Puslapis 11

Renault Avantime V6

StandartinėParašytas: 15 Sau 2010, 11:01
Robertas
Gamybos metai 2003
Paveikslėlis
VAŽIAVIMO ĮSPŪDŽIAI. Šviesu! Ramu! Dvi valandos praleistos šioje avangardinėje karietoje gerokai atpalaidavo. Kelyje ją lenkė nutrūktgalviai BMW “trečiukai”, pasipūtėliai golfai, tačiau visai nesvarbu. Kelionė tokiu erdvėlaiviu prilygsta procedūroms sveikatingumo centre, tad galutinį jos tašką pasiekėme pailsėję ir atsipalaidavę. Kodėl tiek nedaug žmonių tai suprato ir įvertino? Avantime, būdamas pusiau vienatūriu ir pusiau autobusiuku, nepamirštant dar ir kupė bruožų, nuo 2001 iki 2003 metų penkiolikoje senųjų ES šalių atrado tik 8271 pirkėją. Daugiausiai tai buvo prancūzų menininkai. Automobilio koncepcija gal iš tiesų buvo per daug futuristinė: iš Espace vienatūrio “pasiskolinta” platforma, ant kurios sukonstruotas įdomios formos galine dalimi, panašia į paukščio uodegą, išsiskiriantis kėbulas ir dvejos itin plačios (1,40 m) pločio durelės, per kurias į automobilio galą lengvai įsėda net stamboki suaugę žmonės. Automobilis, kurio ilgis 4,64 metro, neturi centrinio statramsčio, šoniniai langai sudaro nepertraukiamą visumą, o per visą lubų ilgį – stiklinis stogas. Stebuklingas virš galinio vaizdo veidrodėlio esantis mygtukas atidaro visus langus. Tokią automobilio koncepciją reikia pamėgti ir prie jos priprasti. Tiesa, Avantime automobiliu greitai geriau nevažinėti. Aukštesniosios klasės Renault modeliai primena lengvos klasės sklandytuvą. Skintis kelią per tankias didmiesčių džiungles ši mašina visai netinkama. Ar galima ja taupiai važiuoti? Nelabai. Net ir nespaudžiant greičio pedalo, V6 variklis 100 km kelio ryja per dešimt litrų A-95 benzino.

MŪSŲ NUOMONĖ. Avantime – tai automobilis tiems, kurie jau senai atrado save, sukūrė savo įvaizdį ir jiems nereikia kažko itin ypatingo savo išskirtinumui pabrėžti. Galime lažintis, kad po 15 ar 20 metų automėgėjai ieškos geros būklės Renault Avantime egzempliorių, ypač varomų benzininio V6 variklio bei turinčių automatinę pavarų dėžę. Radę tokį egzempliorių jie be galo džiūgaus ir nepigiai už mokės. Na, o prieš įsigyjant šią retenybę, patartina atkreipti dėmesį į tai, kas jame buvo remontuota. Pakeisti V6 variklio dirželį siaubingai brangu. Be to, tai užtrunka vienuolika (!) valandų, o valandinis įkainis firminiame servise – per 130 Lt. Tad suskaičiuoti, kiek tai kainuos – itin paprasta.


Paveikslėlis

Tai nervina

APDAILA. Avantime buvo gaminamas kartu su kitu retu modeliu – Matra. Iš pradžioje dėl to nukentėjo jo kokybė. Durelių, sveriančių 60 kg, uždarymo mechanizmas yra labai sudėtingas. Vien tik dėl jo šis modelis debiutuoti rinkoje pavėlavo metais nei buvo planuota. Pirmųjų Avantime modelių apdaila buvo tokia prasta, kad “Renault” vadovai kai kuriuos darbuotojus pasiuntė į tobulinimosi kursus. Apdailos kokybė pagerėjo tik 2002 metais, pradedant 2800-uoju gamykliniu numeriu. Kadangi Avantime sukonstruotas ant Espace platformos, jis turi tuos pačius trūkumus: išklibusi priekinė pakaba, per jautri vairo sistema. Abejų Avantime durelių atidarymo mechanizmai greitai dyla. Siūlome nesusigundyti egzemplioriais, komplektuojamais su dyzeliniu V6 3.0 varikliu, kurio tiekėjas yra “Isuzu” koncerno – jis siaubingai genda.

Šaltinis: autobild.lt