ldalius (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Su dirbančiu eberšpecheriu variklis dirbdamas su apkrova pasiekia 90 laipsnių per 5-6 nuvažiuotus km, o jei per visą miestą tiek km nėra???
Juk tuose paminėtuose minivenuose stovi golfo variklis su 40 procentu didesniu aušinimo skysčio kiekiu. Netgi golfą su veikiančiu termostatu užkurk ryte ir duok jam karksėt tuščia eiga - po pusvalandžio darbo labai abejoju ar bus temperatūra nors 60, o sharanui nei 40 nebus prie -10.
Golfas ar audi a4 ar passat su tais pačiais varikliais ir 5-6 litrais antifrizo važinėja net žiemą su pasiekta 80-90 laipsnių temperatūra ir nėra juose nei jokių webastų, nei papildomų šildytuvų pakaitinimo žvakių pavidale aušinimo sistemoje, o va sharanas jau turėdamas 9 ar 10 litrų antifrizo, plius per dugną einančius neizoliuotus vamzdžius (kurie puikiai šildo mūsų gamtą) net savęs nebesugeba susišildyt. Ir keisk nekeitęs termostatus, nes mažasis aušinimo ratas ratas yra sudubliuotas atvirais vamzdžiais per dugną su antru pečiumi bagažinėje.
, tačiau visvien žiemą trys broliai vienatūriai sharan/galaxy/alhambra važinėjant trumpais atstumais su šiluma salone ir stabiliai laikoma darbine variklio temperatūra nedraugaus.
Tai gal verta tuos vamzdžius apšiltinti? ,pastatyti cirkuliac. siurblį ,webastą pajungti per taimerį, jungiklį ar nuo signalizacijos pulto. Ir jeigu jau reikia šiltai tuos 5 km pavažiuoti, tai pusvalandį pašildyti variklį? Ta webasta ima vos 0,3 l/val
Spėju, kad dyzeliai audi su golfu irgi nespėja įšilti per keletą km.