Puslapis 11

KIA Carnival 2001

StandartinėParašytas: 04 Vas 2014, 13:01
Korejietis
Mašina "valdiška", bet ją eksplotuoju iki dabar nuo pirkimo dienos. Parvaryta iš Vilniaus KIA salono. 2,9TD, PD rankinė. Tiesiog užėjo noras pasidalinti "patirtimi". Grožis- skonio reikalas, bet man ji vienas iš gražesnių to meto vienatūrių. Patogi, erdvi, minkšta, salyginai ekonomiška (vertinant mašinos svorį ir variklio tūrį) užmiestyje ~7-8l (važiuojant ne didesniu greičiu, kaip 100km/h), mieste ~10-11l/100km. Mašinos kaina buvo labai konkurencinga, tokio dydžio vienatūrio kainų lyderė. Josios paskirtis buvo tolimos kelionės į parodas, darbinės komandiruotės, vizitams pas partnerius, konferencijos ir t.t.

Aptarnavimas garantinio laikotarpio metu jau leido suprast, juk eksplotacija bus labai brangi. Pirmus 5k kilometrų, kol variklis prisidirbo buvo supilta alyva atseit skirta variklio prisidirbimui "apkatkei". Vėliau, juk neprarastum garantijų, reikėjo važiuoti į KIA autosalono servizą kas 7,5k (nors pagal gamintoja priklauso kas 15k) keisti sintetinės variklio alyvos (į variklį jos reikia supilt viedrą, t.y. 10l) ir garantinio apžiūrėjimo procedūroms. Ir tai reikėjo daryti pakol rida pasiekė ~70k(tiksliai nebeatamenu). Po šios ridos baigėsi josios garantijų laikotarpis. Garantinio laikotarpio vizito kaina 1.3k litų ir taip iki ~70k ridos. Įmonėje dar buvo peugeot 206, o josios garantinis aptarnavimas vykdavo kas 15k km, kurio kaina siekdavo ~300lt. KIA garantija baigėsi nepraėjus 3metams.

Pirmas pogarantinis defektas buvo kondicionierius (po 3-jų žiemų). Atėjus vasaros sezonui reikėdavo pildyti šaldymo sistemą freonu. Taip kankinomės dar ~2 vasaras iki kol kondicionierius "išsibezdėdavo" per mėnesį. Prasidėjo kondicionieriaus vamzdynų keitimas. Vamzdeliai išvedžioti dugnu. Visi trys mazgai (vamzdynas iš 3-jų segmentų) buvo pažeisti korozijos vamzdynų tvirtinimo vietose. Segmento kaina 300lt +darbai. Matyt mūsų keliuose barstomoms druskoms korejietiškas aliuminis neatsparus. Per sekančius tris sezonus pakeitėm visus tris segmentus. Naujieji vamzdeliai buvo tobulesni, dengti kažkokiu porolonu. Matyt aušinimo sistemos korozija buvo masinis reiškinys, dėl to vamzdelius pradėjo gaminti "patobulintus". Taigi, šaldymo sistemą pildžiau penkis metus iš eilės. Atrodė juk baigėsi bėdos, bet ne.. Sekanti vasara, ir vėl gedimas, tik šį kart buvo freono kompresorius. Naujas 3.5k. Pavyko gauti dėvėtą. Dar sekančią vasarą sugedo freono garintuvas. Mašinoje jie yra du. Trūko kantrybė ir nusispjoviau į šaldymą. Važinėju iki šiandien be kondicionieriaus. Kai karšta, atsidarau langus :)

Antras pogarantinis gedimas vėl susijęs su korozija, tik šį syk su aušinimo sistema. Aušinimo sistemos vamzdynas, kaip ir šaldymo sistemos, išvedžiotas per visą dugną. Sukorodavo ji po 7-nių eksplotacijos metų. Važiuojant į Vilnių, staiga pakilo variklio temperatūra. Visa laimė laiku pastebėjau. Ataušinus pavažiuodavau kokius 5km ir vėl pauzė. Taip "nudreifavau" iki pirmos degalinės. Nusipirkau antifrizo ir taip pasiekiau kelionės tikslą reguliariai papildžius. Servize paaiškėjo, juk ne pirma KIA su šia problema, tik kitoms baigėsi variklio perkaitinimu ir visokiom kitokiom su tuo susijusiom problemom. Per dugną išvedžiojo gumines šlangas ir tuo pačiu pakeitė stabdžių vamzdelius į varinius, nes senieji jau buvo ant prakiurimo ribos. Beje, jie taip pat išvedžioti per visa dugną. Remonto samata 3k lt. Dėl stabdžių, servizas turėjo klientą jau su sudaužyta KIA.

Kiti gedimai: sankaba- remontuota 2 kartus (rida 330k), duslintuvas- keista tik lanksti mova, kuro bakas- keiciau i deveta, orig. surūdijo ir prakiuro (rida 300k km.), greiciu dezes sinchronizatoriai- 2vnt ~1k lt (rida 280k km), tepalo pompos smagratis(įvardijama kaip KIA carnival liga)- 2.5k lt (rida 280k km.), generatoriaus angliukai ir krovimo rėlė- 80lt (rida 260k km.), stabdžių cilindriukai galiniai- užrūdijo ir prakiuro 2k lt. (rida 290k km.), turbina- leido tepalą, restauracija 800lt (rida 310k km.), priekiniai armotizatoriai- 600lt už vnt. (rida 250k km.), greičio pedalas- užstrigo, atmetimo amortizatorius užrūdijo, keičiamas tik su visu kuro siurbliu. Atrestauruotas senas 100lt (rida 270k km.), priekiniai stabdžių diskai- pradėjo mušti vairą 400lt vnt.(rida 250k km.), vairo kolonėlė- bėgo tepalai 800lt restauracija (rida 310k km.), valytuvai- galinis išmestas visai, surūdijo, naujas 700lt (rida 330k km.), priekiniai atrestauruoti (rida 250k km.), šoninės durys- stumdymo mechanizmas 2 kartus remontuotas, akumuliatorius- originalus Hankook tarnavo 5metus, visi kiti Varta, Bosh, Barum, Mutlu buvo keičiami kas 2 metus, riebokšliai- keičiami ratu, pastoviai dėl tepalų prasiskverbimo (nuo rida 250k km.), rankinio trosai- 2 segmentai po 400lt užrūdijo (rida 280k km.), guoliai galiniai- po 200lt (rida 270k km.), guoliai priekiniai- po 450lt (rida 260k km.), diržai paskirstymo- keisti 2 kart su visais įtempėjais kas 150k km. 800lt komplektas. Jei dar prisiminsiu, papildysiu.

Pastabos: Važiuoklė- labai patvari. Daug prasukta km važinėjant į Charkovą, tokių kelių "ragauta", kad ne kiekviena ralio mašina atlaikytų. Baigdavosi prakirstom padangom, guzais, bet važiuoklės remontuot nereikėjo. Padangas gaut pakankamai sudėtinga, priklauso su sustiprintu kordu. Dėl mašinos svorio įprastos padangos nelaiko net mažiausių duobelių, išeina guzais. Greitis- max važiuota čekijoje 184km/h su 5 žmonių ekipažu +manta. Stabilumas- gerai stovi ant kelio, pakankamai lengva daryti posūkius didesniu greičiu. Apsisūkimo spindulys- reikia trijų juostų, apsisukti dviejų juostų kelyje neįmanoma. Žiemą salonas pradeda šilti pravažiavus ne mažiau 30km- daržinė.. Panelė labai neergonomiška. Posūkių, valytuvų svirtelės uždengia mygtukus. Norint juos nuspausti, reikia pasilenkt, kad pamatyti ka spaudi. Kaip civiliokas niekada nepirkčiau KIA dėl remonto kainų, ištiktų bankrotas, bet negalėčiau jai rasti talpumo ir važiavimo komforto atitikmens.

RŪdys. Anksčiau opel kataloge rūdydavo, KIA carnival jau buvo surūdijusi dizainerių eskizuose.. Pirmas rūdžių židinys pasimatė po 2-jų metų eksplotacijos. Garantijos negalioja (nė pas vieną gamintoją), jei neprarūdijo kiaurai. Puslelių atsirado ant durelių, slenksčių, po posparniais, salone kėdžiu apačios, vairuotojo ir keleivio durelių apačios iš vidaus, jų jau nebėra, nukrito... ir t.t. Kada nors įdėsiu foto, kaip dabar atrodo korozijos padariniai. Jei esate matę Hario poterio filmą, kur bibliotekininkas ištraukia knygą, sako: Ето безценны оригинал.. ir papūčia dulkes :))) Dulkės lieka, o knygos ne, tai panašiam sudūlėjimo stovyje yra 2001 metų gamybos KIA carnival.. Taigi, jeigu pirksite KIA Carnival gražią ir tvarkingą, tai ji bus arba iš šiltų kraštų, arba gražiai perdažyta :) Tai tiek tos rašliavos. Klaidų netaisau, nes tingių tiek skaityti :D

Re: KIA Carnival 2001

StandartinėParašytas: 04 Vas 2014, 14:15
Robertas
Šaunus postas, išsamiai aprašyta :)
Visur detalės ko gero pirktos KIA atstovybėje, nes tikrai nemažos. Bet va šio vis tiek nesupratau : " valytuvai- galinis išmestas visai, surūdijo, naujas 700lt (rida 330k km.)" . Čia už galinį valytuvą, ar visus? :^)