Puslapis 11

Naujasis “Fiat Doblo” 2010

StandartinėParašytas: 09 Gru 2009, 15:08
Robertas
2010-ųjų metų sausio mėn. tarptautinei visuomenei bus pristatytas naujasis „Fiat Doblo”. Iki šiol labiausiai garsėjusiame savo krovininėmis charakteristikomis, atnaujintame „Fiat Doblo” variante akcentuojami stiliaus elementai bei technologijos, užtikrinančios mažesnes degalų sąnaudas ir mažesnę aplinkos taršą, kas itin aktualu asmeninės paskirties automobiliams.

„Fiat Doblo” sukurtas ant naujos platformos – jo ratų bazė yra 172 mm ilgesnė ir dabar sudaro 2755 mm. Tai didžiausias rezultatas klasėje, kuris suteikia papildomos erdvės tiek keleiviams, tiek kroviniui.

Atnaujinto „Fiat Doblo” variklių gama numatoma labai plati. Pirmiausia rinkai bus pateikti trys dyzeliniai Multijet agregatai, išvystantys 90, 105 ir 135 AG, bei benzininis 95 AG variklis. Vėliau variklių šeimą papildys Natural Power technologijos variklis, naudojantis suslėgtas gamtines dujas (CNG) ir benziną, o taip pat dar vienas dyzelinis variklis su automatizuota Dualogic pavarų dėže. Visi varikliai atitinka „Euro 4” arba „Euro 5” reikalavimus aplinkos taršai ir pasižymi mažais eksploatacijos kaštais.
Paveikslėlis
Atnaujinto automobilio asmeninė versija yra skirta patogiai keliauti kompanijoje iki 7 žmonių, o jos bagažo skyriaus talpa – iki 790 l . Automobilio išorė tapo daug elegantiškesnė, o interjeras funkcionalus ir maksimaliai pritaikytas tam, kad dėmesys būtų nukreiptas į kelią – galima naudotis automatine klimato kontrolės sistema, kelionės kompiuteriu, informatyviu „Blue&Me Tom Tom” navigatoriumi. Be to, „Fiat Doblo” su 1.3 l Multijet 90 AG varikliu gali pasigirti, jog šio automobilio CO2 emisija yra mažiausia klasėje – tik 129 g/km.
Paveikslėlis
Tuo tarpu naujasis Fiat Doblo Cargo (nuotraukoje) pasižymės rekordiniais matmenimis savo klasėje: krovinių skyriaus ilgis gali siekti 2,20 m, atstumas tarp ratų arkų padidėjo iki 1,23 m. Dėl to krovinių skyriaus tūris „paaugo” 0,2 m3 ir dabar, priklausomai nuo pasirinkto kėbulo tipo, talpina 3,4 arba 4,2 m3 krovinio, o keliamoji galia išaugo net 150 kg – iki 1000 kg. Automobilis labai ekonomiškas – 1.3 l Multijet variklio degalų sąnaudos vos 4,8 l/100 km, o su pilnu baku jis gali nuvažiuoti net 1250 km.
Paveikslėlis
Optimalią automobilio dinamiką, sukibimą su kelio danga, esant įvairiausioms oro sąlygoms, užtikrina tokie inovatyvūs technologiniai sprendimai, kaip naujo „bi-link” tipo galinė pakaba bei elektroninės kontrolės sistemos ABS, EBD, ESP, Hill Holder ir kitos.

Kėbulų gama taip pat išplėsta. Be jau įprastų trumposios ir ilgosios ratų bazės bei paaukštinto krovininių (van) ir trumposios ratų bazės 5-viečio combi versijų, bus galima rinktis ir ilgosios ratų bazės combi bei du visiškai naujus kėbulus. Tai – trumposios ir ilgosios ratų bazės versijos, pritaikytos greitam perdirbimui į automobilį su specifiniais poreikiais, pavyzdžiui, įrengiant automobilius su šaldymo kameromis.

Naująjį „Fiat Doblo” Lietuvoje bus galima išbandyti jau pavasariop. Informacijos apie automobilio kainą gamintojas kol kas nepraneša.

autobild.lt

Paveikslėlis