Irklininkas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Pakėlus auto kai ratas jau nesiekia žemės, tada ir žemyn aukštyn - toks testas. Toyota avensis pajudinus tokiu pat budu patestavus lasvumo nėra. Realiai ieškau priežasčių plaukiojimo mašinos - važiuojant per duobeles kažkoks mašinos nestabilumas (turiu gaudyti). Ieškau priežasčiū. Vairo traukių atngaliai ok.
jeigu pagal tą dalyką klijentams sakyčiau, jog reikia keist atramines gumas - tai visus gatvėje važiuojančius Sharan, galaxy, alhambra, visus trečio modelio golfus, passatus B3 ir B4 reikėtų statyt į remontą.
Jei rimtai, tai nuleisk mašiną ant ratų ir netrukdyk jai važiuot, nes nežinodamas kodėl tas ratas kilnojasi tik maitini servisų darbuotojų pinigines. Ten tokia konstrukcija ir taip turi būti.
Atramines gumas reikia šiame modelyje keisti tada, kada vizualiai žiūrint viršutinė lėkštelė jau atsiranda netoli kebulo pertvaros. Nemoku kitaip paaiškinti, nes kaip atrodo su naujom gumom ir kaip atrodo su susėdusiom gumom matau iš karto vos priėjęs prie mašinos ir pakėlęs kapotą
Tau mašina gali plaukioti:
1. Dėl netinkamo suvedimo ar išvirtimo. Nors išvirtimas šiame modelyje ir nesireguliuoja, tačiau neaišku ar mašinos ar jos važiuoklės geometrinė nėra pažeista nuo kokios nors buvusios avarijos.
2. Išplyšę arba per minkštos gumos priekinių šakių galiniai sailenblokai, ko pasekoje vaikšto šakės
3. Netinkamo diametro padangos
4. Išdilę galinės pakabos svirčių sailenblokai
5. Neveikiantys amortizatoriai irgi gali įtakoti mašinos stabilumo nebuvimą per duobes
6. Vairo kolonėlės laisvumas