Robertas » 12 Lie 2013, 13:51
andrius » 12 Lie 2013, 19:58
romas » 12 Lie 2013, 23:04
Robertas (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):Renault Scenic 1999m variklis 1,6 benzinas-dujos . Kuriasi gerai, užkurus kokia 20-30 sek padirba gražiai, po to variklis pradeda purtytis , toks įspūdis, kad vienas cilindras nedirbtų. Bandžiau atjunginėti po vieną žvaklaidį, bet kiekvieną atjungus situacija tik pablogėdavo. Padirbus kokias 5-10 minučių variklis pradeda dirbti gražiai. Kolegos patarkite
andrius » 13 Lie 2013, 12:44
ldalius » 13 Lie 2013, 14:17
Robertas » 13 Lie 2013, 20:24
andrius (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):o dujos paprastos ar tiesiogines?jai tiesiogines tai visada vedasi ant benzino ir poto persijunge ant duju,jai butu kiaura tarpine tai nedirbtu tau ant duju visai.
ldalius (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):nors su zažigalkėm (benzininiais motorais) nedirbu, bet pasamprotausiu:
1. Kiek žinau šiame motore lyg ir dvi babinos stovi, su kuriomis liaudis skundžiasi nemažai.
2. Jeigu tai darosi tik pradėjus šilt varikliui, tai reiškia gaunasi netinkamas kuro mišinys (per riebus arba per liesas) kaip kad netvarkingai veiktų automatinis patsosas jei toks yra. Jei tokio nėra, tai visvien kažkas kuro mišinį reguliuoti turi
3. Ar yra laisvos eigos vožtuvas? Kaip jis tvarkingai veikia?
4. Ar nėra siurbiamas oras per nesandarią isiurbimo kolektoriaus tarpinę?
kol kas tiek