Puslapis 13

DEL eberspacher sistemos isinstaliavimo

StandartinėParašytas: 08 Lie 2015, 13:10
Irklininkas
Sveiki. Kaip sutrumpinti sharane 2001 m. pd 1.9 tdi variklio aušinimo sistemą. Pas mane eberspacher miręs, aušinimo skysčio temp. rodyklė šokinėja nepastoviai. Plius žiemą normaliai nešildo. Kokie darbai turi būti atlikti, kuriose vietose tas šlangas atjungti, sujungti, kokių reikia papildomų medžiagų. Gal kas jau darė tokius darbus - gal gali atsiliepimus kas - ar pasiteisino.

Re: DEL eberspacher sistemos isinstaliavimo

StandartinėParašytas: 08 Lie 2015, 15:55
pofke
Be autonominio žiemą niekad normaliai nešildys. Mieste tai visiškai, už miesto už kokią 20km pradės šilt.
Paprasčiausiai naujesni varikliai tiek neatiduoda šalutinio produkto. O inžinieriai tikrai iš neturėjimo ką veikt autonomkes sudėjo.

Re: DEL eberspacher sistemos isinstaliavimo

StandartinėParašytas: 08 Lie 2015, 20:56
ldalius
ko norėt, jei sharan/galaxy/alhambra mažasis aušinimo ratas tiek pat talpna skysčio kiek tarkim golfe visa aušinimo sistema. o variklis tas pats

Re: DEL eberspacher sistemos isinstaliavimo

StandartinėParašytas: 09 Lie 2015, 08:54
Irklininkas
Jei sutrumpinsime aušinimo sistemą, aušinimo skysčio kiekis sumažės, greičiau įšils ir aukštesnė temperatūra bus aušinimo skysčio, karštesnis oras į saloną eis nors ir priekinės dalies - gal . Dabar ir vasaros metu nuvažiavus tik 5-6 km pradeda rodyklė kilti - ir tai - tai nukrenta visai, tai vėl kažkiek pakyla. Ir vasarą kai yra apie 20 laipsniu pagal c. skysčio temperatūra aukščiau 70 nepakyla, kai 30 laipsniu tai ir iki 90 tada pakyla. Tai ką jau kalbėti apie žiemą.
Juk manau ir lengvosiose mašinose su tokiu varikliu (passat, octavia) jokių autonomkių nėra, aušinimo skysčio sistemoje mažiau - tai gal geriau ir šildo.

Šiaip įdomu kas pabandę tai padaryti ir ar tai pasiteisinę.

Re: DEL eberspacher sistemos isinstaliavimo

StandartinėParašytas: 09 Lie 2015, 10:59
ldalius
esu keliems senesnio modelio sharan atjungęs visiškai į galinį pečių einančias šlangas. Vietoj trišakio dedant paprastas jungtis ir paliekant galinio pečiaus šlangas nepajungtas variklis tikrai šyla daug greičiau, bet vežant žiemą keleivius gale tai šilumos nebelieka jokios jų kojoms.
Tavo modelis naujesnis, bet konstrukcija praktiškai tokia pati, tik tau dar ko gero reiks atjungt cirkuliacinį siurbliuką, nes jis lygtai stovi ant galinio pečiaus šlangos ir tik nesu garantuotas ar kokios bereikalingos klaidos nebus kompe jį atjungus

Re: DEL eberspacher sistemos isinstaliavimo

StandartinėParašytas: 10 Lie 2015, 10:32
ValdasM
As is savo puses parekomenduociau susitvarkyti autonomke, tada pajusi ziema malonuma ir greit uzsils masina, juk nezinai net kas jai yra, jungi diagnostika ir ziuri, gal tik zvake bus kalta keli eurai tekainuos. Arba varai pas tuos kas tvarko autonomkes ir pasakys kiek europietisku remontas atsistos ir nereikes jokios chalturos daryt ir atjunginet bagazines peciaus, be kurio turbut tikrai ziema nekas bus...

Re: DEL eberspacher sistemos isinstaliavimo

StandartinėParašytas: 10 Lie 2015, 13:20
ldalius
gera žvakė ne kelis €, o apie 30€ kainuoja

Re: DEL eberspacher sistemos isinstaliavimo

StandartinėParašytas: 10 Lie 2015, 13:40
Irklininkas
diagnostikos laidas rodo „over heat“, nesijungia išvis autonomke, ir dar klausimas ar veikia tas cirkuliacinis elektrinis siurbliukas kuris kainuoja 350 lietuviškų. Sukisi pinigus i remontą bile kiek, o po metų - dviejų-trijų vėl užsilenks. Ištiktųjų norisi paklausti kaip praktikoje ar ta autonomkė padeda įšildyti ir ar suremontavus ji laiko (negenda). Nes kiek žinau jų patikimume yra problema. Pagooglinau ir radau pasisakymą, kad VW passat su tokiu pačiu varikliu, aušinimo skysčio temperatūra pastoviai laikosi 90 laipsnių, nešokinėja, čia kaip svajonė būtų. Dar pasigooglinau ir sužinojau, kad termostatas pilnai atsidaro tik prie 87 laipsnių: http://www.fixya.com/cars/t8105351-done , tad gali būti, kad važinėju dar pacosiniu režimu. Dar įdomu žinoti ar panaši problema kamuoja ir kitus tokių auto turėtojus ir kaip jie sprendžiami.

Re: DEL eberspacher sistemos isinstaliavimo

StandartinėParašytas: 10 Lie 2015, 20:23
ldalius
dar kartą kartoju - sharan mažasis aušinimo ratas talpina tiek pat antifryzo, kiek passat visa sistema ir dabar gaunasi lyg važinėtum su passat visiškai be termostato. O tas pasakymas , kad stabiliai skydelyje rodo 90 tai kaip bambonkė prostitutei. Kad mašinų savininkai neuždavinėtų kvailų klausimų, tai gamintojas jau seniai padarė, kad skydelis rodytų pastoviai 90, nors reali temperatūra svyruoja nuo 75 iki 95 laipsnių intervale. Jei netiki, tai pasivažinėk pasijungęs kompą temperatūrinių daviklių grupę ir matysi realybę kitokią, nei matai skydelyje. Visa tai pasakiau apie passat, audi ar pan modelius. Tavo sharane (atsiprašau - pas tave seat, bet tas pats tik kitoj saujoj) realybė kaip parašiau viršuje.

Re: DEL eberspacher sistemos isinstaliavimo

StandartinėParašytas: 10 Lie 2015, 23:40
Irklininkas
Viskas gerai Idaliau, aš su tavim iš esmės sutinku, bet visgi noriu, kad pasisakytų žmonės, kurie realiai sutrumpinę PD variklio aušinimo sistemą ir važinėja su tokia auto. Kur jūs praktikai :^)