalbu, kad Opelio detaliu gausi bet kur ir dazniausiai uz labai demokratine kaina.
As uz Zafira.

Re: Citroen Xsara Picasso vs Opel Zafira

StandartinėParašytas: 14 Vas 2010, 12:16
kosmoz
Arnai, panašu, kad šnekate vardan šnekėjimo. Citroeno pakaba tikrai nėra kieta, kaip tik daugumos auto apžvalgininkų kritikuojama už didelį minkštumą ir svyravimą posūkiuose, bet visur įvardijama kaip komfortiska. Ratų bazė pas picasso yra ilgesnė nei pas zafirą, tad išsireiškimas Del ilgesnes bazes vaziuoja tolygiau, taip nesokineja atrodo neįtikinamas. Aišku, galėjo tas picassikas ir kietokas pasirodyti, ir straksėti, juk pilna lietuvių kolhozo remontuotų/pagadintų mašinų rieda mūsų keliuose. Bet imant abi mašinas vienodai geros būklės - citrina važiuos minkščiau, nes ir bazė ilgesnė, ir pakabos derinimas prancūziškai minkštas o ne vokiškai standus.
Dėl variklių, aišku 1.6 benzinas yra stipriai per silpnas, iš benzinų asortimento geriausia rinktis 1.8, na o dyzeliai visi pakankamai dinamiški. Gaila neteko pačiam važiuoti su zafira 1.6 varikliu, kuris dar silpnesnis nei citroene stovintis. Nors citrike būna dviejų galingumų 1.6 varikliai, 88 ir 110ag, kai pas zafira 100ag.
Dėl ko sutikčiau, tai dėl vairo padėties, pigokų plastikų, ne visiem priimtinos priekinės panelės, trečios eilės nebuvimo. Nors kai pagalvoji, geriau jokios trečios eilės nei tik vaikams iki dešimties metų tinkama.
Dėl detalių kainų ir prieinamumo, tai nustebtum sužinojęs tikrąją padėtį, o ne garažinių dievų piešiamą, kuri labai gaji dar nuo tų laikų, kai ant marijos žemės pasirodė pirmieji užmušti BX'ai, XM'ai, GS'ai :)