Sharan atraminiai guoliai | automobilio plaukiojimas

PaveikslėlisSharan, Touran, Caddy, Routan, T4, T5

Sharan atraminiai guoliai | automobilio plaukiojimas

Standartinė Irklininkas » 01 Rgp 2014, 12:16

Gal kas iš patirties. Prieš 15 t. km. keistos priekinių amortizatorių atramos. Dabar judėjimas (laisvumas) atramų yra apie 1 cm. Ar tai normalu? Ar tai reiškia, kad reikia jau keisti? Ar tikrai taip greitai jos susinešioja?
Irklininkas
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 31 Lie 2013, 09:53
Miestas: Vilnius
Automobilis: Seat Alhambra

Re: Sharan atraminiai guoliai

Standartinė Robertas » 02 Rgp 2014, 12:01

Taip gali ir susidėvėti, jei iš pigesnių detalių buvo dėta.
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex), Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex), SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW (ex), VW Touran 2005 1.9l 77KW
BAR darbiniai žibintai | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės | Autodalys Tecdoc
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3114
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Miestas: Šiauliai
Automobilis: VW Touran 1,9TDI 77KW

Re: Sharan atraminiai guoliai

Standartinė ldalius » 02 Rgp 2014, 16:01

kaip sugebėjai tą laisvumą nustatyti ?

Jei ant domkrato pakeltai mašinai kilnoji ratą ir jis vaikšto aukštyn apie 1 cm, tai nuleisk mašiną ant žemės ir važiuok į sveikatą

O jei kitaip nustatei tą laisvumą, tai pasakysiu ką daryt gavęs atsakymą ko klausiau
Vartotojo avataras
ldalius
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 680
Užsiregistravo: 12 Lap 2012, 21:34
Miestas: Panevezys
Automobilis: Pilkas dyzelis

Re: Sharan atraminiai guoliai

Standartinė Irklininkas » 02 Rgp 2014, 20:40

Pakėlus auto kai ratas jau nesiekia žemės, tada ir žemyn aukštyn - toks testas. Toyota avensis pajudinus tokiu pat budu patestavus lasvumo nėra. Realiai ieškau priežasčių plaukiojimo mašinos - važiuojant per duobeles kažkoks mašinos nestabilumas (turiu gaudyti). Ieškau priežasčiū. Vairo traukių atngaliai ok.
Irklininkas
Nešiojantis raktus
 
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 31 Lie 2013, 09:53
Miestas: Vilnius
Automobilis: Seat Alhambra

Re: Sharan atraminiai guoliai

Standartinė ldalius » 03 Rgp 2014, 00:15

Irklininkas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Pakėlus auto kai ratas jau nesiekia žemės, tada ir žemyn aukštyn - toks testas. Toyota avensis pajudinus tokiu pat budu patestavus lasvumo nėra. Realiai ieškau priežasčių plaukiojimo mašinos - važiuojant per duobeles kažkoks mašinos nestabilumas (turiu gaudyti). Ieškau priežasčiū. Vairo traukių atngaliai ok.


jeigu pagal tą dalyką klijentams sakyčiau, jog reikia keist atramines gumas - tai visus gatvėje važiuojančius Sharan, galaxy, alhambra, visus trečio modelio golfus, passatus B3 ir B4 reikėtų statyt į remontą.

Jei rimtai, tai nuleisk mašiną ant ratų ir netrukdyk jai važiuot, nes nežinodamas kodėl tas ratas kilnojasi tik maitini servisų darbuotojų pinigines. Ten tokia konstrukcija ir taip turi būti.

Atramines gumas reikia šiame modelyje keisti tada, kada vizualiai žiūrint viršutinė lėkštelė jau atsiranda netoli kebulo pertvaros. Nemoku kitaip paaiškinti, nes kaip atrodo su naujom gumom ir kaip atrodo su susėdusiom gumom matau iš karto vos priėjęs prie mašinos ir pakėlęs kapotą

Tau mašina gali plaukioti:
1. Dėl netinkamo suvedimo ar išvirtimo. Nors išvirtimas šiame modelyje ir nesireguliuoja, tačiau neaišku ar mašinos ar jos važiuoklės geometrinė nėra pažeista nuo kokios nors buvusios avarijos.
2. Išplyšę arba per minkštos gumos priekinių šakių galiniai sailenblokai, ko pasekoje vaikšto šakės
3. Netinkamo diametro padangos
4. Išdilę galinės pakabos svirčių sailenblokai
5. Neveikiantys amortizatoriai irgi gali įtakoti mašinos stabilumo nebuvimą per duobes
6. Vairo kolonėlės laisvumas
Vartotojo avataras
ldalius
Serviso meistras
Serviso meistras
 
Pranešimai: 680
Užsiregistravo: 12 Lap 2012, 21:34
Miestas: Panevezys
Automobilis: Pilkas dyzelis


Grįžti į Volkswagen

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Registruotų vartotojų nėra

cron