Nezinau kodel, bet greiciausiai is skupumo (arba nezinojimo) nusipirkot ubagiskiausios komplektacijos gerokai nudrozta trumpaji Voyageri su nelabai nusisekusiu pigiausiu varikliu. Cia yra tamstos didziausioji klaida. Todel visi kiti palyginimai netenka prasmes.
Itariu autopiloto ir el. langu jusu Voyageri taip pat nera?
O Espeisas turbut grandas ar ne?
Cia apie bagazines dydi...
Talpa siu masinu ne tokia pati. Salono turis pas Voyageri yra apie 20% didesnis. Zinoma, lyginu trumpa su trumpu, granda su grandu. Irodyta turio varzybose per Lietuvos minivenu suvaziavima. Siuo poziuriu Voyageriui apskritai nera konkurentu.
Soninese Voyagerio stumdomose duryse nera atidaromu langu..hm, taip tai sioks toks trukumas, taciau yra elektrines galines fortkes. Be to, ant lubu dar yra atskiras kondicionierius vidurinei ir galinei eilems. Aiii... pas jus ju nera...
O kaip sekasi supermarketu ar kiemo aikstelese su Espeiso soninemis ATIDAROMOMIS I SONA durimis, ypac kai grizti is parduotuves su dideliais krepsiais ?
Pas normalu Voyageri nekalbant, kad jos yra STUMDOMOS, buna dar ir elektrines (kaip ir bagazines dangtis)....neapsakomas patogumas. Mano zmona (ir ne tik) jomis tiesiog zavisi.
Va ant paneles tikrai beveik nieko nepasidesi. Trukumas. O gal ne?... Be to yra daiktadeze paneles centrines konsoles apacioje.
Patikslinkit ko lauzynuose neina rasti? Pazadu rasti praktiskai bet ka per 1 diena.
Voyagerio vidurines sedynes (tiksliau suola, toki kaip pas jus) taip pat galima apsukti i priesinga puse ir pasidaryti "prieglobsti kompanijai"
. O taip pat "sedynes lengvai issiima ir ysideda o isimtos gali puikiai tarnauti ir kaip kede. "
Ekonomiskumas. Dekit dujas i Voyageri ir jusu 2.4 variklio vaziavimo sanaudos bus tokios pacios kaip dyzelinio Espeiso. Gal Voyagerio net truputi mazesnes.
p.s. beje, valytuvus atsinaujinti su "Champion" gumelemis kainuoja ~16 Lt
Ateiciai