Toyota Corolla Verso
Parašytas: 26 Geg 2009, 14:44
Toyota Corolla verso pagal savo klasę priskiriama vidutiniams vienatūriams. Artimiausi konkurentai būtųOpel Zafira, Renault Grand Scenic II , Mercedes-Benz Vaneo, VW Touran.
Vienatūris Corolla Verso yra dviejų komplektacijų Terra ir Sol. Abejose komplektacijose yra, ABS, kondicionierius ( Sol komplektacijoje Klimato kontrolė) šildomos sėdynės, daugiafunkcinis vairas. Svarbus pirkėjams dalykas, saugumas, todėl net pigiausioje "Corolla Verso" versijoje yra 9 saugos oro pagalvės. Ne tik jau įprastos tapusios priekinės, šoninės, užuolaidinės, bet ir pirmą kartą šioje klasėje - vairuotojo keliams. Apstu ir kitos modernios saugumą didinančios įrangos.
"Toyota" specialistai teigia, kad tarp vienatūrių 7-viečiai sudaro 30% ir jų dalis išaugs iki 50%. Tad "Corolla Verso" tapo septynvietė - atsirado trečia eilė sudedamų sėdynių (tinkama tik mažiems keliautojams ir vaikams). Patogu, kad nereikia jos montuoti ar išmontuoti, tereikia sulankstyti (galima visas 5, tai daryti labai nesunku) ir atsiranda erdvė bagažui. Reikia pažymėti, kad nuleistos sėdynės sudaro vientisą plokštumą, tuo labai giriasi japonų konstruktoriai. Šiam mechanizmui sugalvojo net pavadinimą "Toyota Easy Flat-7"
Kėbulo pasipriešinimo orui koeficientas mažiausias klasėje - 0,30, tad mašina labiau taupo degalus.
Vietoj įprasto metalinio raktelio - vis labiau įsigalintis automobilių pramonėje pailgas daugiafunkcis plastikinis pultelis, kurį, varikliui užvesti, dar tenka įdėti į specialią ertmę šalia vairaračio (be to, dar reikia paspausti apvalų mygtuką).
Salone - geros medžiagos, puiki surinkimo kokybė, viskas aišku ir tikslu. Ypač elegantiškai atrodo ant matinio stiklo sugraduota skalė. Apdailai pasirinktas metalas tik labiau pabrėžia mašinos vertę, modernumą, o visuma patvirtina garsiojo Vokietijos autoklubo ADAC narių aukštus "Toyota" mašinų kokybės įvertinimus.
Tik stebina prietaisų skydelio korpuso kietumas - dauguma automobilių gamintojų juos keleivių saugumo sumetimais gamina iš minkšto plastiko, kad šie sušvelnintų galvos smūgį.
Naujiena keleiviams priekyje galima ijungti arba išjungti oro pagalves, tai padaryta vežant mažus vaikus.
Vairo kolonėlė turi dvigubą reguliavimą aukštyn-žemyn, pirmyn-atgal, tai suteikia daugiau komforto vairuotojui. Važiuoti su Corola malonu važiuoklė tvarkingai surenka duobes, o garso izoliacija praktiškai nepraleidžia jokių garsų į vidų.
Automatinis pavarų perjunginėjimas keistokas, vėluoja persijunginėti pavaros. Corolla verso tampa kaip bulius ir nežinai ar šoks į priekį , ar stovės.
"Corolla Verso" gaminama japonų gamykloje Turkijoje. Bendrovės atstovai teigė, kad pagal kokybę ten renkamos mašinos net pirmauja "Toyota" grupėje (toks lygis pasiektas per dvejus metus).
Baltijos šalyse vienatūriai sudaro apie 8% naujų automobilių, didėja kompaktinės klasės vienatūrių paklausa, o vidutinės klasės modelių - sustojo.
Corolla Verso 1.6 Galia, AG/KW/aps.per min. 110/82/6000
Corolla Verso 1.8 Galia, AG/KW/aps.per min. 135/101/6000
Corolla Verso 1.8 Auto Galia, AG/KW/aps.per min. 135/101/6000
Corolla Verso 2.0 D-4D Galia, AG/KW/aps.per min. 90/67/4000
Gal kam bus naudinga nuoroda Toyota Corolla Verso nuo 2004m. manualo parsisiuntimui. Rusu kalba.
http://letitbit.net/download/81740.888c ... so.7z.html
Jei parsisiusto failo pavadinimo gale po tasko turesite xxxxx.7z.html, pervardinkite i xxxxx.7z. Jei turesit xxxxx.html, pervardinkit i xxxxx.7z. Sekmes!