Del metu elementaru, jokio kriminalo. Matomai, modelis 2005 metu (pagaminimo data 2004-11) ir pirma registracija 2005 metais, todel i technini pasa rasoma pirmos registracijos data. O fizine pagaminimo data gamintojas nurodo tokia, kada jis fiziskai nuiredejo nuo konvejerio i sandeli. Reiskia, min. du menesius auto prastovejo sandely.
Pvz, Amerikoj automobilio dokumentuose VISADA rasomi tik modelio metai. Jei tai 2005 metu modelis, reiskia taip ir yra, ir tai visada atitinka zenklinima ant kebulo numerio. Ir nesvarbu kada jis pagamintas fiziskai, kaip ir nesvarbu ar jis nupirktas 2004 gale ar 2006 pradzioj. Manau taip teisinga, nes VISADA protingi zmones perka ne metus o BUTENT NORIMO MODELIO automobili.
O pvz vokieciai raso tik pirmos registracijos data ir neziuri i modelio metus, kaip neziuri i fizine pagaminimo data. Todel daznai pas vokiecius buna antraip negu pas amerikonus - kebulo numerio metu raide buna senesne uz auto registracijos metus (panasiai, kaip ir siuo Volvo atveju) .
O rida... ka tik diskutavome kitoj temoj...
Vienas pazystamas pries penketa metu labai sekmingai pardave golfa kurio tikra rida buvo 450 t o spidometre 160 t.
Ir tai daroma masiskai, ir jau labai senai.O paklausite kodel tai imanoma?
Asmeniskai manau, kad is europos atvarytu masinu su neatsukta rida yra mazuma todel, kad cia nera grieztos apskaitos ir vieningos viesai prieinamos sistemos, kurioje tai butu galima patikrinti. Kaip nera ir sistemos automobilio sudauzymo atvejams nustatyti ! Atvezamu auto is EU pas mus niekas netikrina, o amerikietiskos turi praeiti ( ir visos praeina ) pilna patikrinima, iskaitant zibintu atitikties patikrinima, tech apziura
pries registruojant ir gamintojo nustatyta geometrijos patikra ! (aciu LR vyriausybei) . Be to, USA parduoto automobilio istorija visada galima pasitikrinti kuriame nors is automobiliu istorijos registru. O perkant eurooje pirkta tenka pasitiketi pardavejo "geleziniais argumetais" - nu paziurekit kaip auto atrodo, jam negali nieko blogo buti !...
Todel galiu vienareiksmiskai teigti, kad, siuo metu daug saugiau pirkti auto atvaryta is Amerikos nei atvaryta is EU. Be to - europiniai pardavimo dokumentai (tiek Vokietijos, tiek Prancuzijos tiek ir Italijos "kauferiai") yra visuotinai klastojami ir to niekas "nemato" , negana to, pritrukus ju galima paprasyti tiesiog registuojant
.. O tai, kaip cia svelniai pasakius, nera saugu...
Amerikieciai yra tooooooli nuzenge siuo poziuriu... (sistemos carfax, autocheck, aukcijonu info ). Ten dorai nenusipersi masinoj be draudimo bendroves zinios
Rasau tendencingai...?
Deje... tai tik faktai
Chrysler Town&Country "American Vans edition" / Daug Chrysler minivenu 2001-2012. Klaipeda.