prisiminiau dar vieną atvejį kelių metų senumo.
Skambina vienas pažistamas ir sako, kad jo kolegei niekas neranda bėdos su mašina (buvo lygtai audi B4) Sako važiuoklė ideali, ratai tiesūs ir perbalansuoti vos ne kiekvienoj remonto įmonėj ir niekas neberanda kur ieškot galų, o bėda, kad važiuojant purto vairą. Na sakau, jei nerasiu bėdos, tai neimsiu nei cento, o jei rasiu - sutarsim
Atvažiuoja moteriškė ir iš kart sako - niekas nerado ir tu nerasi. Sėdu prie vairo , pradedu važiuot ir akurat vairą vibruoja.
Pasikeliu mašiną, ratai sukasi tiesiai, pakabą ištampau nei prie ko prkibt, pusašiai irgi sukasi lygiai. Užkuriu variklį ir suku ratus su pavara - viskas normos ribose. Sakau, sorry, bet tikrai nežinau ko ieškot ir išvarau mašiną iš savo garažo. Grižtu į vidų ir netyčia užkliuvo akis ant grindų likusiose priekinių ratų vėžose, kurios liko ant betono susikaupusio smėlio ir dulkių. Vienas ratas paliko tiesią vėžę, o kitas paliko su vienoje vietoje pavingiavimu. Išėjęs laukan stumu mašiną ir akurat - šitas ratas kai gavęs mašinos svorio apkrovą vienoje vietoje suvingiuoja padanga dėl trūkusio viduje kordo. Nuimu ratą - suk kaip nori, bet padanga tiesi, tik uždėjus ant mašinos ir mašiną nuleidus - vėl vingiuoja vienoje vietoje beveik 1 cm. O padangos buvo apynaujės
Uždėjau atsarginį jos ratą - vairas važiuojant stovi kaip styga.
Taip isigijau dar vieną pastovią klijentę (aišku jau dabar mašina kitokia)