Puslapis 11

Volkswagen Touran

StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 23:38
jokaz
Volkswagen Touran sukurtas penktos kartos Golf modelio bazėje. Touran yra manevringas ir skirtas mėgstantiems keliauti mobiliems žmonėms. Jis nepamainomas tiek mieste, tiek ilgesnėse užmiesčio kelionėse. Juo galima patogiai važiuoti penkiese, o reikalui esant - ir septyniese.

2006 m. pabaigoje vienatūris Touran modelis buvo atnaujintas tiek išoriškai, tiek techniškai. Pasikeitė priekinės ir galinės dalies dizainas, papildyta spalvų ir salono apdailos medžiagų gama, atsirado naujos modernios papildomos įrangos, šiek tiek pasikeitė prietaisų skydelio išvaizda.
„Touran” vienatūris – pirmasis „Volkswagen”automobilis, kuriame įkūnyta išskirtinė techninė naujovė – „Park Assist” (statymo pagalbos) sistema, automatiškai surandanti vietą aikštelėje ir padedanti į ją pastatyti automobilį per keliolika sekundžių.

Išskirtiniai antrosios kartos „VW Touran“ bruožai – blizgančios chromo radiatoriaus grotelės, naujas buferis ir stilingi žibintai, kurie gali būti ir su biksenoninės šviesos prožektoriais, pasisukančiais pagal posūkio trajektoriją ir primenančiais „Eos” modelio „žvilgsnį”. Galinė vienatūrio dalis taip pat išsiskiria į akį krintančiais naujais žibintais ir analogiškai kaip priekinės dalies modifikuotu buferiu.

Naujasis „VW Touran” išsiskiria ir daugybe modifikuotų interjero elementų, ir dar didesniu kiekiu nei pirmtako serijinės įrangos komponentų.

Dar vienas „VW Touran” privalumas – trys antrosios eilės ir dvi trečiosios eilės keleiviams skirtos sėdynės. Visos šios sėdynės lengvai ir patogiai transformuojasi ir tokiu būdu sudaro galimybę padidinti kroviniams skirtą erdvę iki 1989 litrų tūrio.
Paveikslėlis

Kėbulo tipas Minivenas arba vienaturis



Manualas: http://depositfiles.com/ru/files/5180860

Re: Volkswagen Touran

StandartinėParašytas: 09 Bal 2009, 21:22
Robertas
Statymo pagalbininkas

Naujausių technologijų pritaikymo pavyzdys – „VW Touran” statymo sistema „Park Assist” padės vairuotojui surasti laisvą vietą stovėjimo aikštelėje ir pastatyti į ją automobilį. VW sukurta sistema įsijungia paspaudus vieną mygtuką. Važiuojant ne didesniu nei 30 kilometrų per valandą greičiu jautrusis elementas fiksuoja iš dešinės ir kairės visas lygiagrečiai su važiavimo kryptimi esančias tuščias vietas stovėjimo aikštelėje.

Valdymo prietaisas pats apskaičiuoja idealų įvažiavimo kelią. Įjungus atbulinę pavarą, vienatūris per 15 sekundžių įvažiuoja į tuščią stovėjimo aikštelės vietą. Vairuotojui per visą statymo laiką tereikia tik spausti akceleratoriaus pedalą ir stabdyti, o vairavimą perima naujoji „VW Touran” įranga.

Galingi varikliai

Nuo 2007 m. pavasario į „VW Touran” vienatūrius pirmą kartą bus pradėti montuoti ir galingiausi benzininiai varikliai, turintys dvigubą oro įpūtimo technologiją ir pasiekiantys 125 kW/170 AG. Šis sportiškas ir ekonomiškas VW atstovas turės serijinę DSG transmisiją su dviguba sankaba.

O šį rudenį rinkoje startuos „Touran” su 1.4 TSI varikliu, pasiekiančiu 103 kW/140 AG ir DSG pavarų perdavimo mechanizmu, pirmą kartą panaudotu „Golf GT”. „Touran” su šiuo varikliu gali pasiekti maksimalų 198 km per val. greitį, o jo vidutinės degalų sąnaudos – tik 7,5 l/100 km. Platus ir dyzelinių jėgos agregatų panaudojimo spektras. Tai TDI varikliai, pasiekiantys 66 kW/ 90 AG, 77 kW/105 AG, 103 kW/140 AG ir 125 kW/170 AG.

Dar viena „Touran“ vienatūryje pritaikyta naujovė – visi TDI ir TSI varikliai nuo 77 kW/105 AG gali būti naudojami su dvigubą sankabą turinčia DSG transmisija, ji, pasak daugelio ekspertų ir specialistų, gali būti sportiškiausios ir ekonomiškiausios automatinės transmisijos pasaulyje etalonu.

Populiariausias vienatūris

2003 m. pristatytas pirmosios kartos atstovas tapo populiariausiu vienatūriu Vokietijoje (per mėnesį realizuojama po 8000 automobilių). Europoje „Touran” priskiriamas prie labiausiai perkamų modelių ir užima 11 proc. rinkos dalies savo klasės segmente. Populiarumą užtikrina ne tik aukščiausia kokybė, naujos medžiagos, serijinė saugos įranga, bet ir nedidelė kaina.

„Touran” nepasiekiamas konkurentams ne tik dėl plataus variklių ir transmisijų spektro, bet ir dėl daug didesnės vidaus erdvės. Dėl šių kriterijų „Touran” tapo populiariausiu visureigiu asmeniniam ir tarnybiniam naudojimui.

Re: Volkswagen Touran

StandartinėParašytas: 09 Bal 2009, 21:52
Robertas
Saugus parkingas


Re: Volkswagen Touran

StandartinėParašytas: 14 Rgs 2009, 22:29
Robertas
VW Touran vis dar puikus pavyzdys kitiems vienatūriams, tačiau tai brangiausias testo automobilis. Touran gaminamas jau šešerius metus. Po variklio dangčiu burzgia tas pats senas dyzelinis motoras, o trečios eilės sėdynės papildomai kainuoja 2407 Lt. Į neviltį pirkėjus gali varyti ir tai, kad Touran kaina (nuo 87 528 Lt) didžiausia tarp šio testo dalyvių.

Tačiau piniginius reikalus palikus nuošalyje tenka pripažinti, kad Touran – harmoningiausias tarp šio ketverto. Penkiaviečiame vienatūryje puikiai įsitaisys suaugę žmonės, į 695 l tūrio bagažinę tilps daug bagažo, o salono dizainas, nors ir atrodo nuobodžiai, tačiau yra funkcionalus ir papuoštas kokybiškomis medžiagomis.

Iš miegų pažadintas dyzelinis motoras suriaumoja ganėtinai šiurkščiai, tačiau pajudėjus iš vietos šis trūkumas akimoju išgaruoja. Touran žvaliai iriasi į priekį ir vidutiniškai sudegina tik 6,5 l dyzelino. Pakaba ganėtinai standi, tačiau kieta jos tikrai nepavadinsi.

Re: Volkswagen Touran

StandartinėParašytas: 25 Lap 2009, 15:55
Ramunas
kas ka berasytu, bet kas vazineja siuo modeliu, kito turbut neiesko?

Re: Volkswagen Touran

StandartinėParašytas: 21 Vas 2010, 17:03
Klaustukas
Na ir kokie atsiliepimai apie si automobili? Verta atkreipti demesi i touran ar ne? :) Laukiu komentaru ir nuomoniu.

Re: Volkswagen Touran

StandartinėParašytas: 06 Geg 2010, 14:55
volkswagenas ;)
sveiki turiu si viena turi jau vienerius metus ir tikrai nesiruosiu keist i koki nors kita automobily seip auto keisdavau pora i metus o sio atrodo niekad neparduosiu tikrai puikus automobilis daug vietos salone isvaizdus kokybiskas labai manevringas mieste jai kam reiks informacijos apie si automobili klauskit. ;)

Re: Volkswagen Touran

StandartinėParašytas: 18 Bir 2012, 18:42
gear
noreciau suzinoti turetoju nuomones....koks varikliukas geriausias siam modeliui....kokios bedos kamuoja tourana?....kokia deze rinktis automatine ar mechanine?...rinktis 6 vietu ar 7? touranu turetojai pasidalinkit info... :clap:

Re: Volkswagen Touran

StandartinėParašytas: 19 Bir 2012, 07:59
romas
gear (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):noreciau suzinoti turetoju nuomones....koks varikliukas geriausias siam modeliui....kokios bedos kamuoja tourana?....kokia deze rinktis automatine ar mechanine?...rinktis 6 vietu ar 7? touranu turetojai pasidalinkit info... :clap:


pats is Kauno?

jei ka, skambtelk man, duociau abieju savininku tel nr.paporintu kiekvienas is savo varpines...

868118135

Re: Volkswagen Touran

StandartinėParašytas: 18 Kov 2014, 17:44
Sieras
beabejo Touranas vienas is geriausiu nedideliu vienatuiu variantu. bet kiek teko girdeti turi ir trukumu... labai zema masina (kalbu apie Touran iki 2007m.), salono plastmases laikui begant pradeda barsketi, sunku rasti gera varianta nes daug situ masinu atvaziuoja pas mus jau atididrbe savo resursa TAXI paslaugose europoje, garso izoliacija irgi slubuoja... nezinau kiek cia yra tiesos, noretusi isgirsti daugiau nuomoniu apie sio automobilio trukumus, kuriuos aisku turi bet koks automobilis. :!: