VW Sharan 2000 - 2008m. 1.9 TDI
Parašytas: 15 Gru 2009, 18:12
2000 metais Sharan buvo ženkliai atnaujintas. Automobilis įgavo naują priekinę dalį, kuri yra tipiška Volkswagen modeliams, bei naują prietaisų skydelį. Automobilio ratų bazė pailgėjo 6 mm. Viduje naudojamos kokybiškesnės medžiagos, o po kapotu slepiasi nauji varikliai. Varikliai visada pasižymėjo vokišku patikimumu ir kokybe. Populiariausi, kaip ir tikėtasi tapo dyzeliniai varikliai 1.9 TDI .
Vairtotojo atsiliepimas:
Bendras automobilio aprašas
Vairuotojo komentaras:
Musu automobilis buvo pirktas naujas 2001 metais. automobilio dydis pats tas - jis nėra per didelis mieste ir pakankamai didelis viduje. Salono apdaila net ir po šiai dienai visai šiuolaikiška, gal kiek silpnoki audiniai. Man patinka, kad gali miegoti viduje jeigu nori. Silpna priekine pakaba. Be to - prie 120000km teko pakeisti spyruokles abi priekines, nes sulūžo, atraminius guolius ir amortizatorius.Šiaip įspudis toks, kad nepraskaičiuota priekyje kažkas, duobes labai atsiliepia į vairą, žodžiu per duobes važiuoti "skaudu". Pats valdymas, kaip vienatūriui sakyčiau sportiškas, arti lengvosios mašinos. Pas mus yra automatas su galimybe keisti pavaras +/- tai nevengiu pasinaudoti.
Variklis
1.9 TDI su 115 ag standarte - tačiau yra įdėtas originalus (kur neprapuola garantija) abt chipas, tai yra 140ag ir 340Nm. Be šito patobulinimo butu liūdna, nes tikrai lėtai važiuoja. Kuro ima sakyčiau tokio dydžio masinai ir dar automatinei dežei nedaug - jeigu pašyla variklis mieste, tai žemiau 10l. užmiestyje jeigu taupiai važiuosi gali ir tarp 5-6 litru imti, o jeigu su vėjeliu 7-8. yra kažkoks nesutapimas greičių dėžėje ir variklyje - kylant i kalną jeigu per mažai apsuku, variklis tempia greičiu dėžė neperjungia ir kažkas pradeda drebėti.
Automobilio eksploatacijos kaštai, kainos nuvertėjimas
Kadangi remontuodavome tik oficialiam Volkswagen servise kastai aukšti priežiūros. Tačiau lyginant su kokiu renault espace manau pigiau, o šiaip yra praktiškas vienatūris Sharan, visada reikalinga publikai, todėl ir nuvertėjimas jos lėtas. tiesa gal per krize kitaip
Idealus automobilis šeimai
„VW Sharan“ labai tinka kelionėms su šeima – jame gali įsitaisyti 7 žmonės, tiesa, jei yra papildomos galinės sėdynės. Tarp priekinių sėdynių yra siauras praėjimas, o galinių sėdynių (jos visuose „Sharan“ automobiliuose yra nuimamos) padėtį galima keisti – pritraukti ar atitolinti nuo priekinių sėdynių. Didžiulės sėdynių transformavimo galimybės: jas galima apsukti 180? kampu, sulankstyti ir suformuoti staliuką ir t. t. Trečioji sėdynių eilė sumontuota gana aukštai, todėl jose geriausia sėdėti vaikams, mat vietos virš galvos nėra daug.
Ant stogo, sumontavus bagažinę, galima susikrauti turistinę mantą. Automobilis erdvus, bet automobilių stovėjimo aikštelėje jis užima tiek pat vietos, kiek ir vidutinės klasės automobilis.
Į „VW Sharan“ montuojama mechaninė arba automatinė pavarų dėžė. Galingesnėse versijose gali būti visų 4 ratų pavara („Syncro“) su viskozine mova, įjungiančia galinius ratus, kai tik praslysta priekiniai. Tačiau šis automobilis netinka bekelei; jis skirtas slidiems asfaltuotiems keliams. Svarbiausia, ką turėtų žinoti tokio modelio savininkas, – privalomos vienodos padangos ant visų 4 ratų, nes dėl skirtingų kampinių greičių viskozinė mova nuolat perkais ir galiausiai suges.
Patarimai perkančiajam
pirkti is Vokietijos arba Lietuvos kur pirkta originaliam servise ir su gera priežiūra.
Modifikacijos:
Sharan 1.8 T
Sharan 1.9 TDI
Sharan 1.9 TDI (115)
Sharan 1.9 TDI (130)
Sharan 1.9 TDI 4 Motion
Sharan 2.0
Sharan 2.8 V6
Sharan 2.8 V6 4 Motion
Sharan 2.8 V6 Auto
Vairtotojo atsiliepimas:
Bendras automobilio aprašas
Vairuotojo komentaras:
Musu automobilis buvo pirktas naujas 2001 metais. automobilio dydis pats tas - jis nėra per didelis mieste ir pakankamai didelis viduje. Salono apdaila net ir po šiai dienai visai šiuolaikiška, gal kiek silpnoki audiniai. Man patinka, kad gali miegoti viduje jeigu nori. Silpna priekine pakaba. Be to - prie 120000km teko pakeisti spyruokles abi priekines, nes sulūžo, atraminius guolius ir amortizatorius.Šiaip įspudis toks, kad nepraskaičiuota priekyje kažkas, duobes labai atsiliepia į vairą, žodžiu per duobes važiuoti "skaudu". Pats valdymas, kaip vienatūriui sakyčiau sportiškas, arti lengvosios mašinos. Pas mus yra automatas su galimybe keisti pavaras +/- tai nevengiu pasinaudoti.
Variklis
1.9 TDI su 115 ag standarte - tačiau yra įdėtas originalus (kur neprapuola garantija) abt chipas, tai yra 140ag ir 340Nm. Be šito patobulinimo butu liūdna, nes tikrai lėtai važiuoja. Kuro ima sakyčiau tokio dydžio masinai ir dar automatinei dežei nedaug - jeigu pašyla variklis mieste, tai žemiau 10l. užmiestyje jeigu taupiai važiuosi gali ir tarp 5-6 litru imti, o jeigu su vėjeliu 7-8. yra kažkoks nesutapimas greičių dėžėje ir variklyje - kylant i kalną jeigu per mažai apsuku, variklis tempia greičiu dėžė neperjungia ir kažkas pradeda drebėti.
Automobilio eksploatacijos kaštai, kainos nuvertėjimas
Kadangi remontuodavome tik oficialiam Volkswagen servise kastai aukšti priežiūros. Tačiau lyginant su kokiu renault espace manau pigiau, o šiaip yra praktiškas vienatūris Sharan, visada reikalinga publikai, todėl ir nuvertėjimas jos lėtas. tiesa gal per krize kitaip
Idealus automobilis šeimai
„VW Sharan“ labai tinka kelionėms su šeima – jame gali įsitaisyti 7 žmonės, tiesa, jei yra papildomos galinės sėdynės. Tarp priekinių sėdynių yra siauras praėjimas, o galinių sėdynių (jos visuose „Sharan“ automobiliuose yra nuimamos) padėtį galima keisti – pritraukti ar atitolinti nuo priekinių sėdynių. Didžiulės sėdynių transformavimo galimybės: jas galima apsukti 180? kampu, sulankstyti ir suformuoti staliuką ir t. t. Trečioji sėdynių eilė sumontuota gana aukštai, todėl jose geriausia sėdėti vaikams, mat vietos virš galvos nėra daug.
Ant stogo, sumontavus bagažinę, galima susikrauti turistinę mantą. Automobilis erdvus, bet automobilių stovėjimo aikštelėje jis užima tiek pat vietos, kiek ir vidutinės klasės automobilis.
Į „VW Sharan“ montuojama mechaninė arba automatinė pavarų dėžė. Galingesnėse versijose gali būti visų 4 ratų pavara („Syncro“) su viskozine mova, įjungiančia galinius ratus, kai tik praslysta priekiniai. Tačiau šis automobilis netinka bekelei; jis skirtas slidiems asfaltuotiems keliams. Svarbiausia, ką turėtų žinoti tokio modelio savininkas, – privalomos vienodos padangos ant visų 4 ratų, nes dėl skirtingų kampinių greičių viskozinė mova nuolat perkais ir galiausiai suges.
Patarimai perkančiajam
pirkti is Vokietijos arba Lietuvos kur pirkta originaliam servise ir su gera priežiūra.
Modifikacijos:
Sharan 1.8 T
Sharan 1.9 TDI
Sharan 1.9 TDI (115)
Sharan 1.9 TDI (130)
Sharan 1.9 TDI 4 Motion
Sharan 2.0
Sharan 2.8 V6
Sharan 2.8 V6 4 Motion
Sharan 2.8 V6 Auto