ldalius (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):1. Pirmiausia išsivalykite savo isiurbimo kolektorius nuo ten priaugusio marmalo, kurio rasite tikrai nemažai kas irgi nuo oro bado mažina variklio galią
2. EGR būtina dėt metalinę plokštelę ir pageidautiną ne plonesnę kaip 3mm, nes plona skarda greit pradegs ir nenoriu spėliot, kas pateks į cilindrus o po to ir į turbiną. Nereikia niekur nieko ieškot - tą plokštelę turint bent primityvius įrankius galima labai lengvai pasigaminti
3. Vakuumo šlangutę rekomenduoju visgi užkimšt kad ir varžtu, nes jei plyš egr valdymo diafragma tai dėl susidariusio vakuumo nuotėkio kentės ne tik stabdžiai bet ir turbinos valdymas (geometrinėms turbinoms)
Jei labai mylite gamtą ir tikite, kad galite prisidėti prie taršos mažinimo, tai tada visus aukščiau parašytus punktus galite ignoruoti
Pas ruskius skaiciua gera ideja, ten kazkoks pedantas panasus i mane rase, reikia i vakumine slangele ikisti sratuka tinkamo diametro ir slangele galima mauti ant EGRo, ir svarbiausia nebus palaidu slangeliu ir graziai viskas atrodys
esme manau supratote, nesiplesiu kaip ta srata kist ir kur.
Dar klausimas: arper virsu galima nusukt EGRa ar ten gali tekti ir per variklio apacia lysti?