andrius (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):cia tie intarpai,tai tik burimas iskavos tirsciu gaunasi,guolis kad ir dengtas,bet visvien i ji pateks siuksliu ir uzstrigs,tai tik papildomas darbas greitu metu butu,o del tu salenbloku pilnaviduriu tai geras sprendimas ir tarnavimo laikas zymiai ilgesnis ir pacios sake nesitampo vaziuojant.nes kiek teko klaust detaliu parduotuvej,tai sako ne neturim tokiu nes nebuna siem modelem,net nk panasaus nesiule.
detalių pardavėjai daugeliu atveju moka tik parinkt detales pagal katalogą konkrečiam modeliui, bet visiškai nemoka, o be to ir tingi pasidomėt, kad kituose modeliuose kažkas būna identiškų išmatavimų.
Pavyzdžiui nueik į bet kurią autadalių parduotuvę ir paklausk kuo skiriasi tarkim sharan priekinis guolis nuo galinio
Arba dar vienas labai varginantis daugelį dyzelinių 66-81 kw modelių savininkų - tai vairo stiprintuvo ir aušinimo pompos dirželis. Pagal katalogą tau visur parinks 11,5x790 ir gausis, kad jį naują uždėjus vairo stiprintuvo pompą dirželio tempimui jau iš karto pastatysi ant max, o po kokių 10 000 km jau išgirsi, kad dirželis praslysta vairą susukus, o tempimui galimybės nebėr.
O pasirodo, reikia dėt dirželį, kuris net nežinau kokiam modeliui skirtas, bet super gerai tinka šiems varikliams ir naują uždėjus pastatai vos puse įtempimo. O jis tarkim tas pats Conti, tik išmatavimai 11,9x793
Ir čia tokius dalykus sužinai tik giliai kapstydamas po detalių katalogus ir realiai dirbdamas su mašinomis kasdien