Puslapis 11

Nissan NV200 Evalia

StandartinėParašytas: 22 Bal 2012, 22:25
Robertas
Septynvietė „Nissan“ alternatyva europiniams vienatūriams. Kaip tarpusavyje pliekiasi japoniški pranašumai ir nemalonumai?

Atsisveikinęs su dar viena (jau ketvirta) keleivine „Nissan NV200" versija prisiminiau ne per seniausiai ant senutėlaitės raudonos „Ford Fiestos" užpakalio matytą lipduką: „Kai užaugsiu, būsiu „Ferrari"." Naują septynvietę „Evalią" reikėtų papuošti panašiu tautosakos perliuku: „Kai užaugsiu, būsiu neoplanas!"

Šis aparatas iš tiesų kur kas panašesnis į tarpmiestinio autobuso embrioną, negu į analogiškos talpos vienatūrį iš „Volkswagen" ar „Renault" dirbtuvių. Furgono siluetas primena gulsčią seną šaldytuvą su ratais ir namudininkų prilipintu aerodinaminiu paketu. Dievaži, vaizdas nėra atgrasus, tačiau neįprastas. Akivaizdu, kad japonų konstruktoriai visų pirma galvojo, kokias funkcijas šis automobilis turėtų atlikti, o paskui pasistengė aprengti jį skardiniais drabužiais.

Su pirmąja užduotimi susidorota beveik pavyzdingai. Nors bazinis NV200 modelis debiutavo 2009-aisiais (iš esmės nepasikeitęs nuo Tokijo parodoje dar pora metų anksčiau pristatyto koncepto), jame įdiegti erdvės komponavimo dalykai lig šiol pretenduoja į praktiškiausių klasėje vardą. Bendras furgono ilgis gana mažas - nesiekia nė 4,4 metro, tačiau krovinių skyrius yra daugiau nei 2 metrų ilgio (2040 mm) ir leidžia gabenti du standartinius europadėklus. Neatsitiktinai komercinė „Nissan" versija gavo Tarptautinio 2010 m. komercinio automobilio titulą.

Solidžia erdve gali mėgautis ir keleivinės „Combi" bei šiais metais pristatytos „Evalios" versijos. Net į žygį susiruošus septynių žmonių grupei, bagažo skyriuje vis vien lieka beveik 900 litrų kelionės rakandams. Jei dvi trečios eilės sėdynės nereikalingos, jas galima prilenkti prie kėbulo sienelių ir taip suformuoti kanjoną penkiems dviračiams (ši operacija padidina bagažinę iki 2900 l). Ekipažas gali naudotis, ko gero, milijonu visokių laikiklių, lentynėlių, dėtuvių, nišų, lizdų 12 voltų kištukams ir t. t.


Gyvenimą palengvina ir toks dalykėlis kaip galinio vaizdo kamera. Manevruoti ankštose erdvėse, o būtent taip viskas atrodo sėdint prie „Evalios" vairo, ji leidžia kur kas užtikrinčiau. Bėda, kad važinėjant pažliugusiais keliais kameros objektyvas užsiteršia greičiau, nei galima tikėtis. Kita vertus, perpratus šio furgono gabaritus, kasdienė statymo daugiakovė nekelia rūpesčių. Juo labiau kad jo išoriniai veidrodėliai milžiniški, kaip Kūlverstuko ausys.

Autobusiška šio vienatūrio išvaizda ir sėdėsena prie vairo. Ropštis į vairuotojo vietą reikia taip aukštai, kad nevalingai norisi palypėti ant pakojos. Tokia pozicija neįprasta lengviesiems ratuočiams, todėl kaskart įlipęs į furgoną vėl sieki vairo mechanizmo reguliavimo svirties. Deja, galimybės ką nors pakeisti nėra.

Tačiau visa tai smulkmena, palyginti su didžiąja „Evalios" nuodėme - stabilumo deficitu. Keleivinė furgono versija, sumontuota ant tos pačios komercinio modelio važiuoklės ir apauta nedidukais 14 colių ratais, taip reagavo į šoninio vėjo gūsius, kad kiekvienas prasilenkimas su vilkiku priversdavo gaudyti pasibaidžiusią mašiną.

Pabaigoje - gera žinia: „Nissan NV200" yra vienas pigiausiai eksploatuojamų automobiliukų. Bandytas modelis su 110 AG dyzeliniu jėgos agregatu ir 6 laipsnių mechanine pavarų dėže tenkinosi 5 litrais degalų. Privalomų vizitų į dirbtuves intervalas - kas 30 000 km.

SPECIFIKACIJA

NISSAN NV200 EVALIA 1.5 DCI

SKAIČIAI

1461 cm3, priekiniai varantieji ratai, 110 AG, 240 Nm, 5,3 l/100 km, 139 g/km CO2, apsisukimo spindulys 5,3 m


Re: Nissan NV200 Evalia

StandartinėParašytas: 15 Rgp 2013, 17:05
Robertas
Nissan Evalia C

Per visą automobilių istoriją buvo sukurta gausybė įdomių kabrioletų, tačiau „Nissan NV200“ furgonas, evoliucionavęs į automobilį nudengiamu stogu, pretenduoja į keisčiausio kabrioleto vardą.

Turistams svarbu ne tik transporto priemonės patogumas, bet ir galimybė gerai matyti aplinką. Atsižvelgdama į tai, Italijos kompanija „Giovanni Vernagallo“, gaminanti automobilių kėbulus, perdarė „Nissan NV200“ į kabrioletą.

Naujoji transporto priemonė skirta vežti turistus Kaprio salone. Metalinis automobilio stogas pakeistas į užtraukiamą medžiaginį. Potencialūs užsakovai gali rinktis penkiaviečius ar septynviečius automobilius. Transporto priemonėje montuojamas 1.6 l benzininis arba 1.5 l dyzelinis variklis.

Automobilis sertifikuotas, tad dabar kabrioletą galima užsisakyti bet kuriame iš Japonijos kompanijos atstovų centrų Italijoje.

http://auto.delfi.lt/autonaujienos/keis ... z2c2wiYujf

Re: Nissan NV200 Evalia

StandartinėParašytas: 09 Rgs 2022, 10:57
plantas
Visiems rekomenduoju :)