Renault Grand Scenic III 2009m.
Parašytas: 22 Sau 2010, 15:30
Trečios kartos "Renault Grand Scenic" siekia tapti praktiškesniu ir suteikti daugiau lengvojo automobilio valdymui būdingų bruožų. Modelis turi du naujus variklius. Šio bandymo metu vairuojame 1,4 litro turbobenzininę versiją. „Renault“ teigimu, jos galia prilygsta 1,8 variklio, o sukimo momentas — 2,0 litrų motoro rodikliams. Tačiau šis į orą išskiria mažiau CO2 ir turi mažesnes degalų sąnaudas. Kita naujiena — tai 160 AG 2,0 litrų turbodyzelinis agregatas.
Naujojo Grand Scenic interjeras puikiai pritaikytas vežioti vaikams. Jie net galėtų pasimesti begalėje mažų nišų, skirtų daiktams padėti (skaičiuojant tiksliai, jų yra 40). Trys centrinės sėdynės gali būti stumdomos kiekviena atskirai, o priekyje esantys penki galvos atlošai pasukami taip, kad būtų panašūs į lėktuvų salonuose esančias atramas.
Net dvi galinės sėdynės užtikrina didžiausią erdvę galvai ir pečiams šioje klasėje. Vis dėlto jos bus nepatogios didesnio nei mažo vaiko ūgio keleiviui. Galinę automobilio dalį patogiausia naudoti kaip 565 litrų bagažinę (nulenkus viduriniąsias sėdynes ji padidėja iki 702 litrų). Deja, pakeisti išdėstymą nėra lengva. Norint pasiekti dvi užpakalines sėdynes, jų vilkimas ir traukimas pareikalauja nemenkų pastangų. Sukurti plokščias grindis ar pakelti galines sėdynes yra kiek lengvesnė užduotis.
Vairuotojo padėtis tapo žemesnė. Sukurta tokia pakaba, kuri užtikrina mažesnį kėbulo slydimą. Ji puikiai pasitarnauja tam, kad Grand Scenic atrodytų puikiai sumontuotu MPV. O galbūt net ir sedanu, kurio „Renault“ neabejotinai siekė.
Kelionė šiuo automobiliu nuostabi. Nors dėl minkštos pakabos nelygumai važiuojant dideliu greičiu įveikiami nuspėjamai ir ypač švelniai, posūkiuose jaučiamas šioks toks kėbulo slydimas. Tuo tarpu net patys nelygiausi keliai amortizuojami be jokio triukšmo
1.4 TCe variklis turi visus teigiamus bruožus, kurių galėtų norėti pirkėjai. Jis skleidžia minimalų triukšmą ir yra ypač rafinuotas. Vis dėlto važiuojant didesniu greičiu ir norint išlaikyti tempą, variklį reikės priversti dirbti. Jeigu ketinate dažnai vežioti septynis asmenis, jums labiau tiktų dyzeliniai agregatai.
Grand Scenic tapo praktiškesnis ir geriau valdomas. Tačiau konkurencija šiuo metu yra kaip niekada didelė. Rinkoje esant OPEL Zafira ir CITROЁN Grand C4 Picasso, yra daugybė priežasčių dar apsižvalgyti.
Trečios eilės sėdynių tilps ne aukštesni kaip 1,70 keleiviai.
Grand Scénic manieros geresnės, ypač važiuojant prastais keliais. Jo pakaba minkštesnė, salone keleiviai jaučiasi komfortiškiau. Salono interjero apdaila kokybiškesnė, prietaisų skydelis turi aiškų skaitmeninį spidometrą ir tachometrą. Futuristinio stiliaus skydelis puikiai dera prie šiuolaikiško ir modernaus interjero.
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika/au ... lt-scenic/