Puslapis 11

Fiat Scudo

StandartinėParašytas: 29 Lap 2008, 01:11
modernas2006
Paveikslėlis
Nuomonės apie šį auto :)

Re: Fiat Scudo

StandartinėParašytas: 29 Lap 2008, 12:51
jokaz
Panasus i Mercedes Benz Vito

Re: Fiat Scudo

StandartinėParašytas: 29 Lap 2008, 15:04
modernas2006
:D Kur tau :D Priekis visiškai kitoks :D
Paveikslėlis

Re: Fiat Scudo

StandartinėParašytas: 30 Lap 2008, 11:06
jokaz
modernas2006 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE')))::D Kur tau :D Priekis visiškai kitoks :D
Paveikslėlis


Tai gal tau golfas trecias panasesnis?

Re: Fiat Scudo

StandartinėParašytas: 19 Bal 2009, 18:46
wyge556
Man tai atrodo kad visi vienaturiai turi panašumu :lol: bet šitas fiat'as man atrodo kaip važinėjantis lygintuvas :lol:

Re: Fiat Scudo

StandartinėParašytas: 19 Bal 2009, 20:43
Robertas
Neblogai palyginai "Lygintuvas" :D

Re: Fiat Scudo

StandartinėParašytas: 24 Rgp 2009, 10:31
Saliamka
Ar kas nors turi ziniu apie senesni modeli?
Kaip ju benzininis variklis ar pakanka jo?

Re: Fiat Scudo

StandartinėParašytas: 03 Rgs 2009, 20:28
Robertas
Čia citata apie naujajį Fiat Scudo 2008m.

Vienas patraukliausių atnaujintojo "Fiat Scudo" bruožų yra tai, kad jis idealiai suderina lengvojo automobilio techninius parametrus, judrumą ir komfortą su lengvojo komercinio automobilio funkcionalumu - krovinio talpa, pakrovimo ir iškrovimo patogumu bei produktyvumu.

Šis apdovanojimas patvirtina, kad pažangūs techniniai sprendimai, pritaikyti naujajame "Fiat Scudo", atitinka aukštus šių dienų reikalavimus. "Fiat Scudo" su pneumatine pakaba turi porą labai svarbių privalumų, lyginant su automobiliais, kuriuose sumontuota įprastinė spyruoklinė pakaba. Tai -mažesnis automobilio aukštis (jis tesiekia 1,89 m) ir žemesnis pakrovimo slenkstis (tik 49 cm).



Ekspresyvaus ir kiek agresyvoko dizaino "Fiat Scudo" pasižymi itin plačiomis šoninėmis ir galinėmis durimis ir racionaliai išplanuotu krovinių skyriumi. Automobilio važiuoklės bazė gali būti 3 m arba 3,12 m, atitinkamai skiriasi ir kėbulo ilgis (4,80 m ir 5,13 m) bei krovinių skyriaus ilgis ( 2,25 m ir 2,58 m). Galimybė užsisakyti automobilį su paaukštintu stogu dar labiau išplečia pasirinkimą. Krovinių skyrius gali būti trijų skirtingų tūrių – 5, 6 ir 7 kub. m.

Be to, "Fiat Scudo" gama apima ir versijas, pritaikytas keleiviams vežti: "Combi Standart" (5-9 sėdimos vietos plius krovinių skyrius), "Panorama Family" (didesnėms šeimoms bei kelionėms) ir "Panorama Executive" (viešbučių ir aukšto lygio renginių svečiams pervežti).

"Fiat Scudo" saugumą užtikrina speciali kėbulo konstrukcija su skirtingo atsparumo išoriniams smūgiams zonomis, saugos oro pagalvė vairuotojui (standarte), ABS su integruotomis EBD ir HBA sistemomis, kurios didina automobilio efektyvumą ir gerina jo valdymą, bei kitos saugos sistemos.

Automobilyje montuojami dyzeliniai varikliai: ekonomiškasis 90 AG 1,6 l "Multijet" bei du 2,0 l turbodyzeliai - 120 AG "Multijet" bei 136 AG išvystantis "Multijet Power" agregatas. Be to, turbodyzeliniai varikliai derinami su 6 laipsnių pavarų dėžėmis. Visi varikliai pasižymi mažomis degalų sąnaudomis bei žemais eksploatacijos kaštais, techninio aptarnavimo intervalai sudaro 30 tūkst. km.