Puslapis 13

Mazda MPV 1999-2002 m.

StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 00:09
jokaz
Siek tiek apie butent sia masina:
Komentarai: geras,patogus automobilis
Trauka: 9/10
Komfortas: 9/10
Išlaikymas: 7/10 (kuo didesnis sk. - tuo pigesnis išlaikymas)

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis



Re: Mazda MPV

StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 12:36
Robertas
Jau Lietuvoje labai daug nauju mazdu MPV nuo 2000 m.

Paveikslėlis

MAZDA MPV 1999-2002m.
Techninis aptarnavimas ir remontas(manual-žinynas)

Kam reikia rašote man PM


2.0 16V – 122 AG, degalų įpuršk. sistema

* Kėbulas, svoris: mini venas, 5 durų, 5-7 vietų, parengto automobilio svoris 1600 kg, maks. 2230 kg.
* Variklis: (ECE), 4 eile išdėstyti cil. (83x92 mm), 1991 kub.cm; suspaud. laipsnis 9.7:1; 90 kW (122 AG) esant 5800 aps./min; 45.2 kW/l (61.3 AG/l); 175 Nm (17.8 kgm) esant 3800 aps./min, benzinas 95.
(JIS): 99 kW (136 AG) esant 6000 aps./min; 177 Nm esant 4000 aps./min.
* Variklio konstrukcija: pažymėjimas FS-DE; 4 vožtuvai, išdėstyti V forma 38 laipsn.; 2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas), lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalas 3.7 l, elektron. degalų įpuršk. sistema. Baterija 55 Ah, generatorius 80 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris – 7 l.
* Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.31; II. 1.84; III. 1.31; IV. 0.97; V. 0.76; atbulinė eiga 3.17; pagr. pavara 4.59.
4 laipsnių automat. pavarų dėžė: I. 2.8; II. 1.54; III. 1; IV. 0.7; atbulinė eiga 2.33; pagr. pavara 4.36.
* Važiuoklė: laikantysis kėbulas su porėmiu; priekyje – “McPherson” tipo pakaba, skersinis stabilizatorius; skersinės svirtys; galinis tiltas su torsionine pakaba, išilg. svirtys, Panaro trauklė, cilindrinės spyruoklės priekyje ir gale, teleskopiniai amort.
* Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai (aušinami), užpakaliniai – būgniniai, priekinių diskų skersmuo 25.6 cm, ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 70 l; padangos 215/60 R 16, 205/65 R 15, ratlankis 6 J.
* Matmenys: bazė 284 cm, vėžė 154.5/154.5 cm, prošvaisa 16 cm, posūkio skersmuo 11.2 m, bagažinė 294/1600 kub.dm, ilgis 475 cm, plotis 183 cm, aukštis 177.5 cm.
* Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 180 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 34 km/h; 0-100 km/h 14.2 s; specifinis svoris 16.1 kg/kW (11.8 kg/AG); sąnaudos EU 8.6/10.1/12.6 l/100 km.

2.5 24V – 170 AG, degalų įpuršk. sistema

* Kėbulas, svoris: mini venas, 5 durų, 5-7 vietų, parengto automobilio svoris 1600 kg, maks. 2230 kg.
* Variklis: (JIS), 6 cilindrai V tipo 60 laipsn. (81.6x79.5 mm), 2495 kub.cm; suspaud. laipsnis 9.7:1; 125 kW (170 AG) esant 6250 aps./min; 50.1 kW/l (68.1 AG/l); 207 Nm (21.1 kgm) esant 5000 aps./min, benzinas 95.
* Variklio konstrukcija: pažymėjimas GY-DE; 4 vožtuvai, išdėstyti V forma; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (grandinė), lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalas 5 l, elektron. degalų įpuršk. sistema. Baterija 55 Ah, generatorius 80 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris – 9.6 l.
* Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.31; II. 1.84; III. 1.31; IV. 0.97; V. 0.76; atbulinė eiga 3.17; pagr. pavara 4.59.
4 laipsnių automat. pavarų dėžė: I. 2.8; II. 1.54; III. 1; IV. 0.7; atbulinė eiga 2.33; pagr. pavara 4.36.
* Važiuoklė: laikantysis kėbulas su porėmiu; priekyje – “McPherson” tipo pakaba, skersinis stabilizatorius; skersinės svirtys; galinis tiltas su torsionine pakaba, išilg. svirtys, Panaro trauklė, cilindrinės spyruoklės priekyje ir gale, teleskopiniai amort.
* Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai (aušinami), užpakaliniai – būgniniai, priekinių diskų skersmuo 25.6 cm, ABS, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 70 l; padangos 215/60 R 16, 205/65 R 15, ratlankis 6 J.
* Matmenys: bazė 284 cm, vėžė 154.5/154.5 cm, prošvaisa 16 cm, posūkio skersmuo 11.2 m, bagažinė 294/1600 kub.dm, ilgis 475 cm, plotis 183 cm, aukštis 177.5 cm.
* Eksploataciniai duomenys: Vmax (redakcijos) per 185 km/h; 0-100 km/h 11 s; specifinis svoris 13.1 kg/kW (9.6 kg/AG); sąnaudos (redakcijos) 10/14 l/100 km.

Re: Mazda MPV

StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 12:45
modernas2006
Sakyčiau, kad gan nebrangios ;) Tik va modelis mazdos ne itin mano mėgiamos 8-)

Re: Mazda MPV

StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 13:14
Robertas
modernas2006 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Sakyčiau, kad gan nebrangios ;) Tik va modelis mazdos ne itin mano mėgiamos 8-)


Patikek, vazineju su mazda jau 6 metus, tai atsiliepimai kuo geriausi. Gedimu praktiskai nera, komforto uztenta, tik gal detales kiek brangokos. Siaip japonai tikrai tvarkingas masinas padaro :)

Re: Mazda MPV

StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 13:42
modernas2006
Robertas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
modernas2006 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Sakyčiau, kad gan nebrangios ;) Tik va modelis mazdos ne itin mano mėgiamos 8-)


Patikek, vazineju su mazda jau 6 metus, tai atsiliepimai kuo geriausi. Gedimu praktiskai nera, komforto uztenta, tik gal detales kiek brangokos. Siaip japonai tikrai tvarkingas masinas padaro :)

Bet vistiek man kažkaip audi geriau :D Gal todėl, kad vokiečių modelis ir dalių visur rasi

Re: Mazda MPV

StandartinėParašytas: 24 Bal 2009, 08:53
Edga
Tik kad tu audi vienaturiu nedaug tera.. Q7 biski per brangus.. jau 7 MPV uz jo kaina nupirktum. Man tai patinka sie mazda modeliai tiek senesni tiek naujasni.

Re: Mazda MPV

StandartinėParašytas: 24 Bal 2009, 18:31
wyge556
Geras automobilis tiek iš vertinimu tiek ir iš išvaizdos ;)

Re: Mazda MPV

StandartinėParašytas: 13 Lie 2009, 22:17
Jokala
Turejau 1995m. 3.0 V6 automatas.
Tai berods buvo pirmas mano minivenas.
Kol nepaturejau kruvos kitu, tol nesupratau koks jis beviltiskas.
Sneka eina apie senaji modeli jei ka. Apie po to ejusi ir rodoma jusu nuotyraukose nezinau nieko.
Tai va tesiant tema:
Minivenas, is isvaizdos pusiau dzipas, vaziuokle- golfo, ergonomika- zigulio, kuro sanaudos- zilo (ar trasa ar miestas 17.0ltr. benzo), ko tik nedariau, kad vaziuotu ekonomiskiau, Mazda specai pasake, maziau nerys, todel ir pardaviai :)
Va kaip atrode:
Paveikslėlis

Re: Mazda MPV

StandartinėParašytas: 07 Spa 2009, 16:43
Mindiushas
Tik kad tu audi vienaturiu nedaug tera.. Q7 biski per brangus.. jau 7 MPV uz jo kaina nupirktum. Man tai patinka sie mazda modeliai tiek senesni tiek naujasni.


nuo kada audi turi minivenus??? q7 ne minivenas tiksliai ..ne ta klase.... vokisku auto prisivazinejom, pasaulis be vokisku puikiu masinu turi,,,.. taigi..

Re: Mazda MPV

StandartinėParašytas: 07 Spa 2009, 22:10
Energetikas
Mindiushas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Tik kad tu audi vienaturiu nedaug tera.. Q7 biski per brangus.. jau 7 MPV uz jo kaina nupirktum. Man tai patinka sie mazda modeliai tiek senesni tiek naujasni.


nuo kada audi turi minivenus??? q7 ne minivenas tiksliai ..ne ta klase.... vokisku auto prisivazinejom, pasaulis be vokisku puikiu masinu turi,,,.. taigi..

Nemaisyk minivenu nuo vienaturiu... Renault Twingo - irgi vienaturis :D