Puslapis 1419

Re: VW Sharan 1996m.-2000m.

StandartinėParašytas: 28 Rgp 2015, 22:14
ldalius
apie rezonansą esi girdėjęs?

Abu ratus pakėlus gali būt kad visvien tik vienas suksis kažkuris, kuriam bus lengviau. Geriau po vieną

Re: VW Sharan 1996m.-2000m.

StandartinėParašytas: 28 Rgp 2015, 22:30
ldalius
prisiminiau dar vieną atvejį kelių metų senumo.

Skambina vienas pažistamas ir sako, kad jo kolegei niekas neranda bėdos su mašina (buvo lygtai audi B4) Sako važiuoklė ideali, ratai tiesūs ir perbalansuoti vos ne kiekvienoj remonto įmonėj ir niekas neberanda kur ieškot galų, o bėda, kad važiuojant purto vairą. Na sakau, jei nerasiu bėdos, tai neimsiu nei cento, o jei rasiu - sutarsim
Atvažiuoja moteriškė ir iš kart sako - niekas nerado ir tu nerasi. Sėdu prie vairo , pradedu važiuot ir akurat vairą vibruoja.

Pasikeliu mašiną, ratai sukasi tiesiai, pakabą ištampau nei prie ko prkibt, pusašiai irgi sukasi lygiai. Užkuriu variklį ir suku ratus su pavara - viskas normos ribose. Sakau, sorry, bet tikrai nežinau ko ieškot ir išvarau mašiną iš savo garažo. Grižtu į vidų ir netyčia užkliuvo akis ant grindų likusiose priekinių ratų vėžose, kurios liko ant betono susikaupusio smėlio ir dulkių. Vienas ratas paliko tiesią vėžę, o kitas paliko su vienoje vietoje pavingiavimu. Išėjęs laukan stumu mašiną ir akurat - šitas ratas kai gavęs mašinos svorio apkrovą vienoje vietoje suvingiuoja padanga dėl trūkusio viduje kordo. Nuimu ratą - suk kaip nori, bet padanga tiesi, tik uždėjus ant mašinos ir mašiną nuleidus - vėl vingiuoja vienoje vietoje beveik 1 cm. O padangos buvo apynaujės
Uždėjau atsarginį jos ratą - vairas važiuojant stovi kaip styga.
Taip isigijau dar vieną pastovią klijentę (aišku jau dabar mašina kitokia) :D

Re: VW Sharan 1996m.-2000m.

StandartinėParašytas: 03 Rgs 2015, 08:21
ValdasM
Gal kam teko susidurti, situacija tokia: uzgesinus varikli, kai jis pasiekes darbine temperatura isijungia vnetiliatorius ir uzgesintai masinai jis dirba dar kokia minute, ir ka pastebejau arba sutapimas arba prie to paties, salta kuriant nebesikuria is puse apsukimo reikia pasukt, bet neilgai. Gal kas susidures?Daviklis gal temperaturinis, bet skydelyje rodo gerai temperatura, kaip ir seniau-nebludyja.

Re: VW Sharan 1996m.-2000m.

StandartinėParašytas: 03 Rgs 2015, 09:04
ldalius
jeigu daviklis radiatoriuje bus įkaitęs iki 95 laipsnių, tai ventiliatorius suveiks nesvarbu ar degimas ijungtas ar ne.

dėl kito dalyko, tai ką matai skydelyje toli gražu nereiškia, kad tą patį mato variklio kompas, nes daviklis turi dvi poras kontaktų, o dėl kūrimosi jau kita kalba ar daviklis blogus parodymus duoda ar ECU programa grybauja karštam startui.

Reik jungtis kompą ir žiūrėt 7 grupę temperatūras

Re: VW Sharan 1996m.-2000m.

StandartinėParašytas: 03 Rgs 2015, 09:15
ValdasM
Na bet kaltas bus temperaturinis daviklis G2/G62 arba ventiliatoriaus rele, ar dar kazkas gali?Kompa pajungus aisku viskas butu matyt?

Re: VW Sharan 1996m.-2000m.

StandartinėParašytas: 03 Rgs 2015, 09:20
ldalius
negaliu garantuot, kad ventiliatoriaus rėlę mato kompas

Re: VW Sharan 1996m.-2000m.

StandartinėParašytas: 03 Rgs 2015, 09:23
ldalius
yra dar vienas temperatūrinis daviklis kuris stovi šlangoje kur eina į radiatoriaus viršų ir niekada neteko nei jo čiupinėt, nei suprast kam jis skirtas

Re: VW Sharan 1996m.-2000m.

StandartinėParašytas: 03 Rgs 2015, 09:27
ValdasM
O sharane kurioje vietoje tas temperaturinis daviklis 4 kontaktu stovi?Ji keiciant reikia antifriza isleisti?

Re: VW Sharan 1996m.-2000m.

StandartinėParašytas: 03 Rgs 2015, 09:30
ldalius
ValdasM (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):O sharane kurioje vietoje tas temperaturinis daviklis 4 kontaktu stovi?Ji keiciant reikia antifriza isleisti?

G62 stovi plastikiniame trišakyje, kur išeina iš galvutės storoji šlanga į radiatorių. Antifryzą nuleisk šiek tiek reikia

Re: VW Sharan 1996m.-2000m.

StandartinėParašytas: 03 Rgs 2015, 09:35
ValdasM
Tai reziume, jis teoriskai gali buti kaltininkas, kad jungiasi ventiliatorius, nors skydelyje ir gera temp.rodo, kaip suprantu taip?Kitu kaltininku kaip ir nelieka?Brangus tas G62?
Dar atlikau eksperimenta, kai ventiliatorius isijunges (jungiasi cia pagrindinis, ne kondicionieriaus ventiliatorius) atjungiau ta fiske nuo G62 ir ventiliatorius nustojo suktis iskart, tik atgal pajungus vel pradejo suktis, o pasirodo ventiliatorius sukasi ir tik uzvedus masina tik as negirdejau to.