Puslapis 11

Nissan Qashqai+2 2007 m.

StandartinėParašytas: 10 Lap 2008, 22:26
Robertas
Lietuvoje naujas vienatūris pasigrožėkite:

Qashqai turi daug subtilių dizaino detalių tokių kaip plastikiniai apvadai aplink ratus, gražiai išgaubtas variklio dangtis, gražūs žibintai, gražios linijos. Viskas tiesiog gražu, harmoninga ir proporcinga. Tiesa, kol kas neplanuojama gaminti didesnės Qashqai versijos su septyniomis sėdimomis vietomis. Viduje automobilis išsįk suteikia kokybės pojūtį ko pasigesdavome senajame Qashqai. Šį įspūdį sustiprina gausiai naudojamos pažangios technologijos, tokios kaip autonominis avarinis stabdymas, vairuotojo dėmesio išlaikymo sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema, išmani automobilio statymo sistema, kuri padeda lengvai manevruoti mieste.
Paveikslėlis


Re: Naujasis Nissan Qashqai+2

StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 00:03
jokaz
TIkriausiai vienas graziausiu vienaturiu! Tik pavadinimas ne itin skambus, nors ka noret - nissan japonu gamyba. :)

Re: Naujasis Nissan Qashqai+2

StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 00:25
modernas2006
Gražus tai gražus, bet kaina turėtų būt irgi graži :D :o

Re: Naujasis Nissan Qashqai+2

StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 15:12
jokaz
modernas2006 rašė:Gražus tai gražus, bet kaina turėtų būt irgi graži :D :o


Kaina itin nedidele, apie 22 000 euru uz nauja. :)

Re: Naujasis Nissan Qashqai+2

StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 15:39
modernas2006
Tai aišku, yra ir brangesnių, bet nepasakyčiau, kad maža :D

Re: Naujasis Nissan Qashqai+2

StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 15:42
jokaz
modernas2006 rašė:Tai aišku, yra ir brangesnių, bet nepasakyčiau, kad maža :D


O tavo nuomone, kiek gali kainuoti normali nauja masina?

Qashqai +2

StandartinėParašytas: 01 Geg 2009, 15:46
Robertas
Kad ir kaip keistai skambėtų, bet Qashqai kartu su MINI, JAGUAR xF ir RANGE ROVER galima priskirti britų sėkmingiems projektams. Šis NISSAN buvo sukurtas Didžiojoje Britanijoje Paddingtone, o sukonstruotas Vašingtone. Pasirodžiusio modelio pardavimai pralenkė net ir optimistiškiausias prognozes.
Nepaisant daugybės gerų savybių, penkių vietų Qashqai negalėjo pretenduoti į didesnę rinką, tad „Nissan" kaip atsaką RENAULT Grand Scenic išleido septynvietę versiją. +2 pailgino Qashqai modelį: ratų bazė didesnė 135 mm, o galas išlindęs 76 mm toliau, siekiant padaryti vietos dviem papildomoms sėdynėms. Tai nekasdienio naudojimo sėdynės, jos skirtos vaikams ar paaugliams, ne aukštesniems nei 160 cm. Kiek kilstelta stogo linija (aukštesnė 38 mm) palieka daugiau erdvės trečioje eilėje sėdinčiųjų galvoms. Yra ir kitų sumanių savybių, pavyzdžiui, slankiojanti vidurinė sėdynių eilė ir anga bagažui po grindimis.
Qashqai +2 yra puikus šeimos automobilis. Jo valdymas ir važiuoklės reakcija pradžiugins ir „aštriau" vairuoti mėgstančius žmones, o naudingų savybių ir lankstumo pakaks bet kuriai šeimai, kuriai reikalingos septynios sėdynės. Dėl ilgesnės ratų bazės padidėja erdvė ir sėdinčiųjų vidurinėje eilėje kojoms. Tai naudingas penkių vietų modelio patobulinimas.
Važiavimas dėl pailgintos ratų bazės taip pat geresnis nei penkių vietų Qashqai. Triukšmas gerai izoliuojamas, tačiau važiuojant nelygiais keliais +2 elgiasi kiek grubiai. 148 AG 2,0 l dyzelinis variklis dirba gerai, tačiau niekuo neišsiskiria. Apskritai dCi geriausiai dirba esant vidutinėms apsukoms - jas didinant didėja ir triukšmas.
+2 yra puiki alternatyva pilkiems ir nuobodiems kompaktiškų septynių vietų MPV. Patrauklesnė jo išvaizda, aukšta salono kokybė, o ir įrangos netrūksta - stiklinis „mėnulio" stogas yra standartinis visoje gamoje. Degalų sąnaudos taip pat geros: 6,7 l/100 km dviem ratais varomoje versijoje ir 7 l - 4WD modelyje.

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Re: Naujasis Nissan Qashqai+2

StandartinėParašytas: 08 Bir 2009, 10:14
Robertas
Nuo 2008m. spalio mėn. vidurio jau galima įsigyti naująjį, septynvietį Nissan Qashqai+2. Automobilio kainos prasideda nuo 70700 litų už priekiniais ratais varomą automobilį ir nuo 78200 litų už visais keturiais.
Qashqai+2 nuo įprastojo Qashqai skiriasi didesniu tarpuašiu, erdvesniu salonu ir
dviem papildomomis sėdynėmis, t. y. automobilyje gali tilpti septyni žmonės.
Paveikslėlis

Šiuo metu prekyboje yra dviejų litrų talpos benzininiai ir dyzeliniai varikliai. Nuo vasario
mėnesio bus galima įsigyti ir pigesnių modelių su 1.6 litrų talpos benzininiais ir 1.5
litrų dyzeliniais varikliais.
Nissan siūlo tris Qashqai+2 įrangos lygius: Visia, Acenta ir Tekna. Automobilio
standartinės įrangos sudėtyje - bluetooth jungtį turinti „laisvų rankų"
sistema, šildomos sėdynės, 17 colių lengvojo lydinio ratai, šešios oro pagalvės,
stiklinis stogas ir bagažo rėmai ant stogo.

Re: Qashqai +2

StandartinėParašytas: 20 Gru 2009, 16:41
Robertas
Ribota papildomų sėdynių funkcija

„Nissan“ atstovai, pristatydami „Qashqai“, teigė, kad norėjo sukurti maksimaliai patogią transporto priemonę. Šis modelis turėjo tapti tarpine jungtimi tarp įprastų hečbekų ir 5-7 vietų vienatūrių bei „parketinių“ visureigių. Reikia pripažinti, kad aprėpti tokį platų modelių spektrą išties sunkus uždavinys, todėl net ir turėdamas daugybę gerų savybių, penkių vietų „Qashqai“ buvo sunku užkariauti dar didesnę rinkos dalį. Todėl „Nissan“ kaip atsaką „Renault Grand Scenic“ ir panašaus tipo modeliams pristatė septynvietę versiją.

Paveikslėlis

Standartinė „Qashqai +2“ įranga panaši kaip ir įprasto „Qashqai“, tačiau verta išskirti 3 standartinės įrangos akcentus, kurie pamalonins automobilio pirkėjus: 17 colių lieti ratlankiai, stogo bagažinės laikikliai ir panoraminis stiklinis stogas. Pastarasis elementas stebina visus be išimties į automobilį įsėdančius keleivius – dėl milžiniško stiklinio ploto virš galvos atsirandantis šviesos ir erdvės pojūtis nuteikia išties pozityviai.
Degalų matuoklio rodmenys taip pat nenuvylė – per kelių dienų bandymus vidutinės sąnaudos buvo 6,7 l/100 km, tai išties neblogas rezultatas tokių gabaritų dviem ratais varomai mašinai.
Paveikslėlis
„Nissan Qashqai+2“ vizitinė kortelė

Variklio darbinis tūris: 1994 cm3
Degalai: dyzelinas
Galia: 110 kW/150 AG/4000 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 320 Nm/2000 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė
Varantieji ratai: priekiniai
Ilgis: 4525 mm
Plotis: 1780 mm
Aukštis: 1645 mm
Važiuoklės bazė: 2765 mm
Svoris: 1666 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 11,3 sek.
Vidutinės degalų sąnaudos: 6,7 l/100 km
Bagažinės tūris: 450/1520 l
Daugiau info: http://auto.delfi.lt/tests/article.php?id=27001693
http://www.autobild.lt/2010/02/nissan-q ... irinkimas/