Tai klausimas paprastas - galesi tiesiog atjungti ta gale esanti "oro putika" ?
Kur galeciau privaziuoti ir kada?
kurinys » 24 Rgs 2013, 07:58
ldalius » 24 Rgs 2013, 12:35
andrius » 24 Rgs 2013, 20:27
ldalius » 26 Rgs 2013, 10:20
kurinys » 30 Rgs 2013, 11:29
ldalius (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):na tai kur dingo mano klijentas?
Kaip sakoma nei ačiū nei sudie
sagitar4569 » 27 Rgs 2014, 21:02
sagitar4569 » 29 Rgs 2014, 18:34
sagitar4569 (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Turiu klausimą: apačioje eina vamzdžiai vienas paduodamas o kitas grįžtamas, kuris yra kuris? Kaip žiūrėjau tai kairėj pusėj (arčiausiai šono) yra paduodamas, o dešinėje (į vidurį) grįžtamas ar teisingai, gal kas pataisys?
kurinys » 31 Spa 2014, 11:00
kurinys » 07 Kov 2015, 12:00
ldalius (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):realiai aš tau padėt galiu tik savo dirbtuvėje, nes automobilių remontas mano duona. Šitą šarano šildymo sistemą žinau labai gerai, o dėl valdymo kai pas tave klima, tai man pirmiausia reiktų pasijungt kompą, o paskui su testeriuku dar viską praeit. Jei esi toks užsispyręs ir galvoji savo arba ką kažkas yra pliuptelėjes kokiam skersgatvyje, tai tavo reikalas.
Žinotum iš kur bagažinės pečius ima orą, tai nesakytum, kad vasarą šaltam varikliui pūtė salono temperatūros šiltą orą, o dabar orams atvėsus jis tau ir atvėso. Tau arba nėra atidaroma sklendė galinio pečiaus arba necirkuliuoja antifryzas dėl nenusiorinusios sistemos į mašinos galą.
Be to, netgi sutvarkius reikalą žiemą nepavažinėsi su tuo pečiu ijungtu, nes sėdėsi mašinoje kaip užrasojusiame akvariume. Patikėk, žinau ką sakau
ldalius » 07 Kov 2015, 12:30
kurinys (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):ldalius (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):realiai aš tau padėt galiu tik savo dirbtuvėje, nes automobilių remontas mano duona. Šitą šarano šildymo sistemą žinau labai gerai, o dėl valdymo kai pas tave klima, tai man pirmiausia reiktų pasijungt kompą, o paskui su testeriuku dar viską praeit. Jei esi toks užsispyręs ir galvoji savo arba ką kažkas yra pliuptelėjes kokiam skersgatvyje, tai tavo reikalas.
Žinotum iš kur bagažinės pečius ima orą, tai nesakytum, kad vasarą šaltam varikliui pūtė salono temperatūros šiltą orą, o dabar orams atvėsus jis tau ir atvėso. Tau arba nėra atidaroma sklendė galinio pečiaus arba necirkuliuoja antifryzas dėl nenusiorinusios sistemos į mašinos galą.
Be to, netgi sutvarkius reikalą žiemą nepavažinėsi su tuo pečiu ijungtu, nes sėdėsi mašinoje kaip užrasojusiame akvariume. Patikėk, žinau ką sakau
Klausimas: jeigu šildymo sistema yra automatinė, bet yra atjungtas kondicionierius (nuimtas dirželis nuo kondicionieriaus "varikliuko"), o šildymas pilnai veikia - ar gali dėl minėtų priežasčių rūkti dūmai į saloną?. Kol variklis šaltas - dūmų nėra, kai variklis pašyla ir šiluma pradeda eiti į saloną, pasirodo ir dūmai. Riebiai rasoja priekinis stiklas (kaip kad būtų aušinimo skystis - kuris, beje, irgi dingsta iš bakelio). Duslintuvas yra pilnai sutvarkytas, tad čia ne išmetimo dūmai. Po kelionės 2 val., salone būna gerai prirūkę. Ar būtų koks sprendimo būdas? Ar padėtų išspręsti problemą kondicionieriaus gražinimas į bendrai veikiančią sistemą? Atjungtas kondicionierius buvo todėl, kad užstrigo "magnetinis" veleno pritraukėjas ir mašina nebesivedė.
Ačiū už komentarus.