Atsiprašau forumiečių, nėra temos apie senesnį modelį, tai pasidalinsiu apie KIA šitoj temoj, nes manau, kad pasikeitė tik kėbulo linijos, visa kita liko po senovėj. KIA Carnival 2.9TD Vairuoju nuo 2001metų iki šių dienų. Mašina valdiška tai esu nešališkas išsakant nuomonę apie šias roges. Rida 300k tikra, nes pirkta nauja. Mačiusi visokių kelių ypač ukrainietiškų. Ne kiekvienas ralio bolidas atlaikytu juos
Kelyje nepavedė. Nesu vairavęs jokio kitokio miniveno, tad palyginti su kitais negaliu. Asmenine mašina buvo mitsubishi eclipse, sedėdavau ant "grindų", tai vairavimas KIA buvo(ir yra) tikras komfortas. Grožis- skonio reikalas, bet man ji tikrai graži. 02-rų ne taip išraiškinga nosis
Su varikliu problemų nebuvo, bet tik per plauką... Aušinimo skysčio vamzdeliai išvedžioti per visa mašinos dugną. Aišku rūdys juos įveikė per ketverius metus. Laiku pastebėjęs staigiai pakilusią temperatūrą sustojau. Sustojus vandenį po kelių akimirkų išpūtė per dangtelį, nes nebecirkuliavo vanduo išjungus variklį, o jis buvo karštas. Veliau servise sužinojau, kad ne vienas variklis buvo dėl tos problemos "užmuštas". Vamzdyną pakeitė guminėm aušinimo žarnom. Kondicionierius vos vėsino po dviejų eksplotacijos metų. Trečią sezoną reikėjo pildyt ir taip kas met, kol freonas išeidavo per mėn. Vėlgi, teko keisti visus vamzdelius, kurie buvo išvedžioti per visą mašinos ilgį. Sukirmijo aliuminio vamzdeliai ties jų tvirtinimo vietom. Dugnu vamzdynas iš 3jų dalių. Kiekviena jų kainavo po ~300lt. Matyt ten kaupėsi druskos. Lygiai ta pati problema su stabdžių vamzdynu. Jį irgi visą pakeitė variniais, užbėgant nelaimei už akių
Aukščiau buvo paminėti šlapiuojantys amortizatoriai. Juos keičiau po 100k. km. Brangus malonumas. Vieneto kaina servise 600lt, per šoną 400lt. Dirželių keitimas 800lt + darbas. Akseleracijos pedalo mechanizmą irgi paveikė korozija. Ties kuro pompa yra amortizatorius, kuris kontroliuoja paspaudimo staigumą. Jis žiemą užstrigo nuo rūdžių. Keisti nesiryžau, nes jis eina kartu su kuro pompa, kurios kaina kosminė, o jo vieno neparduoda. Nuvalė rūdis, sutepė, eksplotuoju toliau. Korozija- pagrindinė KIA problema, nors kėbulas anot pardavėjų cinkuotas, bet ir jis jau smarkiai pažeistas rūdžių. Keičiau ir "kojinio" stabdžio trosus po 250k km. Kaina 90lt ir 130lt, jie iš dviejų dalių. Pavarų dėžės sinchronizatorių pakeist kainavo 1000lt, nors detalė telefono dydžio. Yra atlikti ir kitokie remonto darbai, kurių jau neprisimenu, paminėjau "skaudžiausius" pinigine prasme. Jeigu visa tai būtų tekę daryt iš savo piniginės, dabar spjaudyčiau ugnimi
Bet visi žino, kad geriausias modelis yra "valdiška" mašina.