Sveiki.
Jau kuris laikas vargtu su savo Alhambra. Gal kas galėsite patarti ir padėti.
Viskas prasidėjo nuo to kad pradėjo laikytis aukšta aušinimo temperatūra, jei temperatūros yra 5 padalos, o paskui raudona, tai laikydavosi ties 4. Tuo metu nedingdavo nei antifrizas nei niekas. Paskui pradėjo dinginėti antifrizas.
Buvo pakeistas didysis radijatorius. Niekas nepasikeitė. Nusprogo vandens pompa. Pakeista, nepasikeitė niekas. Varvėjo pro plastmasę kur jungiasi gryžtamas ir ta storesnė šlanga. Pakeista. Niekas nepasikeitė.
Neperseniausiai nusprendžiau išplauti aušinimo sistemą. Išsiplovė tikrai labai daug rūdžių ir purvo. Nepasikeitė niekas. Tik dabar kai norėjau supilti į sistemą aušinimo skystį, jo sutilpo kokie 3 litrai. Po plovimo buvau atjungęs šlangas po radiatoriumi ir prie autonomkės ir manau viskas turėjo ištekėti. Minkiau ir šlangas ir pylimo metu buvau ištraukęs daviklį kur ant šlangos stovi. Šeip taip supyliau 5litrus. Dabar išvažiuoju pavažinėju o ten pastoviai tuščia ir mirksi lempa. Per savaitę panašu jog baigia susipilti apie 10 litrų. Bet vėl klausymas ar ir toliau valgo antifrizą ar visdėlto buvo oro kamštis.
Į saloną karšto oro nepučia. Prieš tai irgi nepūsdavo, bet atjungus akumą vėl pradėdavo pūsti. Gal koks vožtuvas stringa.
Šlangos einančios į autonomkę yra karštos kai variklis užyla. Tiesa. Kai iki 4 -5 padalos pakyla aušinimo skysčio temperatūra, variklio temperatūrą prietaisų skydelyje rodo 120-150 kartais daugiau.
Help!
Gal kas turite kokių nors patarimų.
Skambinausi keliems meistrams, visi siūlo ardyti variklį, o aš to žiaaaauriai nenoriu.