Nissan Qashqai+2 2010

PaveikslėlisSerena, Almera Tino, Note, Quest, Qashqai

Nissan Qashqai+2 2010

Standartinė Robertas » 15 Geg 2010, 16:04

Naujausi šio segmento atstovai, o kartu ir „Qashqai“ konkurentai – „Peugeot 3008“ ir „Škoda Yeti“.
Qashqai“ pirmąkart pasirodė Europoje 2007 m.
Gamintojai, pristatydami atnaujintą modelį, neslėpė, kad naujokas nuo pirmtako labai nesiskirs, nes nėra būtinybės kažką iš esmės keisti. Pastebimiausi išoriniai atnaujinto automobilio pokyčiai – „aštresnio“ dizaino priekiniai žibintai, naujas variklio dangtis, priekinis buferis, sparnai, variklio grotelės. Nauja priekinė dalis būdinga ir „Qashqai+2“ modeliui. Tai ir viskas, kuo vizualiai pasikeitė „Qashqai“. Nors buvo patobulinti tik keli akcentai, šis modelis išlaikė savo išskirtinį „veidą“ ir tapo dar patrauklesnis.

Nissan“ teigimu, priekinės „Qashqai“ dalies pakeitimai bei kitos automobilio modifikacijos padėjo pagerinti aerodinamines savybes – oro pasipriešinimo koeficientas sumažėjo nuo 0,34 iki 0,33.

Jeigu automobilio išorės pokyčius pastebėti nėra sunku, tai įsėdus į vidų atnaujinimų reikia ieškoti su padidinamuoju stiklu. Iš pirmo žvilgsnio automobilio salonas liko toks pat. Japonai nusprendė nekeisti centrinės konsolės, kurios valdymo mygtukai liko tokie pat maži, sunkiai įžiūrimi ir ne itin patogūs.

Vis dėlto bent vienas pokytis atnaujintoje versijoje atsirado – šiame „Qashqai“ modelyje montuojamos naujo dizaino prietaisų skydelio pagrindinių rodmenų skalės, kuriose pateikiama informacija yra aiškesnė ir lengviau įskaitoma. Kaip ir anksčiau, šviesos gerbėjai neliks abejingi elektra valdomam milžiniškam panoraminiam stogui – be jo automobilio salonas nebūtų toks šviesus.

Kartu su atnaujinta „Qashqai“ versija siūlomos dvi naujos kėbulo spalvos – raudona („Magnetic Red“) ir titano pilkumo („Titanium Grey“) bei dvi naujo lengvojo lydinio ratlankių dizaino versijos. Abu ratlankių modeliai turi po penkis stipinus, vieni yra 16, o kiti – 17 colių skersmens.
Pagrindiniai akcentai – 18 colių lengvo lydinio ratlankiai, sidabro spalvos stogo bagažinės laikikliai, aliuminė pedalų apdaila, 6 garsiakalbių „Nissan Connect“ audio sistema.
Vairuotojui skirta vieta liko tokia pat patogi, aukšta, vairaratis gal kiek ir mažokas, tačiau lengvai „prilimpa“ prie delnų, be to, jame įmontuoti ir audio sistemos, pastovaus greičio palaikymo ir kitų sistemų valdymo mygtukai.

Gamintojai pabrėžia, kad lyginant su pirmtaku, dėl nauju būdu sumontuoto priekinio stiklo, pagerinusio aerodinamiką, sumažėjo vėjo keliamas triukšmas, o automobilio saloną esą pasiekia mažiau įkyrių garsų. Su šiuo teigiamu pokyčiu galima sutikti važinėjant mieste, tačiau pasukus į greitkelį ir pasiekus 130 km/val. greitį, girdimas nemalonus švilpimas. Žinoma, reikia atsižvelgti ir į tai, kad automobilis „apautas“ 18 colių ratais. Veikiausiai dėl pastarosios priežasties kelio duobės „sugeriamos“ pakabai dunksint, nors važiuoklė ir „minkšta“. Be to, automobilis tapo kiek stabilesnis kelyje.

Automatinės bepakopės pavarų dėžės CVT darbas nuvylė. Švelniai ir palengva įsibėgėjant – viskas neblogai, tačiau norint iš vietos pajudėti energingiau, variklio apsukos kyla taip, kad simfonija iš variklio skyriaus panašėja į klausos neturinčios roko grupės keliamą triukšmą.
Kaip ir anksčiau, trečioji sėdynių eilė skirta labai nedideliems keleiviams, kurie ribotoje erdvėje kiek geriau jausis tik tuo atveju, jeigu prieš juos sėdintys kelionės draugai į priekį pasitrauks antrą sėdynių eilę. Vis dėlto jeigu trečioji sėdynių eilė jums ne itin reikalinga, tai didelė 550 l bagažinė tikrai pravers.

Išbandytoje versijoje buvo ir navigacijos sistema, tačiau ši funkcija pasirodė esanti visiškai bevertė – informacinis ekranas Lietuvos kelių nerodė. Daiktų dėtuvė labai erdvi, tačiau atidarytos jos durelės remiasi į keleivio kelius. O saugos diržų jutiklis gali greitai išvesti iš kantrybės – pypsintis signalas įkyriai prašys jūsų diržu prisegti net ir ant priekinės sėdynės padėtą rankinę, ką jau kalbėti, jei sumanysite šalia vežtis kiek sunkesnį fotoaparatą.
Be to, galima paminėti ir tai, kad atnaujintame „Qashqai“ standartiškai montuojami elektra valdomi langai, oro kondicionierius, šešios oro pagalvės, ESP.

Nedideli patobulinimai suteikė šiam krosoveriui dar keletą pranašumų, tad „Qashqai“ ir toliau neturėtų užleisti lyderio pozicijų savo segmente.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3157
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 33 kartus
Gavęs padėkų: 40 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW

Re: Nissan Qashqai+2 2010

Standartinė Robertas » 09 Spa 2010, 18:06

Graci reklama:
Mazda MPV 2002 2.0l 16V (ex), Chrysler Grand Voyager 3,3l 2003m.(ex) Opel Zafira 2002m. 2.2l (ex)SEAT Alhambra 1999m. 1,9l 81KW
Parkavimo sistema | LED dienos žibintai |OSRAM lemputės
Vartotojo avataras
Robertas
Servisų Magnatas
Servisų Magnatas
 
Pranešimai: 3157
Užsiregistravo: 10 Lap 2008, 21:23
Padėkojo: 33 kartus
Gavęs padėkų: 40 kartus
Miestas: Šiauliai
Automobilis: Seat Alhambra 1,9TDI 81KW


Grįžti į Nissan

Dabar prisijungę

Registruoti vartotojai: Registruotų vartotojų nėra