Toyota Corolla verso pagal savo klasę priskiriama vidutiniams vienatūriams. Artimiausi konkurentai būtųOpel Zafira, Renault Grand Scenic II , Mercedes-Benz Vaneo, VW Touran. Vienatūris Corolla Verso yra dviejų komplektacijų Terra ir Sol. Abejose komplektacijose yra, ABS, kondicionierius ( Sol komplektacijoje Klimato kontrolė) šildomos sėdynės, daugiafunkcinis vairas. Svarbus pirkėjams dalykas, saugumas, todėl net pigiausioje "Corolla Verso" versijoje yra 9 saugos oro pagalvės. Ne tik jau įprastos tapusios priekinės, šoninės, užuolaidinės, bet ir pirmą kartą šioje klasėje - vairuotojo keliams. Apstu ir kitos modernios saugumą didinančios įrangos.
"Toyota" specialistai teigia, kad tarp vienatūrių 7-viečiai sudaro 30% ir jų dalis išaugs iki 50%. Tad "Corolla Verso" tapo septynvietė - atsirado trečia eilė sudedamų sėdynių (tinkama tik mažiems keliautojams ir vaikams). Patogu, kad nereikia jos montuoti ar išmontuoti, tereikia sulankstyti (galima visas 5, tai daryti labai nesunku) ir atsiranda erdvė bagažui. Reikia pažymėti, kad nuleistos sėdynės sudaro vientisą plokštumą, tuo labai giriasi japonų konstruktoriai. Šiam mechanizmui sugalvojo net pavadinimą "Toyota Easy Flat-7" Kėbulo pasipriešinimo orui koeficientas mažiausias klasėje - 0,30, tad mašina labiau taupo degalus. Vietoj įprasto metalinio raktelio - vis labiau įsigalintis automobilių pramonėje pailgas daugiafunkcis plastikinis pultelis, kurį, varikliui užvesti, dar tenka įdėti į specialią ertmę šalia vairaračio (be to, dar reikia paspausti apvalų mygtuką). Salone - geros medžiagos, puiki surinkimo kokybė, viskas aišku ir tikslu. Ypač elegantiškai atrodo ant matinio stiklo sugraduota skalė. Apdailai pasirinktas metalas tik labiau pabrėžia mašinos vertę, modernumą, o visuma patvirtina garsiojo Vokietijos autoklubo ADAC narių aukštus "Toyota" mašinų kokybės įvertinimus. Tik stebina prietaisų skydelio korpuso kietumas - dauguma automobilių gamintojų juos keleivių saugumo sumetimais gamina iš minkšto plastiko, kad šie sušvelnintų galvos smūgį.
Naujiena keleiviams priekyje galima ijungti arba išjungti oro pagalves, tai padaryta vežant mažus vaikus.
Vairo kolonėlė turi dvigubą reguliavimą aukštyn-žemyn, pirmyn-atgal, tai suteikia daugiau komforto vairuotojui. Važiuoti su Corola malonu važiuoklė tvarkingai surenka duobes, o garso izoliacija praktiškai nepraleidžia jokių garsų į vidų.
Automatinis pavarų perjunginėjimas keistokas, vėluoja persijunginėti pavaros. Corolla verso tampa kaip bulius ir nežinai ar šoks į priekį , ar stovės.
"Corolla Verso" gaminama japonų gamykloje Turkijoje. Bendrovės atstovai teigė, kad pagal kokybę ten renkamos mašinos net pirmauja "Toyota" grupėje (toks lygis pasiektas per dvejus metus). Baltijos šalyse vienatūriai sudaro apie 8% naujų automobilių, didėja kompaktinės klasės vienatūrių paklausa, o vidutinės klasės modelių - sustojo.
Corolla Verso 1.6 Galia, AG/KW/aps.per min. 110/82/6000 Corolla Verso 1.8 Galia, AG/KW/aps.per min. 135/101/6000 Corolla Verso 1.8 Auto Galia, AG/KW/aps.per min. 135/101/6000 Corolla Verso 2.0 D-4D Galia, AG/KW/aps.per min. 90/67/4000
Gal kam bus naudinga nuoroda Toyota Corolla Verso nuo 2004m. manualo parsisiuntimui. Rusu kalba. http://letitbit.net/download/81740.888c ... so.7z.html Jei parsisiusto failo pavadinimo gale po tasko turesite xxxxx.7z.html, pervardinkite i xxxxx.7z. Jei turesit xxxxx.html, pervardinkit i xxxxx.7z. Sekmes!
Robertas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Jo septynvieciame trecioje eileje, tai tik vaikams sedeti...
Istikruju sioje masinoje trecioje eileje labai mazai jau vietos
Čia citata iš vieno vairuotojo: Persedus is Renault Scenic i Toyota su 2.2/D-CAT pasakysiu, tikras šedevras.Mašina puiki tiek mieste tiek uzmestyje, puikiai ir lengvai valdosi, patogios sedynes, vietos tikrai šeimynai uzteks ir dar prisikrauti i kelione vietos bus, jei bagazines neturite. Labai lengvai junginejasi pavaros, taupus, jei nelakstot kaip beprociai ir dar su vaikais. Stabilumas ir stabdymas tiek vasara ar ziema ar kalnu keliais labai geras ir "minkstas". Kelioneje tikras malonumas.Ko noretusi masinoje kad butu daiktadezes ar bent puodeliams kazkas tokio kad pasideti. Taip pat palyginus mazoka garso izoliacija nors variklio praktiskai nesigirdi nu ir aisku plastmases galetu buti minkstos. Skydeliu ir kitu prietaisu isdestymas labai nuostabus ir patogus viskas labai lengvai reguliuojasi
Paskutinis vairuotojo komentaras ryskiai matosi, kad persedus is Scenic I (iki 2002 metu gamybos). Butu pasedejes naujesniame modelyje, abejoju ar labai jau zavetusi Toyota... Beje, jei dar Scenic Grand, tai ir vietos tikrai bus daugiau
Sveikas Energetikai, Toyota Verso jei neklystu Avensio pakaba, nes ratų geometrija sutampa, o Scenice grand ar ne, yra megankės manau tuo viskas pasakyta beje nepamiršk Renault nuo 2001 tepaliukas keičiasi kas 30kkm, spėk kas iš to variklio liko, linkėjimai nuo turboserviso vyriokų jie gyvena iš naujųjų Renault turbinų
na ir renault medžiagos pigokos
T C Verso nuo 2005 - geras, talpus penkiavietis automobilis, kuriam būtinai reikia moldingų ant durelių, bo prekybos centrų ekonominėse aikštelėse "kaimynai" per drąsiai atidaro savasias duri
Automato negalima imti jis ten nepilnas, elektra stumdo mechaninę dėžę, važiavimas reikalauja pripratimo, man nepatiko.
jau siek tiek pavazinejom su toyota corolla verso yspudziai kol kas tik teigiami zinoma uz minivena mazesne bet septyniese susedom visi suauge be problemu tik bagazinei vietos nebelieka,bet tam zmones sugalvojo stogo bagazines.d-cat 130kw pilna masina traukia be jokio vargo.
opel astra2007.1.9tdci.toyota corolla verso 2.2d-cat
ar yra galimybe isideti parkingo sistema i sia auto ? ieskausi pirkt tokia corolla, bet daugumoj nera parkavimo sistemos, kas mano galva yra didelis privalumas
Reg (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):ar yra galimybe isideti parkingo sistema i sia auto ? ieskausi pirkt tokia corolla, bet daugumoj nera parkavimo sistemos, kas mano galva yra didelis privalumas
Parkavimo sistemą galima įsidėti į bet kurį automobilį , svarbu kad turėtų atbulinį bėgį , nes ši sistema jungiasi prie atbulinės eigos laido lemputės (balta) O sensoriai montuojasi į bamperį